2018-05-05, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Priiicken
Der är ganska uppenbart för mig att det inte är samma Q som vi har att göra med längre. Ett tips kan vara att göra lite efterforskning av Cicada 3301.

Allt talar för att den originella Q hade direkta kopplingar till Cicada.

Litar man blint på någon bara för att man använder liknande lingvistisk för formering av frågor samt anger bokstaven Q längst ner på sidan är det lite sorgligt faktiskt..

Allt tyder på att de som skriver nu vill att du blint ska lita på Sessions även fast det inte finns något som visar på att han inte är "compromised" vid det här laget. Man kanske ska lyssna på vad Trump själv säger om saken? Det andra som verkar vara mest frekvent är att man vill få över så
många människor som möjligt på krigsstigen. Man verkar ha ett intresse av att påverka den opinionen som är mest kritisk till rådande kontrollmekanismer/etablissemang till att stödja krig i mellanöstern. När det faller bomber i mellanöstern är det liksom ok för dessa människor för "Q sa att det behövdes för att få fred inom det området." Krig behövs för fred.
"War is Peace"

Frågor man bör ställa sig är vilka krafter det är som vill ha krig med Iran och varför? Vilka är det som i slutändan tjänar på detta etc.

Kan ha varit för hård i mitt omdöme av denna nuvarande Q. Har dock inte ändrat mig angående Sessions även om jag mer än gärna blir motbevisad. Hursomhelst bör man inte blint lita på någon som påstår saker under anonym pseudonym. Det finns en del faror med varje rörelse som utvecklas till ett kultfölje.

Jag tror inte att Trump kommer gå i någon fälla som leder till något större krig i mellanöstern. Trots detta finns det fortfarande starka krigshetsande element inom många berörda länder ramförallt inom USA, Israel och Saudi. Iran är förmodligen inte heller helt oskyldiga i sammanhanget. Det blir allt svårare att övertyga människor om att Assad gasar sitt eget folk vid varje specifikt tillfälle då det missgynnar honom som allra mest. Det kommer förmodligen komma fler försök till eskalering med nya iscensatta provokationer som man sedan skyller på lämpligt offer. Jag ser dock detta endast som några sista dödsryck av ett redan besegrat "vilddjur".

En artikel som behandlar det nuvarande geopolitiska läget skriven av Robert David Steele. Berör bl.a Iran, Korea och Qanon.
https://en.mehrnews.com/news/133743/Koreas-unite-denuclearize-ideas-for-Iran
Citera
2018-05-05, 20:35
Medlem
GothamCitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theKGS
Hela grejen med Q är ett solklart fall av att extremt önsketänkande från högern. Finns ingenting konkret och allt handlar om hur hur allt som inte är höger är korrupt (per definition) och Trump, Putin och någon saudiarabisk kung skall rädda världen. Lägg dessutom till hur otroligt korrupt Obama, HRC och andra västledare antas vara (om de inte är högerextremister förstås).

Är ju helt uppenbart här på flashback att ni konspirationsteoretiker inte kan vara sakliga för fem öre. När era argument smulas sönder så blir det omedelbart ad-hominen, trollanklagelser och fula ord.

Är alla andra skeptiker här också moderatorer eller är det bara Snake förresten?

Q skrev tidigt att det inte handlade om högern mot vänstern. Det är mycket större än så. Det är inte vänsterröstarnas fel att vänstern blivit kapad av NWO- rovdjur som Rothschilds. De har bara inte begripit det. De tror de röstar för medmänsklighet när de i förlängningen röstar för det motsatta. Q vill ena folket mot NWO-ondskan.

Det är många republikaner som har fimpats i processen och McCain som utmålas som en av de största skurkarna är ju höger.
Senast redigerad av GothamCity 2018-05-05 kl. 20:42.
Citera
2018-05-06, 02:01
Medlem
Emelitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Priiicken
Kan ha varit för hård i mitt omdöme av denna nuvarande Q. Har dock inte ändrat mig angående Sessions även om jag mer än gärna blir motbevisad. Hursomhelst bör man inte blint lita på någon som påstår saker under anonym pseudonym. Det finns en del faror med varje rörelse som utvecklas till ett kultfölje.

