2018-05-04, 19:25
Medlem
SpaceMonkey1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mannerod
Hur övergår man smidigast från Testo E 250mg e5d till EQ?

Har legat på testot ett bra tag, märker att jag börjar få lite gyno (måste äta nolva) samt adex.

Anledningen till att jag vill övergå till EQ only är att:

1. Har skaffat mig en väldigt bra form på testot, men jag är inte riktigt nöjd med fettprocenten så tänkte köra 12 veckor till, fast på EQ.
2. Testot börjar ge mig lite besvär, kontras dock lätt med nolva och adex.
Citat:
3. Börjar oroa mig för mitt huvudhår!

Som jag förstått det rätt så är 600EW på EQ en fungerande dos. Syftet är att deffa på EQ, fortsätta tills jag nått en riktigt låg fettprocent, och jag förstår att jag kommer få sämre resultat än från testot, men jag är inte sådär jätte intresserad av snabba resultat, har redan en bra form, vill bara fortsätta ner ca 10 kg, utan att behöva äta nolva & adex! Och om jag förstått det rätt så är EQ bra mycket mildare mot håret?

Någon som kan hjälpa mig på traven hur övergången från Testo E till EQ ska ske?

Stort tack! Mvh

Du kommer förlora mer eller mindre hår på testo, mer om du har anlag för det mindre om du inte har anlag. Jag har enormt tjockt hår, men började tappa lite vid tinningen, iofs detta var på den 3:e kuren med tren+testo.

Folk som är nojjiga över att tappa hår borde inte kura sig alls, du kommer även få ökad kroppsbehåring, axlar, ansikte, rygg, mage.. EQ är ganska mild men jag skulle aldrig köra EQ cycle only. Kombinera med testo som bas. Appropå EQ så är den känd att användas av MMA fighters, just för att den gynnar uthållighet, kondition och fettförbränning!

https://www.steroid.com/Equipoise.php
Citera
2018-05-04, 19:32
Medlem
SpaceMonkey1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimbobo90
Får panik på det här! Har tagit 3 blodprover på snart 3veckor och fått liknande svar varje gång. Lite förhöjd sänka och lite förhöjt värde av vita blodkroppar. Får samma svar varje gång "du har eller har haft en infektion/inflammation i kroppen" har något haft liknande bekymmer på testo kur? Svullen i halsen men dom går inte vidare utan säger bara att man ska hem och vila... Sabbar ju allt att det aldrig går över:s

Tog du blodprov via werlabs? Vad fick du för värden på (P-CRP)? Svullen i halsen, du kanske hade en förskylning när proverna togs? Hur länge har du haft det så? Och du har tagit 3 blodprover med samma resultat? Hmm.. låter ju konstigt..
Citera
2018-05-05, 08:24
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Får panik på det här! Har tagit 3 blodprover på snart 3veckor och fått liknande svar varje gång. Lite förhöjd sänka och lite förhöjt värde av vita blodkroppar. Får samma svar varje gång "du har eller har haft en infektion/inflammation i kroppen" har något haft liknande bekymmer på testo kur? Svullen i halsen men dom går inte vidare utan säger bara att man ska hem och vila... Sabbar ju allt att det aldrig går över:s

Vad är det för märke?
Citera
2018-05-05, 11:28
Medlem
Framtidsatlets avatar
Är det vanligt att UG-proviron är fejkade/innehåller annan substans? Isåfall, vilken substans skulle vara mest sannolik att använda?
Citera
2018-05-05, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceMonkey1
Tog du blodprov via werlabs? Vad fick du för värden på (P-CRP)? Svullen i halsen, du kanske hade en förskylning när proverna togs? Hur länge har du haft det så? Och du har tagit 3 blodprover med samma resultat? Hmm.. låter ju konstigt..

Första gången med werlabs sedan 2st på vc! I snart 3 veckor:/ inte exakt samma värde men liknande! Ja sjukt irriterande:s
Citera
2018-05-05, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Vad är det för märke?

Phenom Pharma
Citera
2018-05-05, 21:10
Medlem
SpaceMonkey1s avatar
Citat:
Första gången med werlabs sedan 2st på vc! I snart 3 veckor:/ inte exakt samma värde men liknande! Ja sjukt irriterande:s

Kan vara vadsomhelst, inte helt 100 att det är oljan.. det du kan göra är att ett till blodprov efter kur och se om du får samma resultat igen. Om det är akut värk och feber så får du ju ringa akuten.

