2018-05-03, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manbat
ja du, inte ens när jag bulkar upp mig till 100 kg har jag använt 4 XL så jag tror inte jag kommer ha det problemet.

hur lång är du? 100 kg är ju generellt sett inte en hög vikt
Citera
2018-05-03, 23:20
Medlem
TheChosenKurtzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AASsubject101
mannen, varför i helvete ska du ta steroider om det inte syns att du går på steroider???

är du helt efterbliven... om du vill se ut o vara ren så varför tränar du inte ren istället för att kasta bort år av ditt liv??? hahahahahaahaa herregud

fortsätt trycka du o hobby gymma ha det så kul

Det jag menar är att det är skillnad på att ta steroider på ett snyggt sätt och kunna hålla en låg profil.
Bara för att någon uppenbarligen använder sig av AAS betyder inte det att personen i fråga åker fast.
Tror oftast det handlar om en attitydsfråga och en drivande faktor att alltid vara störst, synas mest, höras mest och en onödigt aggressiv framtoning.

Att svara någon som inte är av exakt samma åsikt som dig med "vafan äru helt efterbliven elle" gör att folk aldrig kommer kunna ta något du säger på ett helt seriöst sett.

Du kan mycket om aas det är ingen som ifrågasätter det men du hänger upp dig på smådetaljer i det stora hela och tar uppenbarligen allt väldigt personligt.
Citera
2018-05-04, 06:24
Medlem
SpaceMonkey1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manbat
Ja det är ju så, därför man ska träna i lite större tshirts med längre ärmar t.ex. jag tränar aldrig i linne när jag kurar eller i något som visar hela armen utan brukar ha tshirt modell större med lite längre ärmar.

Folk som trycker sen tränar i såna små linnen som visar allt har såklart större chans att bli haffade.

Håller inte med, känner en som tränat och tävlat bodybuilding på elitnivå, han är HUR trevlig som helst, alltid glad och social. Han åkte fast på gymmet (random pissprov). Snubben tränade helatiden i stora kläder, hjälper inte så mycket.. kanske med en liten marginal.

De som har åkt fast i tråden kan även påvisa detta. Sedan så ju högre doser du går ju mer risk har du att åka fast. Då kan du tänka dig de som tävlar.
Citera
2018-05-04, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheChosenKurtz
Det jag menar är att det är skillnad på att ta steroider på ett snyggt sätt och kunna hålla en låg profil.
Bara för att någon uppenbarligen använder sig av AAS betyder inte det att personen i fråga åker fast.
Tror oftast det handlar om en attitydsfråga och en drivande faktor att alltid vara störst, synas mest, höras mest och en onödigt aggressiv framtoning.

Att svara någon som inte är av exakt samma åsikt som dig med "vafan äru helt efterbliven elle" gör att folk aldrig kommer kunna ta något du säger på ett helt seriöst sett.

Du kan mycket om aas det är ingen som ifrågasätter det men du hänger upp dig på smådetaljer i det stora hela och tar uppenbarligen allt väldigt personligt.

what ever, jag ska hejja på dig när du tävlar i mens physique
Citera
2018-05-04, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceMonkey1
Håller inte med, känner en som tränat och tävlat bodybuilding på elitnivå, han är HUR trevlig som helst, alltid glad och social. Han åkte fast på gymmet (random pissprov). Snubben tränade helatiden i stora kläder, hjälper inte så mycket.. kanske med en liten marginal.

De som har åkt fast i tråden kan även påvisa detta. Sedan så ju högre doser du går ju mer risk har du att åka fast. Då kan du tänka dig de som tävlar.

word, känns som att folk börjar tjafsa bara för att jag inte utrycker mig på sättet som förväntas..

jag har aldrig daltat med ord och kommer aldrig göra det.. försök o lyssna på vad jag säger istället, fråga alla svenska IFBB pro atleter hur många gånger dom har fått pissa, visst inget man frågar givetvis men jag lovar er att svaret är 10 tals gånger no questions needed
Citera
2018-05-04, 14:04
Medlem
Hur övergår man smidigast från Testo E 250mg e5d till EQ?

Har legat på testot ett bra tag, märker att jag börjar få lite gyno (måste äta nolva) samt adex.

Anledningen till att jag vill övergå till EQ only är att:

1. Har skaffat mig en väldigt bra form på testot, men jag är inte riktigt nöjd med fettprocenten så tänkte köra 12 veckor till, fast på EQ.
2. Testot börjar ge mig lite besvär, kontras dock lätt med nolva och adex.
3. Börjar oroa mig för mitt huvudhår!

Som jag förstått det rätt så är 600EW på EQ en fungerande dos. Syftet är att deffa på EQ, fortsätta tills jag nått en riktigt låg fettprocent, och jag förstår att jag kommer få sämre resultat än från testot, men jag är inte sådär jätte intresserad av snabba resultat, har redan en bra form, vill bara fortsätta ner ca 10 kg, utan att behöva äta nolva & adex! Och om jag förstått det rätt så är EQ bra mycket mildare mot håret?

Någon som kan hjälpa mig på traven hur övergången från Testo E till EQ ska ske?

Stort tack! Mvh
Citera
2018-05-04, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mannerod
Hur övergår man smidigast från Testo E 250mg e5d till EQ?