Jag tror inte att Trump kommer gå i någon fälla som leder till något större krig i mellanöstern. Trots detta finns det fortfarande starka krigshetsande element inom många berörda länder ramförallt inom USA, Israel och Saudi. Iran är förmodligen inte heller helt oskyldiga i sammanhanget. Det blir allt svårare att övertyga människor om att Assad gasar sitt eget folk vid varje specifikt tillfälle då det missgynnar honom som allra mest. Det kommer förmodligen komma fler försök till eskalering med nya iscensatta provokationer som man sedan skyller på lämpligt offer. Jag ser dock detta endast som några sista dödsryck av ett redan besegrat "vilddjur".

En artikel som behandlar det nuvarande geopolitiska läget skriven av Robert David Steele. Berör bl.a Iran, Korea och Qanon.
https://en.mehrnews.com/news/133743/Koreas-unite-denuclearize-ideas-for-Iran

Vem ligger bakom den senaste uppresningen inom FBI?
Citera
2018-05-06, 04:18
Medlem
Arbetarbroders avatar
Är det över nu? "Q-pocalypse" och Jerome Corsi: https://www.bitchute.com/video/Zb4Gyb4XE2Q
Äntligen, fan vad många jag förlorat förtroendet för som fallit helt över en Bot som lägger ut pussel och gör allt som som Trump gör som verkar dåligt egentligen är bra i det här sjuka 4D Chess

Jag är inte insatt i detta, mer än att det helt Orwellianskt och en psykologisk operation som visat att folk följer bots hur som helst.

Jerome Corsi är Zionist Shill Deluxe: https://youtu.be/jORe0zfEOX0

#TrustThePlan
#TheGreatAwakening
@POTUS

Medan Trump rustar för krig mot Iran och anställer Neocon, men 4D Chess och fan vad jag hoppas Q-apocolypse är över, men de ser ut så i ovan BitChute video av Lift The Veil.
Citera
2018-05-06, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Är det över nu? "Q-pocalypse" och Jerome Corsi: https://www.bitchute.com/video/Zb4Gyb4XE2Q
Äntligen, fan vad många jag förlorat förtroendet för som fallit helt över en Bot som lägger ut pussel och gör allt som som Trump gör som verkar dåligt egentligen är bra i det här sjuka 4D Chess

Jag är inte insatt i detta, mer än att det helt Orwellianskt och en psykologisk operation som visat att folk följer bots hur som helst.

#TrustThePlan
#TheGreatAwakening
@POTUS

Medan Trump rustar för krig mot Iran och anställer Neocon, men 4D Chess och fan vad jag hoppas Q-apocolypse är över, men de ser ut så i ovan BitChute video av Lift The Veil.

Haha den där bitchute videon HAHAHAHA..
Så vad, om man är intresserad oavsett om det är på riktigt eller larp, spelar det någon roll?
Menar, vaddå, om det är ett otroligt spel upplagt för att nån ska tjäna några extra dollar på reklam över youtube eller att en bok skulle sälja några fler ex. Jaja..

För individen är det ett mervärde, tänk vilket otroligt spel oavsett vilket det är.
Ni missar hur fantastiskt det är, det är helt mindblowing om det visar sig att det är sant, HELT mindblowing, men hjärndöda verkar ju inte fatta detta.

Edit, ja så slutade det med att Corsi säger att det är en kommunistisk psy-ops..
Då borde ju ni kommunister va all-in i detta
Senast redigerad av Eskatol 2018-05-06 kl. 11:13.
Citera
2018-05-06, 12:51
Medlem
Nu har jag varit borta från diskussionen ett tag men börjar bli intresserad igen, ni följer väl alla the storm, white rabbit osv?

När jag loggade ur i januari var det för att HRC och BO inte alls var gripna och det började lägga sig efter utrensningen i SA.

Vad har nu hänt på senare tid?

- reunification av Korea, trumps förtjänst.

- kupp i armenien, det var ju deras ambassadflyg som körde svarttaxi åt CIA vapentransporter till IS mfl. så jag gissar att sittande regeringen var deep state vänliga?

-en hel hög tjänstemän på FBI har fått gå.

För mig ter det sig att kvarnarna maler på.
Nästa land att redas ut bör ju då bli Iran?

Har varit mycket action mot trafficking på senare tid.

Vad återstår?
HRC och BO till guantanamo, får vi se det någonsin?

Alla historier om pedofilnätverken och videon med HRC och Huma?
- sant?

Det är väl allmänt känt att hollywood är en samling asgamar och att alla får gå sängvägen, skulle inte förvåna mig om det samma gällde barnen.

Podestas har en samling obehaglig konst, googla podesta art så får ni se.

Så här långt är jag med.

