Citat:
Ursprungligen postat av
Arbetarbroder
Koppling Palestina = Hamas?
Ja, du har nått rimligt i att det är en anledning.
Samt, och fan ursäkta ordvalet nu men en form av "Islamofobi" (jag hatar det ordet, sätta en diagnos på folks åsikter men kommer inte på något bättre) där Sionisterna slåss mot "Radical Islam" är en Propaganda som är väldigt stark.
Men den är ju fel.
Dels stödjer Israel al-Nusra (al-Qaeda) i Syrien, samt ISIS och FSA och alla tänkbara terrororganisationer i Syrien. I väst skjuter de obeväpnade palestinier som demonstrerar, och strax öster om ockupationen erbjuder man sjukvård till al-Qaeda.
En av alla artiklar i mängden om det:
https://www.independent.co.uk/news/world/middle-east/israel-giving-secret-aid-syrian-rebels-bashar-al-assad-golah-heights-hezbollah-fursan-al-joulan-a779 7151.html
Det krävs inte mycket för se igenom den sionistiska fasaden och fortfarande, att stjäla ett land, ockupera det och förtrycka befolkningen, det går mot all hederskultur vi har i Skandinavien.
Den sionistiska ockupationsregimen styrs av en koalition av terroristorganisationer, samlades på 70-talet under det nu styrande LIKUD partiet. Judisk Extremism.
Jag tror också en anledning är att många tror att de "tycker bättre om oss" Européer, Kristna. Men de är inte sant, vi lika mycket Amalek som palestinier för dem.
Artiklar som denna är inte ovanligt när man läser deras media:
"OP Ed Calls on Israel to Nuke Germany and Iran"
https://www.timesofisrael.com/op-ed-calls-on-israel-to-nuke-germany-iran/
Alla borde ta tiden och lyssna på den beundransvärds israeliska journalisten (och jude) David Sheen om vad som pågår i ockuperade Palestina idag. Första 3 min. är om O´Connell, en australiansare som satt 3 år i fängelse för sårat en judes känslor, resten är David Sheen Bundestag Testimony
https://www.bitchute.com/video/oMGNjsEoowKF/
Snälla du, jag vet att judehatet är inbyggt från start hos många muslimer.
Det beror på det som står i koranen plus att arabisk media pumpar in konspirationsideer som om de vore sanna dag ut och dag in!
Du kan inte lura mig.
Jag säger inte att judar inte kan göra fel, det är klart och det sker, men jag ser den stora bilden.
De måste ju göra allt för att skydda sig, eftersom hatet som ffa muslimer matar sina barn och omgivningen med emot judiska folket är så enormt!
Hur hade du själv känt det tror du?
Det är inte så att muslimerna är i minoritet direkt och synd om.....
Nä, det är tvärtom!
Förlåt men, du snackar mycket skit.
Det är väldigt viktigt för er att sprida ut att "israeler skjuter oskyldiga BAARN!" ujujuj.... Nä, det är ju inte det då liksom.
Det är Hamas, en j-a islamisk terrororganisation liksom ALLA ANDRA ISLAMISKA TERRORGRUPPER på denna planet!
Att det råkar vara tonåringar gör ingen skillnad när de tränats i att hata och döda judar.
Att de råkar har på sig civila kläder gör ingen skillnad när de ÄR terrorister.
Att de kastar stenar "som små oskyldiga barn" gör INGEN skillnad när vi vet att de dödar med riktiga vapen så fort de får chansen.
Man vill sprida en falsk bild till aningslösa européer att man är "
stackars oskyldiga små människor... emot HEMSKA OTÄCKA JUDAR!"
När det egentligen handlar om islam.
Ja just det! Det handlar om ISLAM!
Ni accepterar inte att judar ska ha tillgång till SIN HELIGASTE PLATS medan ni ska råda över er..... moské som uppfördes där Templet låg!
Jerusalem är inte ens nämnd en endaste gång i koranen!
Jag blir upprörd ja, för jag vet att det det handlar om i grund och botten ÄR Bibeln vs koranen.
Jag skiter i vad folk påstår, jag vet att det är grunden, och det är slutet.
Allt omkring är
bara kulisser.
Du har glömt att judar mördades i miljoner för inte så länge sen?
Eller ja just ja, det var väl EN SIONISTISK JÄTTELÖGN FÖRSTÅS??
Usch ja... Ujujuj.
Nej, det är NI som är terrororganisationerna..... Alla ser det liksom...
Du kan inte ändra sanningen hur mycket du än försöker göra vitt till svart och svart till vitt genom rena uppenbara LÖGNER och falska rykten.
Tyvärr...
Förtrycket kommer från era egna!
Väljer man att ge pengar till mördare istället för till fattiga och behövande så... Då blir det så.
Väljer man att marinera alla sina barn i hat istället för i kärlek så...
Då blir resultatet därefter.
Vi har ingen hederskultur i Sverige.
Det är från mellanöstern...
Med tanke på historien är det kanske inte konstigt att judar inte litar på européer och kristna.
De tror att kristendomen innebär hat emot judar, vilket inte är sant, men de tror naturligtvis det.
Sen att viss ortodox judendom inte älskar allt det vet vi. Men det är inget egentligt problem, för vad ska vi frukta?
Nä jag kommer inte ta tiden att titta på din video.
Jag vet redan grunden.
Jag vet att
Jesus är den som är lösningen.
För alla.
Men det går inte in nu liksom, det finns hinder kvar.
Det är saker som ligger i vägen.
Jag vet bara vad Gud visat mig.
Det finns en
Väg där det Växer Friskt Gräs.
Gud välsigne dig