Oftast går lättare infektioner över av sig självt.. då kroppens immunförsvar bearbetar det. Jag fick det på en annan olja.. vart röd och varm. Men det gick över när jag slutade med den. Även när ditt testo är nedstängd efter kur så kan du få medicinskt testo av läkaren.. fick det tipset av en som tävlar.

Värt ett försök.
Citera
2018-05-06, 12:21
Medlem
Tid innan man känner av Tbol?

Och vad säger ni är tillräckligt med tid för att vänta o ta blodprov för o kika att Östrot aka AIn är lagom?

Vet folk/internet brukar skriva 2v men helt ärligt borde inte 1v räcka? Så jävla långsamt kan det väl inte gå o ändra östrot, eller? (Kommer vänta 2v bara för o vara on the "safe side" men det känns så broscience bara)
Citera
2018-05-06, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceMonkey1
Kan vara vadsomhelst, inte helt 100 att det är oljan.. det du kan göra är att ett till blodprov efter kur och se om du får samma resultat igen. Om det är akut värk och feber så får du ju ringa akuten.

Oftast går lättare infektioner över av sig självt.. då kroppens immunförsvar bearbetar det. Jag fick det på en annan olja.. vart röd och varm. Men det gick över när jag slutade med den. Även när ditt testo är nedstängd efter kur så kan du få medicinskt testo av läkaren.. fick det tipset av en som tävlar.

Värt ett försök.

Okej tack nä ingen feber! Men va? Kan man få det utskrivet om man går och lämnar prover efter pctn?

Mvh j
Citera
2018-05-06, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Simparion
Tid innan man känner av Tbol?

Och vad säger ni är tillräckligt med tid för att vänta o ta blodprov för o kika att Östrot aka AIn är lagom?

Vet folk/internet brukar skriva 2v men helt ärligt borde inte 1v räcka? Så jävla långsamt kan det väl inte gå o ändra östrot, eller? (Kommer vänta 2v bara för o vara on the "safe side" men det känns så broscience bara)

orala brukar jag känna av efter någon dag eller några dagar beroende på hur potenta de är..

tboll säg 5 dagar ellet nått liknande

har du äkta tboll så varför bryr du dig om östradiol för? tboll aromatiserar inte
Citera
2018-05-07, 20:34
Medlem
Om vi säger att NI fick välja ett tillfälle efter startad kur för att checka värden, när hade ni valt att göra testet? (250mg testo kur / 12v ON / 500mg första 2 stick)

Alternativ nedan:
(A) Efter 4v(valfritt) / Testo + Östro
(B) Strax innan avslutad kur / Blodprov + Östro
(C) 4v efter avslutad kur / Blodprov

Motivera ert svar så jag förstår varför ni skulle välja det, funderar själv på Alternativ B för att jag vill se vilken nivå jag fått mitt testo till samt för att se hur kroppen svarat på oljan. Kommer ej ta blodprov när/om jag kör en andra kur ifall jag är nöjd med värdena.

************************************************** **

Kan också passa på att uppdatera att jag gjort 4 stick nu E5D, lika nervös varje ggr!! Gått upp ca 4kg, 1kg mellan varje stick och satt PB i de flesta övningar. Mycket har dock med maten å göra då jag oftast ökar styrka när jag ligger på plus intag så kan ej svara på ifall det är Testot eller Maten som gett resultaten, kåtare är jag iaf
Citera
2018-05-08, 07:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av saywhaat000
Om vi säger att NI fick välja ett tillfälle efter startad kur för att checka värden, när hade ni valt att göra testet? (250mg testo kur / 12v ON / 500mg första 2 stick)

Alternativ nedan:
(A) Efter 4v(valfritt) / Testo + Östro
(B) Strax innan avslutad kur / Blodprov + Östro
(C) 4v efter avslutad kur / Blodprov

Motivera ert svar så jag förstår varför ni skulle välja det, funderar själv på Alternativ B för att jag vill se vilken nivå jag fått mitt testo till samt för att se hur kroppen svarat på oljan. Kommer ej ta blodprov när/om jag kör en andra kur ifall jag är nöjd med värdena.

************************************************** **

Kan också passa på att uppdatera att jag gjort 4 stick nu E5D, lika nervös varje ggr!! Gått upp ca 4kg, 1kg mellan varje stick och satt PB i de flesta övningar. Mycket har dock med maten å göra då jag oftast ökar styrka när jag ligger på plus intag så kan ej svara på ifall det är Testot eller Maten som gett resultaten, kåtare är jag iaf

Precis innan avslutad kur känns onödigt, östrot är viktigt att kolla upp v4-5, så hade nog tagit blodprov och hormoner då
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in