2018-05-04, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wandra
En riktig Robinsson är en person som skulle klara av att bo helt själv på en öde ö i evigheter.

Vem de skulle vara av detta gäng är inte svårt att lista ut.

1 Henrik
2 Pasqal
3 Rich (som 3:med tanke på hans skador)

Sen kan ni fetglömma de andra även om de är "trevliga och roliga"
Jag tror att Henrik och Marie är de med starkast psyke. Två värdiga vinnare som skulle klara isoleringen och överlevnaden bäst.
2018-05-04, 17:00
Medlem
Om Jan vinner ska jag äta upp min hatt.
2018-05-04, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av verbet
Det hjälper inte att han är snäll. Fatta!

Jo det gör de. Man måste vara analytisk som person för att förstå det.
2018-05-04, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tenedor
Där håller jag med dig! Vi har tydligen olika favoriter, men jag hoppas på Henrik och Marie snarare än Lillemor och Johaneeeh

Allihopa inkluderar hela gänget. Men allihopa för dig kanske innebär två deltagare.

Grejen med sådana som dig är att du inte håller dig till sanningen. Förvrängningar av vad någon säger är något annat än vad som ursprungligen har sagts. Man behöver inte hålla med, nu är ”hålla med” uttrycket fel i ditt sammanhang för det har istället använts som en förvrängning i syfte att provocera och försvara. Favoriter kan man absolut ha och det är roligt att du fattat tycke för två deltagare i alla fall. Grattis! Man behöver inte tycka om alla, men känner man så mycket hat för någon behöver man väl inte lägga tid på dem, för allas skull. Men din skull är antagligen viktigast i världen? Därför borde det vara ännu mer betydelsefullt för din skull att inte ödsla tid på att hata.

Många spektulationer om vad som kommer hända med gränslandet. Konstigt dock att de får makt i kommande öråd, å andra sidan kanske det blir mer spännande så.
Senast redigerad av -NeverLookBack- 2018-05-04 kl. 18:14.
2018-05-04, 18:11
Medlem
InnesIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wandra
En riktig Robinsson är en person som skulle klara av att bo helt själv på en öde ö i evigheter.

Robinson som tv-program har aldrig handlat om vem som klarar sig bäst på en öde ö, även om vissa överlevnadskunskaper fått utrymme i tävlingar. Det har alltid handlar om att tävla och att kunna hantera en ovanlig social situation, överleva genom pakter och taktik. Det är ett spel inte en överlevnadstävling.

Men talar vi överlevnad är jag säker på att Rick har den bästa teoretiska kunskapen. Han har dock fysiken mot sig.
2018-05-04, 18:53
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mangalam
Om Jan vinner ska jag äta upp min hatt.

Om Jan vinner äter jag upp Johaneehs hatt samt hans skitiga V-kalsonger.

I början tyckte jag synd om Jan, tyckte han mest var missförstådd och blev dömd från början men med tiden har den saken klarnat rejält, speciellt i senaste avsnittet bl.a situationen där han krävde ett leende från Lina.
Har säkert hänt de flesta här inne att någon man tjafsat lite med säger något i stil med "men le lite för fan" och jag tror aldrig det har gjort saken bättre, inte för mig iallafall.

Jag väntar med spänning på att få se vad Jan hittar på härnäst
2018-05-04, 19:03
Medlem
Jackxasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -NeverLookBack-
Många spektulationer om vad som kommer hända med gränslandet. Konstigt dock att de får makt i kommande öråd, å andra sidan kanske det blir mer spännande så.

Ingen jätte spoiler egentligen men då jag sett avsnittet som kommer på Söndag redan så tar jag det i det.

2018-05-04, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BreEEeev
Undrar vem Johan-eeh är kåtast på? Om han var tvungen att välja en av deltagarna han skulle vilja knulla i röven? Pappskall tror jag han skulle vilja ha på alla fyra framför sig.

Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Kan nog vara så och i nästa Robinson blir det nog ett romantiskt homoförhållande ala Pascal och Nicole som förgyller programmet. Vi tittare är nog mogna för det nu efter alla pride .m.m.
Kan ni inte bara ladda hem Brokeback Mountain och ha en mysig kväll tillsammans? Det verkar som att Robinson inte riktigt är eran grej.
2018-05-04, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Jo det gör de. Man måste vara analytisk som person för att förstå det.

Vi får väl se fortsätter han vinna så kommer han bli skickad. Kan jag lova. Underskatta inte feministerna
2018-05-04, 20:05
Medlem
Tenedors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -NeverLookBack-
Allihopa inkluderar hela gänget. Men allihopa för dig kanske innebär två deltagare.

Grejen med sådana som dig är att du inte håller dig till sanningen. Förvrängningar av vad någon säger är något annat än vad som ursprungligen har sagts. Man behöver inte hålla med, nu är ”hålla med” uttrycket fel i ditt sammanhang för det har istället använts som en förvrängning i syfte att provocera och försvara. Favoriter kan man absolut ha och det är roligt att du fattat tycke för två deltagare i alla fall. Grattis! Man behöver inte tycka om alla, men känner man så mycket hat för någon behöver man väl inte lägga tid på dem, för allas skull. Men din skull är antagligen viktigast i världen? Därför borde det vara ännu mer betydelsefullt för din skull att inte ödsla tid på att hata.

Vem har pratat om att hata? Jag nämnde mina favoriter. Det är inte samma sak som att hata alla andra. Jag tycker faktiskt synd om dig om du går omkring med en sådan skev syn på livet. Leta upp en bra psykolog för din egen skull. Du har mycket jobb framför dig. Just nu är du bara patetisk.
2018-05-04, 21:16
Medlem
Jag tycker att både Lillemor och Johan är ganska roliga att lyssna på, men de ligger nog ganska illa till båda två inför örådet nu på söndag.
2018-05-04, 21:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jackxass
Ingen jätte spoiler egentligen men då jag sett avsnittet som kommer på Söndag redan så tar jag det i det.

Läste inte din spolier äveom om jag hann se några nyckelord. Men hur har du kunnat se avsnittet på förhand???

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in