2018-05-07, 15:46
Medlem
tereza kacer0va har ju hållit sig på mattan i nästan en hel vecka,

Trodde vi skulle få läsa hennes intervjuer i alla större tidningar vid det här laget.

Några news angående henne?
Citera
2018-05-07, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Radarfwd
Tror han blev drogad och mördad

Om så är fallet, vart var hans vänner?
Citera
2018-05-07, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marcus20
Om så är fallet, vart var hans vänner?

De var uppenbarligen inte med honom där han dog Men fråga dom var dom var Ingen vet ju
Citera
2018-05-07, 17:33
Medlem
Citat:
De var uppenbarligen inte med honom där han dog Men fråga dom var dom var Ingen vet ju

Jag hade känt en fruktansvärd skyldighet och ångest över att jag lämnade Tim där och åkte tidigare när det slutade så, om jag varit någon av hans vänner. Då har jag inte kunnat gå på Gröna Lund och spela femkamp samt se konsert två veckor senare.
Citera
2018-05-07, 17:39
Medlem
1c9r5s avatar
Citat:
Ja persbrandt sa att han inte levt idag om de inte tagit honom till psykakuten vid två tillfällen De var tvingna att vakta honom så han inte skadade sig själv
Han fick senare litium för sitt beroende av kokain o sånt och är nu frisk sa att han även fick reda på sin bipolaritet

litium är för bipolaritet, inte för beroendedelen.
Citera
2018-05-07, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
tereza kacer0va har ju hållit sig på mattan i nästan en hel vecka,

Trodde vi skulle få läsa hennes intervjuer i alla större tidningar vid det här laget.

Några news angående henne?

Var de verkligen ett par fortfarande så är hon väl också ”omhändertagen” såsom hela hans entourage är...Hade de gjort slut, såsom många verkar tro, så har hon helt tveklöst i alla fall gjort sig ett namn som säkerligen kommer att vara till fördel för henne under lång tid.

Hade Tim haft en trygg famn så hade nog mycket varit annorlunda. Det får mig spontant att tänka på Parnevik och hans Mia..

Tim var en otroligt fin kille utseendemässigt, verkar sjukt ödmjuk och gillade djur. Vad mer kan man önska liksom med tanke på att han tydligen ska haft ”tjejproblem”... ?
Förstår dock svårigheten med att vara mångmiljonär och träffa någon i som gillar personen bakom framgången..Som för alla oss andra handlar det om att ”hitta rätt”.., vilket inte är helt enkelt rent allmänt.

Någon som har en relation till familjen skrev ju här för ett tag sedan- går det inte att få reda på när begravningen är?
Med full respekt för Tims familj så tycker jag att tystnaden är galet konstig. Vad säger Tims presstalesman? Är det såhär allt ska sluta är det mycket underligt då han verkade måna om sina fans och det är ju ändå på grund av att hans arbete uppskattades av fansen som han blev så framgångsrik (på gott och ont..).

Jag är inget tidigar fan heller, men har såsom många andra berörts otroligt mycket och önskar att både hans familj och allmänheten kan få ett avslut. För fansens del genom att förstå vad det är som pågår.....
Citera
2018-05-07, 18:25
Medlem
NygammalValss avatar
Citat:
Rykten so far men någon har berättat på instagram hur "crazy it is that he was found at a well known location to occultists". Obehagligt om det är sant.

Du ska ange källa till sånt här eller låta bli att posta. Hur svårt kan det vara att förstå?
Citera
2018-05-07, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NygammalVals
Du ska ange källa till sånt här eller låta bli att posta. Hur svårt kan det vara att förstå?

https://www.instagram.com/p/BidDpWzB...y=ktheorymusic

(nature_boy_wooo's kommentar)
Citera
2018-05-07, 19:13
Medlem
NygammalValss avatar
Citat:
https://www.instagram.com/p/BidDpWzB...y=ktheorymusic

(nature_boy_wooo's kommentar)

Du sitter alltså här och sprider trams och nonsens som du har läst i kommentarsfälten på instagram. Går du i sexan eller? Skärp dig för helvete.
Citera
2018-05-07, 19:19
Medlem
Förstår inte att det är så tvärtyst kring detta... Att man inte går ut offentligt när begravningen ska äga rum, har jag full förståelse för, men det finns ju ingen info om nåt.
Jo här o på insta.. Olika teorier hit o dit.
Om jag vore anhörig skulle jag vilja att sanningen kom ut för att slippa alla dessa rykten som blir värre o värre.
Men det är jag dä..
Citera
2018-05-07, 19:30
Medlem
NygammalValss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Resursteam
Förstår inte att det är så tvärtyst kring detta... Att man inte går ut offentligt när begravningen ska äga rum, har jag full förståelse för, men det finns ju ingen info om nåt.
Jo här o på insta.. Olika teorier hit o dit.
Om jag vore anhörig skulle jag vilja att sanningen kom ut för att slippa alla dessa rykten som blir värre o värre.
Men det är jag dä..

Tyvärr för oss så vill nog familjen (och vännerna) att sanningen aldrig kommer ut.

Avicii var med största sannolikhet både svårt psykiskt sjuk och även en grav missbrukare av droger/piller/alkohol. Men det är bara en tidsfråga innan sanningen sipprar ut i kommande böcker om Avicii m.m. Money talks och de som stod honom nära kommer att tala ut.
Citera
2018-05-07, 19:48
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Jag hade känt en fruktansvärd skyldighet och ångest över att jag lämnade Tim där och åkte tidigare när det slutade så, om jag varit någon av hans vänner. Då har jag inte kunnat gå på Gröna Lund och spela femkamp samt se konsert två veckor senare.
Vet du att alla åkt verkligen? Vad dag sett var minst 1 av svenska vännerna kvar, men har ingen vidare källa - en insta story enbart från söndag 22/4.
Reagerat på dock att alla vännerna som var med helgen innan och tidigare under veckan var väldigt low key på Instagram. Kanske var känsligt läge hela resan.
Senast redigerad av Pandalina4 2018-05-07 kl. 19:50.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in