2018-05-03, 22:50
Medlem
trngws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Så hon går ut i pressen med eget namn och bild och berättar något sensationellt.
(Som hon inte berättat för polis trots att de länge bad allmänhet om vittnesmål.)
Sedan vågar hon inte vittna öppet i rättegången? Och upprepa det hon skrikit ut på löpsedlar med namn och bild.
I rättegången vill hon vara annonym. Ett hemligt vittne? Ungefär som att DK skulle vittna anonymt.

Låter det trovärdigt?

"Hon går ut i pressen", vad vet du om det? Vad vet du om hur mycket pressen låg på henne innan hon gick med på en intervju?

Sedan motsäger du dig själv rätt bra när du först hänvisar till att polisen "länge bad allmänhet om vittnesmål." för att sedan hänvisar till att polisen dröjde med att intervjua henne.
Som jag redan förklarat, hennes reaktion var fullt normal, det är ett generellt och välkänt problem för polisen, och polisens "dröjsmål" var också normalt i att de hade mer prioriterade saker att hantera först.

Du och jag har ingen aning om vad hon INTE berättade för media, och vad hon FAKTISKT berättade i domstolen, OM hon var ett av dessa vittnen. Hon kanske faktiskt blev våldtagen av PM, skadad, pikerad, och har aldrig vågat berätta. DU vet helt enkelt inte, det är bara det jag säger. Du har dragit en massa slutsatser rakt ut ur det blå, och återigen så talar det vittnesmål hon faktiskt gav redan i ett tidigt skede, i ljuset av allt vi nu vet, för att det stämmer. Hennes beskrivning av PM var klockren, precis den lömska psykopat han visade sig vara med de dunkla farliga sidorna. Porrskådisen är, föga förvånande, en människokännare.
Citera
2018-05-03, 22:55
Medlem
trngws avatar
Citat:
Enligt vad debattörer "experter" samt livereportrar som följt rättegången, har de kvinnliga vittnena snarare vittnat till PMs fördel.
De kvinnor som varit med på Ubåtsturer tex.

Dessa "experter" är då försvarsadvokater, a la Silbersky, och ja, han hade ju verkligen rätt....
Citera
2018-05-03, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trngw
"Hon går ut i pressen", vad vet du om det? Vad vet du om hur mycket pressen låg på henne innan hon gick med på en intervju?

Sedan motsäger du dig själv rätt bra när du först hänvisar till att polisen "länge bad allmänhet om vittnesmål." för att sedan hänvisar till att polisen dröjde med att intervjua henne.
Som jag redan förklarat, hennes reaktion var fullt normal, det är ett generellt och välkänt problem för polisen, och polisens "dröjsmål" var också normalt i att de hade mer prioriterade saker att hantera först.

Du och jag har ingen aning om vad hon INTE berättade för media, och vad hon FAKTISKT berättade i domstolen, OM hon var ett av dessa vittnen. Hon kanske faktiskt blev våldtagen av PM, skadad, pikerad, och har aldrig vågat berätta. DU vet helt enkelt inte, det är bara det jag säger. Du har dragit en massa slutsatser rakt ut ur det blå, och återigen så talar det vittnesmål hon faktiskt gav redan i ett tidigt skede, i ljuset av allt vi nu vet, för att det stämmer. Hennes beskrivning av PM var klockren, precis den lömska psykopat han visade sig vara med de dunkla farliga sidorna. Porrskådisen är, föga förvånande, en människokännare.

Det fetade.Var har jag påstått detta? Nu har du slarvläst.

Vad jag minns på rak arm finns det ett hemligt vittne. Fotokonstnären som PM hade sin
mess konversation om "mordplan redo i Nautilus" när hon bad PM hota henne på skoj.

Läs min EDIT förra inlägget och googla DD.

2/ Sedan borde det kommit fram i domen att PM varit hotfull (våldtagit,pikerat!!!!) åtminstone en kvinna (utan att nämna hennes namn) före KW. Men inget sådant har framkommit.
Citera
2018-05-03, 23:02
Medlem
trngws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kugutt
Så legg till restiden då. Han hadde fortfarande 6 och en halv timme neddykt i en trång ubåt i hop med ett lik. Måste ha varit tråkigt.

