Det är väl nästan standard att de börjar på fem hundra för att sen snabbt gå ner till 300. Ofta kan ju pengasnacket vara lite avtändande, men ibland kan ju övertalningsförsöken vara riktigt trevliga

. Men 500 tycker jag är alldeles för mycket. Jag brukar vara inställd på att tacka nej, vilket jag nästan aldrig lyckas med.
Men bäst är det när det sker utan prisdiskussion som det blev för mig i dag. Jag är stamgäst där så det var inte så konstigt även om massösen var ny för mig, hon kanske fick instruktioner av mamasan? Det ovanliga hände under själva handarbetet: Efter några minuter kallade hon in en till tjej. Den andra tjejen var ung, söt och sexig, och helt plötsligt hade jag fyra händer runt min kuk. (Vet i fan hur alla händer fick plats, såå lång är den ändå inte.) Den nya tjejen hade dessutom en fantastisk handteknik. Mycket skönt och mycket svårt att vara tyst, det låg en annan gäst bara ett par skynken bort. Fyrhands HE har jag visserligen fått några gånger tidigare, men aldrig att de extra paret hjälpande händerna kommer in mitt i akten, en mycket happy överraskning

.
Citat:
Ursprungligen postat av torstenhingsten
Varit på ställen centralt i sthlm på senaste..
Alla ställen man varit på vill ha 500 kr för HE
Orkar ni pruta? Känns ju som sagt patetiskt att ligga med kuken i vädret
och försöka pruta ned till 300...