2018-05-01, 09:12
Medlem
BlueStars avatar
Ett inlägg som länkade till en salongs hemsida har raderats med stöd av regel 0.09, då ingen salong öppet skulle medge att de säljer sexuella tjänster. Visserligen stod det inte uttryckligen i inlägget att salongen erbjuder sexuella tjänster, men det riskerar att tolkas så av de flesta som läser här, då det främst är thaimassage med sexuella extratjänster vi diskuterar här.

Synpunkter på detta tas via PM, inte i tråden.

/Mod
Senast redigerad av BlueStar 2018-05-01 kl. 13:40. Anledning: Felstavning, ordet "salonger" korrigerat till "salongen", så att inte budskapet feltolkas
Citera
2018-05-01, 13:27
Medlem
Brukar ni lämna plånbok (om ni har en sådan) med bankkort och körkort i massagerummet när ni går till duschen? Är det någon som drabbats av stöld eller att kortuppgifterna använts i bedrägligt syfte?

På den tiden jag gick på salong så lämnade jag alltid allting i rummet och råkade aldrig ut för något otrevligt.
Citera
2018-05-01, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Besserschmitt
Brukar ni lämna plånbok (om ni har en sådan) med bankkort och körkort i massagerummet när ni går till duschen? Är det någon som drabbats av stöld eller att kortuppgifterna använts i bedrägligt syfte?

På den tiden jag gick på salong så lämnade jag alltid allting i rummet och råkade aldrig ut för något otrevligt.

Tar alltid med plånbok och mobilen när jag duschar. Tror inte de tar något men vill vara anonym när jag går på massage. Så känns säkrast att göra det.

Har ingen lust att ge dem mitt fullständiga namn.
Citera
2018-05-01, 19:06
Medlem
Antexs avatar
Citat:

Jag lämnade också alltid allt i rummet. Vare sig det var i Thailand eller Sverige.

Den dag någon thaitjej börjar med något fuffens är det nog spiken i kistan för massageställena i Sverige.
Och i Thailand skulle hon bli utfryst i samhället..
Citera
2018-05-02, 22:30
Medlem
Citat:

Lämnar alltid kvar allt i rummet. Plånbok med kreditkort, mobil, rubbet. Har aldrig råkat ut för någonting och är inte orolig.
Citera
2018-05-04, 17:35
Medlem
Upplever det alltid som att det inte är något problem med ens tillhörigheter, men tar ändå med grejerna för jag vill vara anonym i fall att. Likaså parkerar jag aldrig utanför. Eller ringer och bokar tid med vanlig telefon. Paranoid, ja kanske lite, men vill minimera alla eventuella risker att synas både för salongerna och farbror blå.

Citat:

Citera
2018-05-04, 19:26
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dellerium
Upplever det alltid som att det inte är något problem med ens tillhörigheter, men tar ändå med grejerna för jag vill vara anonym i fall att. Likaså parkerar jag aldrig utanför. Eller ringer och bokar tid med vanlig telefon. Paranoid, ja kanske lite, men vill minimera alla eventuella risker att synas både för salongerna och farbror blå.

Om man inte är paranoid betyder det bara att man inte är tillräckligt informerad.
Citera
2018-05-05, 08:08
Medlem
Tja!

Hade tänkt att gå på thaimassage och det där lilla extra låter väldigt lockande. Jag har aldrig varit på thaimassage så jag har några frågor.

Har hört att nästan alla salonger erbjuder HE, är detta sant? (Bor i Uppsala) Om inte, vad ska man leta efter?
Vad kan det kosta?
Hur kan man öka chanserna att man blir erbjuden det lilla extra?
Får man välja massös?
Kan man komma mitt på dagen och bli erbjuden HE eller måste man vara där på kvällen?
Citera
2018-05-05, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kallesnopp123
Tja!

Hade tänkt att gå på thaimassage och det där lilla extra låter väldigt lockande. Jag har aldrig varit på thaimassage så jag har några frågor.

Har hört att nästan alla salonger erbjuder HE, är detta sant? (Bor i Uppsala) Om inte, vad ska man leta efter?
Vad kan det kosta?
Hur kan man öka chanserna att man blir erbjuden det lilla extra?
Får man välja massös?
Kan man komma mitt på dagen och bli erbjuden HE eller måste man vara där på kvällen?
Jag förstår att tråden är lång men alla frågor är besvarade. Vet inget om uppsala men tipsen är desamma för alla större städer.

Var hel ren och trevlig
Klä av dig naken
Lägg inte på handduken
Visa tydligt att du uppskattar när hon teasar
Har du stånd vid vändning är det bra
Sen får du frågan

Jag tycker det är större chans mitt på dan än på kvällen. Vissa kan vara trötta om de fått många kunder under dan, men ibland kan de haft få kunder och då är de mer desperata för att få pengar. Jag går alltid så tidigt det går och gärna en vardag, färre kunder att möta i dörren
Citera
2018-05-05, 11:10
Medlem
fanrik.stals avatar
När ni skall gå på massage kör ni drop in eller bokar ni tid jag föredrar drop in men bokar oftast tid mest för att förvissa mig om att få den massör som jag tidigare fått massage av, men om det är på en salong som jag tidigare inte varit på kör jag drop in är sällan som det inte finns tid.
Citera
2018-05-05, 11:46
Medlem
B-types avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fanrik.stal
När ni skall gå på massage kör ni drop in eller bokar ni tid jag föredrar drop in men bokar oftast tid mest för att förvissa mig om att få den massör som jag tidigare fått massage av, men om det är på en salong som jag tidigare inte varit på kör jag drop in är sällan som det inte finns tid.

Jag kör alltid drop-in. Har de tid så här de. Jag bor iofs i Stockholm så nästa salong är aldrig långt borta.
Att boka tid garanterar inte att de är lediga.
Citera
2018-05-05, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fanrik.stal

Kör med drop in på salonger man inte varit på förut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in