Förvånansvärt att du helt plötsligt har så dålig fantasi.

PM har många gånger lagt sig på botten av havet och spenderat många timmar, hela nätter, där.
Du kanske tycker att det vore tråkigt, jag skulle helt säkert tycka det. Men PM gillade det. Denna gången gillade han det säkert mer än någonsin. Att det fanns en död kropp i ubåten bekom honom inte för fem öre, snarare tvärtom vittnade den om hans gärning som han säkert var väldigt stolt och tillfreds med. Fylld av tillfredställelse över sitt dåd. Han tog helt säkert en vilostund där nere, före eller efter han styckade KW. Han hade säkert ingen brådska att stycka henne. Han hade ju all tid i världen där nere. Han vilade, återupplevde sitt dåd, drog en handtralla eller två. Käkade lite. Sov en stund. Och gick sedan till verket med att stycka och förpacka KW, för att sedan dumpa henne så snart han kom till ytan igen.

Lika enkelt som självklart.
Citera
2018-05-03, 23:06
Medlem
trngws avatar
Citat:
Det fetade.Var har jag påstått detta? Nu har du slarvläst.

Vad jag minns på rak arm finns det ett hemligt vittne. Fotokonstnären som PM hade sin
mess konversation om "mordplan redo i Nautilus" när hon bad PM hota henne på skoj.

Läs min EDIT förra inlägget och googla DD.

2/ Sedan borde det kommit fram i domen att PM varit hotfull (våldtagit,pikerat!!!!) åtminstone en kvinna (utan att nämna hennes namn) före KW. Men inget sådant har framkommit.

Det framgick tydligt i media att den del av rättegången som hölls för lykta dörrar, hade maskerats i domen när den offentliggjordes. Som sagt, du har ingen aning om vem vittnet var och vad detta hade att säga. Och oavsett vilket, så finns fullt naturliga förklaringar som jag redogjort för!
Citera
2018-05-03, 23:13
Medlem
Citat:
Förvånansvärt att du helt plötsligt har så dålig fantasi.

PM har många gånger lagt sig på botten av havet och spenderat många timmar, hela nätter, där.
Du kanske tycker att det vore tråkigt, jag skulle helt säkert tycka det. Men PM gillade det. Denna gången gillade han det säkert mer än någonsin. Att det fanns en död kropp i ubåten bekom honom inte för fem öre, snarare tvärtom vittnade den om hans gärning som han säkert var väldigt stolt och tillfreds med. Fylld av tillfredställelse över sitt dåd. Han tog helt säkert en vilostund där nere, före eller efter han styckade KW. Han hade säkert ingen brådska att stycka henne. Han hade ju all tid i världen där nere. Han vilade, återupplevde sitt dåd, drog en handtralla eller två. Käkade lite. Sov en stund. Och gick sedan till verket med att stycka och förpacka KW, för att sedan dumpa henne så snart han kom till ytan igen.

Lika enkelt som självklart.

Var hittar du såna uppgifter? En länk till hur PM tänker kanske du har? Ingen annan här än du får ju uttala sig utan bevis. Så: upp till bevis!
PS. Skicka inga fler mejl till mig.
Citera
2018-05-03, 23:24
Medlem
trngws avatar
kugutt, du menar alltså att det finns något tidpunkt ombord på ubåten under den aktuella kvällen natten som du anser var rolig, eller måste ha varit rolig.

Kan du utveckla det, och berätta om detta?!
Citera
2018-05-03, 23:27
Medlem
Citat:
Det framgick tydligt i media att den del av rättegången som hölls för lykta dörrar, hade maskerats i domen när den offentliggjordes. Som sagt, du har ingen aning om vem vittnet var och vad detta hade att säga. Och oavsett vilket, så finns fullt naturliga förklaringar som jag redogjort för!
Har du läst om mitt inlägg som du tydligen slarvläste?