När det gäller illuminati, pedofilerna i regeringen, dricka blod, adrenochrone, mord på barn osv. så behöver jag nog mer bevis för att kunna övertygas. Jävligt läskigt om det är sant dock...
Citera
2018-05-06, 13:51
Medlem
Citat:

#TrustThePlan
#TheGreatAwakening
@POTUS

Jerome Corsi har pratat för gott om Israel för att framstå som trovärdig. Han har ZIONIST tattuerat i pannan. Så jag slutade följa honom ganska snabbt.

Ett tag funderade jag över Israel för det är hemskt mycket information som har blivit narrativ. Ungefär som en Hollywood-film.

I höstas var Q spännande som en historielektion. Men nu tycker jag inte Q är så kul att följa.
Citera
2018-05-06, 15:23
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskatol
Haha den där bitchute videon HAHAHAHA..
Så vad, om man är intresserad oavsett om det är på riktigt eller larp, spelar det någon roll?
Menar, vaddå, om det är ett otroligt spel upplagt för att nån ska tjäna några extra dollar på reklam över youtube eller att en bok skulle sälja några fler ex. Jaja..
Är det grejen med tjäna pengar du tycker är roligt med videon?

Citat:
För individen är det ett mervärde, tänk vilket otroligt spel oavsett vilket det är.
Ni missar hur fantastiskt det är, det är helt mindblowing om det visar sig att det är sant, HELT mindblowing, men hjärndöda verkar ju inte fatta detta.
Så ni tycker denna psyop är ”mindblowing” och hoppas på att allt detta är sant.
Det är ju själva konstruktionen av hela den här psykologiska operationen, ”TrustThePlan” trots det är samma gamla Neocon Agenda som sker utanför de här pusslet.

Notera att jag försöker förstå hur ni tänker INTE hacka på er. De jag förlorar förtroende för är tex SGT Report, tidigare en kanal jag litade på men som nu helt gått i ”Q says...” om en ondskefull Cabal av Obama och Clinton med Trump står utanför den.
Det är så naivt korkat att det är Stefan Löfven klass på det.

Citat:
Edit, ja så slutade det med att Corsi säger att det är en kommunistisk psy-ops..
Då borde ju ni kommunister va all-in i detta
Corsi är en Zionist Shill se videon från Adam Green som också postades.

Fråga: Vad är detta för kortlek: https://twitter.com/wayne2069/status/989883886812499968
Tror ni på det som står där?

Inlägget är postat Med all respekt

Citat:
Ursprungligen postat av HedgeZero
Jerome Corsi har pratat för gott om Israel för att framstå som trovärdig. Han har ZIONIST tattuerat i pannan. Så jag slutade följa honom ganska snabbt.

Ett tag funderade jag över Israel för det är hemskt mycket information som har blivit narrativ. Ungefär som en Hollywood-film.

I höstas var Q spännande som en historielektion. Men nu tycker jag inte Q är så kul att följa
Han verkar även ha kontakter högt upp i den Sionistiska ockupationsmakten, jag vet inte mycket om honom, mer än jag lärt från Know More News av Adam Green. En pålitlig amerikan jag litar på mkt.

Vad menar du med ”Ett tag funderade jag över Israel för det är hemskt mycket information som har blivit narrativ. Ungefär som en Hollywood-film”
(Kanske är jag som är trög här. Tack för svar hursomhelst)
Senast redigerad av Arbetarbroder 2018-05-06 kl. 15:27. Anledning: Svar till HedgeZero tillagd
Citera
2018-05-06, 15:34
Medlem
Citat:
Är det grejen med tjäna pengar du tycker är roligt med videon?

Så ni tycker denna psyop är ”mindblowing” och hoppas på att allt detta är sant.
Det är ju själva konstruktionen av hela den här psykologiska operationen, ”TrustThePlan” trots det är samma gamla Neocon Agenda som sker utanför de här pusslet.

Notera att jag försöker förstå hur ni tänker INTE hacka på er. De jag förlorar förtroende för är tex SGT Report, tidigare en kanal jag litade på men som nu helt gått i ”Q says...” om en ondskefull Cabal av Obama och Clinton med Trump står utanför den.
Det är så naivt korkat att det är Stefan Löfven klass på det.

Corsi är en Zionist Shill se videon från Adam Green som också postades.

Fråga: Vad är detta för kortlek: https://twitter.com/wayne2069/status/989883886812499968
Tror ni på det som står där?

