Citat:
Så hon går ut i pressen med eget namn och bild och berättar något sensationellt.
(Som hon inte berättat för polis trots att de länge bad allmänhet om vittnesmål.)
Sedan vågar hon inte vittna öppet i rättegången? Och upprepa det hon skrikit ut på löpsedlar med namn och bild.
I rättegången vill hon vara annonym. Ett hemligt vittne? Ungefär som att DK skulle vittna anonymt.
Låter det trovärdigt?
(Som hon inte berättat för polis trots att de länge bad allmänhet om vittnesmål.)
Sedan vågar hon inte vittna öppet i rättegången? Och upprepa det hon skrikit ut på löpsedlar med namn och bild.
I rättegången vill hon vara annonym. Ett hemligt vittne? Ungefär som att DK skulle vittna anonymt.
Låter det trovärdigt?

"Hon går ut i pressen", vad vet du om det? Vad vet du om hur mycket pressen låg på henne innan hon gick med på en intervju?
Sedan motsäger du dig själv rätt bra när du först hänvisar till att polisen "länge bad allmänhet om vittnesmål." för att sedan hänvisar till att polisen dröjde med att intervjua henne.
Som jag redan förklarat, hennes reaktion var fullt normal, det är ett generellt och välkänt problem för polisen, och polisens "dröjsmål" var också normalt i att de hade mer prioriterade saker att hantera först.
Du och jag har ingen aning om vad hon INTE berättade för media, och vad hon FAKTISKT berättade i domstolen, OM hon var ett av dessa vittnen. Hon kanske faktiskt blev våldtagen av PM, skadad, pikerad, och har aldrig vågat berätta. DU vet helt enkelt inte, det är bara det jag säger. Du har dragit en massa slutsatser rakt ut ur det blå, och återigen så talar det vittnesmål hon faktiskt gav redan i ett tidigt skede, i ljuset av allt vi nu vet, för att det stämmer. Hennes beskrivning av PM var klockren, precis den lömska psykopat han visade sig vara med de dunkla farliga sidorna. Porrskådisen är, föga förvånande, en människokännare.
Nej, jag trollar inte, jag bara pekar på den logiska bristen i din teori. Du kan inte förklara det uppenbart ologiska i att Madsen skulle tillbringa 6.5 stillastående timmar i en trång ubåt ihop med ett lik.