Citat:
Ursprungligen postat av
Hypersomni
Jag försökte förklara för dig varför många här har blivit berörda av Tims bortgång, trots att jag är medveten att ingen här behöver visa och skryta om sin sorg (om det är det du tänker att vi gör här).
Du kommer inte ha mer rätt för att du låter otrevlig och jag tänker inte vara otrevlig tillbaka.
Jag menar inte att ni skryter om er sorg, däremot uppvisar ni beteende som pekar på att ni kanske saknar verklig empati, självinsikt och att ni i grund och botten INTE är goda människor.
Du har förmodligen en psykos och borde få hjälp. Efter det ska du gå ner till random pundare och tycka synd om hen. Sitt inte och snacka om att du stödjer kampen mot psykisk ohälsa för att du tycker det är tråkigt att en kändis har dött. Det är ren och skär narcissism alternativt egoism i form av att du sörjer att du inte får fler låtar ifrån honom.
Vill ni ha en övning av mig ska ni få det, gå fram till en livs levande kändis och snacka med hen, se hur mycket ni känner personen. Ni kommer bonda mindre med personen än om ni satt i en skog och gråtrunkade. Av den enkla anledningen att allt detta bara är tankemodeller. Kom ner på jorden och sluta sitt och vältra er i narcissism.