2011-09-01, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remember
Handtrallor är skattefria likaså boom-boom. Jag antar att dom tjänar en hel del på det. Sedan är det ju snarare regel än undandag att dom jobbar 7 dagar i veckan.

Inte i min stad.. där har dom alla stängt på söndagar och lördagar går det bara att få massage om man bokar före, drop-in endast på vardagar, så 7 dagar i veckan är det kanske i stockholm men inte överallt i landet.
Citera
2011-09-01, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remember
Handtrallor är skattefria likaså boom-boom. Jag antar att dom tjänar en hel del på det. Sedan är det ju snarare regel än undandag att dom jobbar 7 dagar i veckan.

Ja det är ju det man undrar över, men jag har aldrig hört något om att det skulle förekomma på andra ställen än i storstäderna.
Citera
2011-09-01, 18:04
Medlem
thunders62s avatar
Jaha det var det det. Nu har man helt tappat omdömet. Nu får det vara nog. Ska fan att bli så patetisk att man blir beroende av detta. Nu lägger jag av. Ha det bra på salongerma och följ råden!
Citera
2011-09-01, 18:33
Medlem
EnNyGrejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thunders62
Jaha det var det det. Nu har man helt tappat omdömet. Nu får det vara nog. Ska fan att bli så patetisk att man blir beroende av detta. Nu lägger jag av. Ha det bra på salongerma och följ råden!
Utvecka varför du slutar. Jag har själv tänkt som du att "nu får det var nog, det där var sista gången" men så är jag tillbaka i träsket igen 1 månad senare
Citera
2011-09-01, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zeb28
Hur får de det att gå ihop, har de svältlöner, lånar de av kusiner eller hur gör de ?

Har själv tänkt denna tanken... 3-400 kr inkl moms för en timmes massage, som skall täcka kostnad för lokal, löner (om ej så höga så ändå) , och förbrukning Handdukar, tvätt , olja etc...

Ser man då på de extratjänster som erbjuds (även utanför stockholm ) så blir ju kalkylen lite annorlunda..

Ponnera att en massös ger 2 HJ / dag för standard kostnaden 300 kr , och "bara" jobbar 22 dagar per månad , så tjänar denna 13'200 svart (vilket motsvarar c:a 18-19'000 om det varit vanlig lön.
Citera
2011-09-02, 05:21
Medlem
thunders62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnNyGrej
Utvecka varför du slutar. Jag har själv tänkt som du att "nu får det var nog, det där var sista gången" men så är jag tillbaka i träsket igen 1 månad senare
  • För många besök på för få dagar
  • För mycket pengar för extratjänster till tjejer man inte tänder på annars
  • Farligt nära bombom utan kondom för ofta
  • Kroppen söndermasserad :-)
  • Smiter från jobbet för att leta massage

Och en växande känsla av olust efter varje besök...svårt att förklara..men det känns inte bra längre
Citera
2011-09-02, 13:17
Medlem
Någon som testat Puis Salong vid Norra Bantorget?
Citera
2011-09-02, 18:58
Medlem
EnNyGrejs avatar
Citat:
Och en växande känsla av olust efter varje besök...svårt att förklara..men det känns inte bra längre

Jag hade också en växande känsla av olust när jag gick för ofta. Efteråt brukade jag få ångest. Ångest över att jag slösade pengar och riskerade att få massa sjukdomar då jag flera gånger haft sex med massöser utan kondom. Jag går fortfarande men har dragit ner på antal besök nu.
Citera
2011-09-02, 20:05
Medlem
torstenhingstens avatar
Citat:
  • För många besök på för få dagar
  • För mycket pengar för extratjänster till tjejer man inte tänder på annars
  • Farligt nära bombom utan kondom för ofta
  • Kroppen söndermasserad :-)
  • Smiter från jobbet för att leta massage

>Förstår vad du menar.
Tar man massage för ofta blir det inte så häftigt och inte värt sina pengar
Kan man däremot hålla sig och ta ca 1/2-1 massage pr vecka i snitt blir det däremot
mkt mer värt och man kommer ihåg sina massageupplevelser..

I början var man ju löjligt glad och avslappnad då man fick en avrunkning och gick lite i rus efteråt
Nu när man är rutinerad glömmer man bort sin massage så fort man lämnat stället om det blir för ofta.
MAn kan istället tänka att man kunde ha gjort ngt bättre för 700-lappen..
Dessutom jobbigt att ligga och pruta ned till 300 kr pr runk *patetiskt*
Citera
2011-09-02, 20:12
Medlem
torstenhingstens avatar
Varit på ställen centralt i sthlm på senaste..
Alla ställen man varit på vill ha 500 kr för HE

Orkar ni pruta? Känns ju som sagt patetiskt att ligga med kuken i vädret
och försöka pruta ned till 300...
Citera
2011-09-02, 23:12
Medlem
Det är väl nästan standard att de börjar på fem hundra för att sen snabbt gå ner till 300. Ofta kan ju pengasnacket vara lite avtändande, men ibland kan ju övertalningsförsöken vara riktigt trevliga . Men 500 tycker jag är alldeles för mycket. Jag brukar vara inställd på att tacka nej, vilket jag nästan aldrig lyckas med.

Men bäst är det när det sker utan prisdiskussion som det blev för mig i dag. Jag är stamgäst där så det var inte så konstigt även om massösen var ny för mig, hon kanske fick instruktioner av mamasan? Det ovanliga hände under själva handarbetet: Efter några minuter kallade hon in en till tjej. Den andra tjejen var ung, söt och sexig, och helt plötsligt hade jag fyra händer runt min kuk. (Vet i fan hur alla händer fick plats, såå lång är den ändå inte.) Den nya tjejen hade dessutom en fantastisk handteknik. Mycket skönt och mycket svårt att vara tyst, det låg en annan gäst bara ett par skynken bort. Fyrhands HE har jag visserligen fått några gånger tidigare, men aldrig att de extra paret hjälpande händerna kommer in mitt i akten, en mycket happy överraskning .

Citat:
Ursprungligen postat av torstenhingsten
Varit på ställen centralt i sthlm på senaste..
Alla ställen man varit på vill ha 500 kr för HE

Orkar ni pruta? Känns ju som sagt patetiskt att ligga med kuken i vädret
och försöka pruta ned till 300...
Citera
2011-09-03, 13:08
Medlem
danishgolds avatar
Thai Massage Göteborg

Någon som vet om det finns någon privat Thaimassör här i Göteborg som man kan boka tid hos och komma hem till?

Är bara ute efter massage för mina stela axlar kanske en bonus efter detta med, är lite osäker för att gå på dessa vanliga Thai-massager som de skyltar med lite överallt, känns som man är övervakad/bevakad när man går in på sådana, av allt folk runtomkring som bor och går förbi, nästan som dom antecknar? :hmm

Någon som känner till thai massage i gårdsten/angered/hjällbo/bergsjön/gamlestan/hisings-kärra? :
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in