Citat:
Ursprungligen postat av
Africanized
tereza kacer0va har ju hållit sig på mattan i nästan en hel vecka,
Trodde vi skulle få läsa hennes intervjuer i alla större tidningar vid det här laget.
Några news angående henne?
Var de verkligen ett par fortfarande så är hon väl också ”omhändertagen” såsom hela hans entourage är...Hade de gjort slut, såsom många verkar tro, så har hon helt tveklöst i alla fall gjort sig ett namn som säkerligen kommer att vara till fördel för henne under lång tid.
Hade Tim haft en trygg famn så hade nog mycket varit annorlunda. Det får mig spontant att tänka på Parnevik och hans Mia..
Tim var en otroligt fin kille utseendemässigt, verkar sjukt ödmjuk och gillade djur. Vad mer kan man önska liksom med tanke på att han tydligen ska haft ”tjejproblem”... ?
Förstår dock svårigheten med att vara mångmiljonär och träffa någon i som gillar personen bakom framgången..Som för alla oss andra handlar det om att ”hitta rätt”.., vilket inte är helt enkelt rent allmänt.
Någon som har en relation till familjen skrev ju här för ett tag sedan- går det inte att få reda på när begravningen är?
Med full respekt för Tims familj så tycker jag att tystnaden är galet konstig. Vad säger Tims presstalesman? Är det såhär allt ska sluta är det mycket underligt då han verkade måna om sina fans och det är ju ändå på grund av att hans arbete uppskattades av fansen som han blev så framgångsrik (på gott och ont..).
Jag är inget tidigar fan heller, men har såsom många andra berörts otroligt mycket och önskar att både hans familj och allmänheten kan få ett avslut. För fansens del genom att förstå vad det är som pågår.....