Jag tycker att det är väldigt motsägelsefullt med en porrfilmsaktris som bjuder på sig själv i media om både det ena och andra om sitt underliv (om du googlar henne) skulle måna om sin integritet i en rättegång?
Tvärtom tycks hon vara väldigt förtjust i medial uppmärksamhet. Med namn och bild.

Vems integritet är det då som ska skyddas? Knappast den åtalades. Tvärtom är det just sådana vittnesmål som hade behövts för att styrka åtalet. Jag vet att en del som haft med Madsen att göra inte vill förknippas med honom.
Med tanke på deras karriärer. Jag tror att de var sådana vittnesmål som skedde bak lykta dörrar.
Och som maskats i domen för att deras identiteter inte ska gå att avslöja. Något annat kommer jag inte på. (?)

Men om det fanns vittnesmål om tidigare sexuella övergrepp samt framförallt pikering så hade det alla gånger stått i domen (utan att namnge vittnen). Kan du verkligen tro något annat?
Senast redigerad av ottoplommon 2018-05-03 kl. 23:29.
Citera
2018-05-03, 23:33
Medlem
Citat:
Dessa "experter" är då försvarsadvokater, a la Silbersky, och ja, han hade ju verkligen rätt....
Nej. Det är även rättegångsreportrar samt flera andra "experter", debattörer. Jag kommer inte ihåg dem alla i tv-sofforna. Och inte alls enbart försvarsadvokater.
Citera
2018-05-03, 23:34
Medlem
Citat:
Har du läst om mitt inlägg som du tydligen slarvläste?

Jag tycker att det är väldigt motsägelsefullt med en porrfilmsaktris som bjuder på sig själv i media om både det ena och andra om sitt underliv (om du googlar henne) skulle måna om sin integritet i en rättegång?
Tvärtom tycks hon vara väldigt förtjust i medial uppmärksamhet. Med namn och bild.

Vems integritet är det då som ska skyddas? Knappast den åtalades. Tvärtom är det just sådana vittnesmål som hade behövts för att styrka åtalet. Jag vet att en del som haft med Madsen att göra inte vill förknippas med honom.
Med tanke på deras karriärer. Jag tror att de var sådana vittnesmål som skedde bak lykta dörrar.
Och som maskats i domen för att deras identiteter inte ska gå att avslöja. Något annat kommer jag inte på. (?)

Men om det fanns vittnesmål om tidigare sexuella övergrepp samt framförallt pikering så hade det alla gånger stått i domen (utan att namnge vittnen). Kan du verkligen tro något annat?

Du tycker det ja. Men människan är komplex och det går inte att säga att hon inte skulle värna om sin integritet. Hon är en människa med känslor som oss alla. Hon kanske av olika skäl inte ville framträda med namn. Finns måna tänkbara anledningar.
Citera
2018-05-03, 23:34
Medlem
kugutts avatar
Citat:
Skillnaden på dig och mig, är att jag ger genomtänkta fullt tänkbara logiska förslag och förklaringar på vad som skett, medan du bara kommer med en massa dumma påhopp helt utan några som helst grunder, belägg eller ens argument. I bristen på sakliga argument för dina villfarelser, blir även du mer och mer av ett troll.

Det är tragiskt, men börjar bli ett alltför pinsamt uppenbart faktum, att den ena efter den andra som envist hävdat alla dessa galna fantasier, i brist på fakta och argument som talar för galenskaperna, förfaller till rent trolleri. Ta dig i kragen och öppna dina ögon innan det är försent, kugutt!

He,he du har ju svart bälte i påhopp. Nej, jag trollar inte, jag bara pekar på den logiska bristen i din teori. Du kan inte förklara det uppenbart ologiska i att Madsen skulle tillbringa 6.5 stillastående timmar i en trång ubåt ihop med ett lik.
Citera
2018-05-03, 23:38
Medlem
Citat:

Hennes beskrivning lät inte påhittad på något sätt. Patetiskt att inte lita på henne pga att hon är fd porrskådis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in