Citat:
Hur övergår man smidigast från Testo E 250mg e5d till EQ?
Har legat på testot ett bra tag, märker att jag börjar få lite gyno (måste äta nolva) samt adex.
Anledningen till att jag vill övergå till EQ only är att:
1. Har skaffat mig en väldigt bra form på testot, men jag är inte riktigt nöjd med fettprocenten så tänkte köra 12 veckor till, fast på EQ.
2. Testot börjar ge mig lite besvär, kontras dock lätt med nolva och adex.
Som jag förstått det rätt så är 600EW på EQ en fungerande dos. Syftet är att deffa på EQ, fortsätta tills jag nått en riktigt låg fettprocent, och jag förstår att jag kommer få sämre resultat än från testot, men jag är inte sådär jätte intresserad av snabba resultat, har redan en bra form, vill bara fortsätta ner ca 10 kg, utan att behöva äta nolva & adex! Och om jag förstått det rätt så är EQ bra mycket mildare mot håret?
Någon som kan hjälpa mig på traven hur övergången från Testo E till EQ ska ske?
Stort tack!
Mvh
Har legat på testot ett bra tag, märker att jag börjar få lite gyno (måste äta nolva) samt adex.
Anledningen till att jag vill övergå till EQ only är att:
1. Har skaffat mig en väldigt bra form på testot, men jag är inte riktigt nöjd med fettprocenten så tänkte köra 12 veckor till, fast på EQ.
2. Testot börjar ge mig lite besvär, kontras dock lätt med nolva och adex.
Citat:
3. Börjar oroa mig för mitt huvudhår!
Som jag förstått det rätt så är 600EW på EQ en fungerande dos. Syftet är att deffa på EQ, fortsätta tills jag nått en riktigt låg fettprocent, och jag förstår att jag kommer få sämre resultat än från testot, men jag är inte sådär jätte intresserad av snabba resultat, har redan en bra form, vill bara fortsätta ner ca 10 kg, utan att behöva äta nolva & adex! Och om jag förstått det rätt så är EQ bra mycket mildare mot håret?
Någon som kan hjälpa mig på traven hur övergången från Testo E till EQ ska ske?
Stort tack!
MvhDu kommer förlora mer eller mindre hår på testo, mer om du har anlag för det mindre om du inte har anlag. Jag har enormt tjockt hår, men började tappa lite vid tinningen, iofs detta var på den 3:e kuren med tren+testo.
Folk som är nojjiga över att tappa hår borde inte kura sig alls, du kommer även få ökad kroppsbehåring, axlar, ansikte, rygg, mage.. EQ är ganska mild men jag skulle aldrig köra EQ cycle only. Kombinera med testo som bas. Appropå EQ så är den känd att användas av MMA fighters, just för att den gynnar uthållighet, kondition och fettförbränning!
https://www.steroid.com/Equipoise.php