Citat:
Ursprungligen postat av
spyhink
Om du kunde lägga ner hälften av den energin som du gör i t ex. detta inlägg mot folkförrädare, sionister, rödingar och liknande hade det varit bra. Nu sitter du enbart och spyr ut din överskottsgalla över DE, JdG och MS. Arbeta lite konstruktivt istället för att sitta på flashback och mata troll, kommunister, sionister, journalister, snutar och allsköns jävla pack. Personligen tror jag inte att du ens har ärliga avsikter utan försöker tillföra bensin på elden och försöka hålla elden levande.
All kritik härstammar enligt dig och dina polare från folk som bara vill jävlas och sabotera. Så är inte fallet, jag skulle vilja hävda motsatsen.
En organisation kan endast blomstra om ideer, kritik etc. tilllåts på alla nivåer, även i hårda ordalag.
På så sätt främjas de bästa ideerna och de starkaste personerna intar positioner i ledningen.
Annars blir det som SD, där ett par pajasar biter sig fast vid makten.
Men för all del. Tror du att det bästa DFS kan skaka fram bland sina 1000 medlemmar är:
- En sliskig försäljare med minst sagt skumrask förflutet
- En pastor med hakkors på bröstet som inte tror på evulotionen och inte klarade grundskolan
- En sionistkärring till narcississt som gjort en omvändning under galgen efter att ha blivit sparkad
från Gatestone (trots att hon hoppade av I&C för att gå vara kvar).
- Conrad. Kommentar överflödig
Det tror nämligen inte jag. Jag är övertygad om att det finns bra mycket mer kompetens att ta tillvara på, och att man bör driva det som ett företag vilket jag länge propagerat för. Det öppnar mängder med nya dörrar.
Kritik mot dessa pajasar handlar inte om att vilja stjälpa, tvärtom.
DFS är ett charlatanprojekt där medlen myglas ut till styrelsen ovan.
Däremot är iden om en svensk intresseorganisation inte fel. Den stödjer jag helhjärtat, men man behöver all kompetens som finns att tillgå om man skall ha skuggan av en chans att bli en verklig aktör.
Sedan behövs nya företag drivna av nationalister.
Ett företag kan tillföra helt annat kapital än några ynkla 100 000 donerat från privatpersoner, och göra så kontinuerligt år efter år.
Ett företag kan även
skänka bort hela utdelningen till vissa organisationer (som ideella föreningar)
helt skattefritt.
Detta har jag propsat för länge och ser det som enda vägen framåt snarare än att Domän-fettot skall samla pissiga medlemsintäker. Det var ju Motgift baserat på med, allt handlar om prenumerationsformatet vilket aldrig kommer att dra in tillräckligt med resurser.
En miljon, vad är det liksom? Det är på så låg nivå att man blir full i skratt.
Man är knappast sabotör eller troll bara för att man påpekar att Conrad inte har någonting i något seriöst projekt att göra överhuvudettaget.
Jag har gjort mer för moder Svea än vad du någonsin gjort, sitt du i mamsen källare och kalla mig sabtör hur mycket du än vill. Mina ord blir inte mindre sanna för det.