Har legat på testot ett bra tag, märker att jag börjar få lite gyno (måste äta nolva) samt adex.

Anledningen till att jag vill övergå till EQ only är att:

1. Har skaffat mig en väldigt bra form på testot, men jag är inte riktigt nöjd med fettprocenten så tänkte köra 12 veckor till, fast på EQ.
2. Testot börjar ge mig lite besvär, kontras dock lätt med nolva och adex.
3. Börjar oroa mig för mitt huvudhår!

Som jag förstått det rätt så är 600EW på EQ en fungerande dos. Syftet är att deffa på EQ, fortsätta tills jag nått en riktigt låg fettprocent, och jag förstår att jag kommer få sämre resultat än från testot, men jag är inte sådär jätte intresserad av snabba resultat, har redan en bra form, vill bara fortsätta ner ca 10 kg, utan att behöva äta nolva & adex! Och om jag förstått det rätt så är EQ bra mycket mildare mot håret?

Någon som kan hjälpa mig på traven hur övergången från Testo E till EQ ska ske?

Stort tack! Mvh

har inga bra råd alls att ge på detta faktiskt.. jag skulle sänka testot om du har problem med östrogenet eller öka adex bara... nolva ska du slänga ut så fort du känner att du kan då det hämmar tillväxten rejält... endast till för akuta lösningar

du vet att du kommer inte må direkt suveränt på EQ only va eftersom du kommer sakna testosteron?

värt o tillägga i dina beräkningar kan också vara att EQ aromatiserar ungefär 50 % av testosteron så om du lägger dig på 600 mg EQ kommer du få en liknande aromatisering av 300 mg testo EW så det känns ju inte heller som en optimal lösning av vad du söker
Citera
2018-05-04, 16:07
Medlem
TheChosenKurtzs avatar
Citat:
what ever, jag ska hejja på dig när du tävlar i mens physique

Tack, uppskattar allt stöd jag kan få.
Citera
2018-05-04, 17:10
Medlem
Citat:
har inga bra råd alls att ge på detta faktiskt.. jag skulle sänka testot om du har problem med östrogenet eller öka adex bara... nolva ska du slänga ut så fort du känner att du kan då det hämmar tillväxten rejält... endast till för akuta lösningar

du vet att du kommer inte må direkt suveränt på EQ only va eftersom du kommer sakna testosteron?

värt o tillägga i dina beräkningar kan också vara att EQ aromatiserar ungefär 50 % av testosteron så om du lägger dig på 600 mg EQ kommer du få en liknande aromatisering av 300 mg testo EW så det känns ju inte heller som en optimal lösning av vad du söker

Tack för ditt svar, det uppskattas!

Någon som vet nåt prepp som är milt mot håret och fungerar bra att deffa på?

Tack!
Citera
2018-05-04, 17:14
Medlem
Hej! Jag har lite funderingar kring inköp av PCT, AI och liknande. Kommer inte att nämna några butiker, så jag hoppas att inlägg av denna typ är tillåtna.

Jag har läst en hel del på både Flashback och Engelsk-baserade sidor inför min första kur. Någonting man ofta läser på andra sidor än Flashback är att man alltid ska hålla sig till apoteksvaror när det kommer till PCT-mediciner och AI. Hur kommer det sig att ingen pratar om detta här på Flashback? Jag har sett att det finns internetapotek inom EU med både bra rykte och priser, så hur kommer det sig att ingen nämner detta?

Jag förstår att det är en nackdel med att det skickas utrikes, men det verkar inte vara en stor risk såvida tullen inte har span på en sedan tidigare.
Senast redigerad av Asdp 2018-05-04 kl. 17:24.
Citera
2018-05-04, 17:59
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asdp
Hej! Jag har lite funderingar kring inköp av PCT, AI och liknande. Kommer inte att nämna några butiker, så jag hoppas att inlägg av denna typ är tillåtna.

Jag har läst en hel del på både Flashback och Engelsk-baserade sidor inför min första kur. Någonting man ofta läser på andra sidor än Flashback är att man alltid ska hålla sig till apoteksvaror när det kommer till PCT-mediciner och AI. Hur kommer det sig att ingen pratar om detta här på Flashback? Jag har sett att det finns internetapotek inom EU med både bra rykte och priser, så hur kommer det sig att ingen nämner detta?

Jag förstår att det är en nackdel med att det skickas utrikes, men det verkar inte vara en stor risk såvida tullen inte har span på en sedan tidigare.

Jag brukar ofta nämnda detta, men jag håller mig dig att det borde vara mer praxis även här att endast köra HG när det gäller PCT.

Angående utlandet är det som du säger, risken. Det är ALLTID stickkontroller på paket från utlandet. Inrikes är det inte så. Och konsekvensen är STOR för något så litet, speciellt när det går att få tag på apoteksvaror inrikes utan problem.
Citera
2018-05-04, 18:11
Medlem
Får panik på det här! Har tagit 3 blodprover på snart 3veckor och fått liknande svar varje gång. Lite förhöjd sänka och lite förhöjt värde av vita blodkroppar. Får samma svar varje gång "du har eller har haft en infektion/inflammation i kroppen" har något haft liknande bekymmer på testo kur? Svullen i halsen men dom går inte vidare utan säger bara att man ska hem och vila... Sabbar ju allt att det aldrig går över:s
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in