Inlägget är postat Med all respekt

Han verkar även ha kontakter högt upp i den Sionistiska ockupationsmakten, jag vet inte mycket om honom, mer än jag lärt från Know More News av Adam Green. En pålitlig amerikan jag litar på mkt.

Vad menar du med ”Ett tag funderade jag över Israel för det är hemskt mycket information som har blivit narrativ. Ungefär som en Hollywood-film”
(Kanske är jag som är trög här. Tack för svar hursomhelst)

Hela Q-narrativet är som en religiös väckelserörelse. De som följer Q blir frälsta. Alltså ringer alla larmklockor. Tänk berättelsen om förintelsen med stort F? Tänk på PKismen? Några som vet vilka knappar man ska trycka på skapar ett narrativ som får anhängarna att bli religiösa. Vilket gör att ingen ifrågasätter detaljer i berättelsen. Tänk Förintelsen som ingen får peta på.

En annan besvärande grej är att Q började skriva på 4chan ungefär när världens blickar vändes mot Netanyahu för Israels inblandning i kriget i Irak och Syrien. Fred var på väg och då fanns tillfälle att börja rota i vilka som låg bakom proxykrigarna ISIS, Al-Qaida osv.

En avledningsmanöver kanske? Mycket som Q har skrivit har varit givande. Men sen tror jag många har förstått att det har varit en psyops för att bereda väg för rättegångar mot globalisterna. Många sanningar är ju rätt svårsmälta. Ockultism, kannabalism, pedofili osv.

Men jag litar på Trump. Hittills har han lyckats få Israel outa sig lika mycket som Jerome Corsi har gjort nu. Bra spelat! 4Dchess!!!
Citera
2018-05-06, 16:12
Medlem
Q kan egentligen vara vad som helst.

Det som gör att folk lyssnar är ju att saker händer.

Reunification av Korea är ju fan enormt, innan jul skulle ju Kin Jong Un kärnvapenbomba hela världen.

Nu efter han mött CIA chefen och Trump så skall Korea återförenas efter 68 år eller vad fan det är.

Koreanerna vill ge honom nobelpriset.

Kan lugnt säga att det inte passar in i deep state agendan...
Citera
2018-05-06, 16:40
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
Q kan egentligen vara vad som helst.

Det som gör att folk lyssnar är ju att saker händer.

Reunification av Korea är ju fan enormt, innan jul skulle ju Kin Jong Un kärnvapenbomba hela världen.
Och det skulle ju Trump också ... t.o.m i januari skröt han om vilken stor bomb-knapp han hade..

Citat:
Nu efter han mött CIA chefen och Trump så skall Korea återförenas efter 68 år eller vad fan det är.
Kim har varken mött CIA-chefen eller Trump, däremot har han mött Mike Pompeo som är en fd CIA-chef..

Citat:
Koreanerna vill ge honom nobelpriset.
Sydkoreas ledare sa att han själv inte ville ha priset (när det föreslogs) och tyckte att de kunde ge det till Trump istället.. det kommer givetvis inte hända..

Citat:
Kan lugnt säga att det inte passar in i deep state agendan...
Passar knappast in i Nordkoreas eller kinas beteendemönster heller - risken är minst sagt överhängande att detta är manövrar för att lugna ner Trump och få honom att minska närvaron i regionen - men jag hoppas det är fredstrevare på riktigt.
Citera
2018-05-06, 21:27
Medlem
Q har ju talat om att det skulle snart släppas ut "nya" metoder för att bota/läka cancer.
Ja jag har följt detta och nu är det släppt 3-4 nya metoder sedan Q nämnde det.
Det är ett gott bevis nog, Q sa ju att de hållit tillbaka bot mot cancer. Fler lär komma.
Det är de globalistiska-sionist-kommunisterna som hållit tillbaka, så ni rödingar har era herrar att tacka för att ni kanske förlorat någon eller varit onödigt sjuk.

https://www.svt.se/nyheter/vetenskap/forskare-har-hittat-en-svaghet-hos-svar-prostatacancer

Ja o så var det det där med "chem trails e feeejk".. Till och med Sovjet använde det..
Nu talar även SVT om det, oj då måste det ju vara sant tänker svennebanan, först när det kommer på den heliga kommunistiska SVT!https://www.svt.se/nyheter/vetenskap/mansklig-manipulation-av-klimatet-kan-skada-vaxter-och-djur

Ps, SVT tar upp det som teoretiskt, men det har pågått länge som sagt.
Senast redigerad av Eskatol 2018-05-06 kl. 21:33.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in