2018-05-07, 15:22
Medlem
Vad hände med videon på HRC och Huma när dom peelade av ansiktet på ett barn?

Jag gissar fake news?

En tanke, det pratas ju hela tiden om dessa pedofil-orgier med småbarn.

Det finns INTE EN CHANS att man skulle försatt chansen att filma detta som framtida insurance/leverage.

Någon tillhandahåller ju lokalen, någon barnen osv.

Det är också relativt vanligt att pedofiler filmar sina övergrepp för att dela.

Pratas ju också om twitterkontona där man kan se övergreppen i realtid osv. osv.

Poängen här är ju att om dessa rykten stämmer så FINNS det bildbevis.
Citera
2018-05-07, 15:24
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
Hur du klarar av att läsa in ovanstående citat i det som har hänt är nästan värt en stående ovation, du har en unik förmåga att vinkla

Det som HAR hänt,
NK skramlar med vapen.
Trump besöker Kina, pratar med NK, besöker/pratar med SK.
Mike Pompeo åker till NK.
Reunification deklareras.

Vågar man gissa att du relativiserade utrensningen i Saudi också när det begav sig?
Har du hunnit relativisera revolutionen i Armenien ännu?

Har Trump pratat med NK?
Vad du menar med att jag "läst in ovanstående citat" har jag ingen aning om - jag är bara orolig att KIJ (respektive Kina) inte är - vad ska vi säga - "helt ärlig" i sitt uppsåt...
Senast redigerad av SnakePlisssken 2018-05-07 kl. 15:26.
Citera
2018-05-07, 15:27
Medlem
danjäls avatar
Citat:

Det som HAR hänt,
NK skramlar med vapen.
Trump besöker Kina, pratar med NK, besöker/pratar med SK.
Mike Pompeo åker till NK.
Reunification deklareras.

Ehhh...nä?
Man har deklarerat att man ska söka ökat samförstånd och diskutera ett ev. framtida fredsavtal istället för gällande vapenstillestånd.

Och så har NK ställt om sin klocka.
Ganska långt ifrån ett återförenande med andra ord.
Citera
2018-05-07, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Har Trump pratat med NK?
Vad du menar med att jag "läst in ovanstående citat" har jag ingen aning om - jag är bara orolig att KIJ (respektive Kina) inte är - vad ska vi säga - "helt ärlig" i sitt uppsåt...

Ja någon kommunikation torde ju det ha varit mellan dom eftersom dom ämnar mötas
Citera
2018-05-07, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av danjäl
Ehhh...nä?
Man har deklarerat att man ska söka ökat samförstånd och diskutera ett ev. framtida fredsavtal istället för gällande vapenstillestånd.

Och så har NK ställt om sin klocka.
Ganska långt ifrån ett återförenande med andra ord.

Ja ok, INTENT OM REUNIFICATION DELGES, låter det bättre?

Tidningarna har ju återgett det så här, tar en i mängden,
https://www.express.co.uk/news/world/927985/North-Korea-news-Kim-Jong-un-reunification-South-Korea-nuclear-talks-end-era

Så att gå från vapenskrammel till att vilja åteförenas på tre månader är fortfarande ingen biggie för Snake, vad skulle vara en stor händelse i din välrd?
Citera
2018-05-07, 15:47
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ja någon kommunikation torde ju det ha varit mellan dom eftersom dom ämnar mötas

Säkert via ombud, tjänstemän, förhandlingsparter etc, men vad jag kunnat läsa mig till har Trump över huvud taget aldrig ens pratat i telefon med Kim.
Citera
2018-05-07, 15:50
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:

https://www.express.co.uk/news/world/927985/North-Korea-news-Kim-Jong-un-reunification-South-Korea-nuclear-talks-end-era

Så att gå från vapenskrammel till att vilja åteförenas på tre månader är fortfarande ingen biggie för Snake, vad skulle vara en stor händelse i din välrd?

Vad svamlar du om? Det ör en enormt positiv utveckling och det har skett oerhört snabbt och oväntat - när har jag ens antytt något annat? Det är ju själva fan att folk ska ha så svårt att separera vad jag skriver från era förutfattade meningar...
Citera
2018-05-07, 18:49
Medlem
Citat:
Säkert via ombud, tjänstemän, förhandlingsparter etc, men vad jag kunnat läsa mig till har Trump över huvud taget aldrig ens pratat i telefon med Kim.

Ja ombud går väl alldeles utmärkt att ha en diskussion genom?
Citera
2018-05-07, 18:50
Medlem
Citat:
Vad svamlar du om? Det ör en enormt positiv utveckling och det har skett oerhört snabbt och oväntat - när har jag ens antytt något annat? Det är ju själva fan att folk ska ha så svårt att separera vad jag skriver från era förutfattade meningar...

Ja ok då feltolkade jag din glädjeyra över intent of reunification av korea
Citera
2018-05-07, 23:10
Medlem
danjäls avatar
Citat:

Låter bättre? Det är skillnaden mellan sanning och "hitte-på-fakta" som du tydligen strör dig med. Och som många andra här inne underminerar diskussionen. Och sedan när ni tvingas korrigera så är det bara "jaja men så här då" så sko-hornar ni i det i er världsbild.

Jävla skillnad med att lägga fram att "Trump ordnat Koreas återförening!" gentemot att "Trump (Usa) är en av parterna i att Nord- och SydKorea nu ska ha samtal mellan möjlig permanent fred och diskutera formerna kring eventuell framtida återförening ".
Citera
2018-05-07, 23:21
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ja ok då feltolkade jag din glädjeyra över intent of reunification av korea
Inte nog med att du ”feltolkade”, du blandade dessutom ihop mig med Danjäl som var den som (helt korrekt) skrev om intent of reunification. Men vad gör väl det - fel påstående om fel person är väl knappast något ovanligt här inne i konspirationsforumet...?
Citera
2018-05-08, 08:32
Medlem
Citat:
Inte nog med att du ”feltolkade”, du blandade dessutom ihop mig med Danjäl som var den som (helt korrekt) skrev om intent of reunification. Men vad gör väl det - fel påstående om fel person är väl knappast något ovanligt här inne i konspirationsforumet...?

Nej det var ditt inlägg jag kommenterade
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in