2018-05-02, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muuumin
Han har helsyskon. Vad jag förstått så är endast Anton halvbror, de andra två är helsyskon?

Nope!! David och Linda är Klas barn i tidigare och Anton är mammans,
Klas och Ankis enda gemensamma är Tim
Citera
2018-05-02, 09:54
Medlem
https://www.express.co.uk/celebrity-...h-news-suicide

Nu har hon sålt storyn, hon ger kommentarer i denna artikel.

Om någon fortfarande trodde att hon var en bra tjej så vet ni nu vilken asgam det är...

EDIT det här kan hon mjölka ganska länge gissar jag, vad får man för en artikel som denna är jag lite nyfiken på, vad är blodspengar värt.
Senast redigerad av Africanized 2018-05-02 kl. 09:57.
Citera
2018-05-02, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muuumin
Vad svamlar du om? Det är ju folk här som skrivit att David och systern är helsyskon med Avicii.

Men det är dom inte, pappa Klas barn sedan tidigare.
Citera
2018-05-02, 10:22
Medlem
Hatabusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Africanized

Om någon fortfarande trodde att hon var en bra tjej så vet ni nu vilken asgam det är...

EDIT det här kan hon mjölka ganska länge gissar jag, vad får man för en artikel som denna är jag lite nyfiken på, vad är blodspengar värt.

Är jag helt dum i huvudet eller är du ute och cyklar? Var ger hon kommentarer? Ser ut som dem byggt en artikel enbart genom att läsa hennes IG ?? Tycker inte Tereza gjort rätt, men hitta inte på, det räcker mer än väl vad hon har gjort eller? :O))

Sen är det rätt tröttsamt att frågan om nycklar till huset, vem som har barn med vem fortfarande dyker upp när det avhandlats ungefär 1000 ggr Zzzzz
Citera
2018-05-02, 10:33
Medlem
Truthseakers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luderjakt
Avicii var för inte så länge sedan i Peru och drack ayahuasca under en veckas tid. Ni som kan lite mer om ayahuasca, vad exakt kan "drogen" göra med en? Vet att många åker dit på retreat när de har problem och mår dåligt. Rika som fattiga, stora som små. Kan han ha fått en uppenbarelse om att självmord är den enda utvägen?

Om Ayahuasca och om kambô, även kallat sapo som Tim tog i Peru.

Ayahuasca :
När jag kom i kontakt med Ayahuasca första gången var det för 30 år sedan, innan den i dag stora samt kommersiella Ayahuasca turismen börjat i Brasilien/Peru i Amazon området.

Att observera... Ayahuasca användes från början i religiösa, traditionella spirituella initierings ceremonier, för shamans och medicin män att kommunicera med naturen men var aldrig ämnad för oinitierade, mentalt instabila, drog/alcohol beroende eller depressiva turister som hoppas på en quick fix för att rena sig från ett beroende.

Nu är jag kanske för hård, men det är vad Ayahuasca kulturen har blivit i dag.

Ayahuasca är starkt hallucinogenic, rensar våldsamt kroppen från alla kropps öppningar. Att undvika om man har svagt hjärta eller andra inre svaga organ.

Vissa ser det som en re-start utav kroppen.

Men det kan gå illa, mycket illa.

Såg för ett tiotal år sedan, på fransk tv ett reportage om ayahuasca som tog upp de traditionella aspekterna, dödsfall i samband med späkningen samt självmord efteråt.

Många av självmorden kom omkring sex månader efter ayahuasca ceremonin.

Den spirituella elevation som kan nås med ayahuasca kan även nås med meditation, tar längre tid men inga negativa effekter.

Det bekräftades av en shaman jag hade till bords vid en middag. En vän till mig hade alcohol problem och hade bjudit in shamanen som hade föreslagit en resa till Brasilien för att göra en ayahuasca kur.

Ayahuasca är även, liksom sapo, ett effektivt avmaskningsmedel. Allt i kroppen späkas ut.

Sapo/Kambô

Jag kvoterar:
"Kambô is the name of both the poison and the frog, native to the Amazon, also known as Phyllomedusa Bicolor... sticky secretion of the frog, ". "In cases where an unhealthy fetus was discovered, a large dose of sapo applied to the vaginal area was used as an abortive."
These are the ones that we’re currently aware of:

Toxiner:
Adenoregulin — acts on the adenosine receptors.
Dermaseptin — a potent antimicrobial for both Gram-positive and Gram-negative bacteria.
Dermorphin — a potent mu-opioid receptor agonist.
Deltorphin — a very potent delta-opioid receptor agonist.
Phyllomedusin — a tachykinin which affects the salivary glands, tear ducts, intestines, and bowels; it contracts the smooth muscles, and contributes to the violent purging.
Bombesin — stimulates gastrin release.
Phyllokinin (and phyllomedusin) — potent blood vessel dilators that also increase the permeability of the blood-brain barrier.
Phyllocaerulein — which stimulates the adrenal cortex and the pituitary gland, causes a fall in blood pressure accompanied by tachycardia (rapid heart rate), has a potent action on the gastrointestinal smooth muscle, and stimulates gastric, biliary and pancreatic secretions.
Sauvagine — causes a long lasting fall in blood pressure, intense tachycardia, and stimulation the adrenal cortex.

Bra medicin att ta om man ätit något giftigt eller att ta för avmaskning.

http://highexistence.com/violently-p...ambo-medicine/

Att ta dessa gifter vid mental ohälsa samt försvagade inre organ kan bara ha varit farligt.

Hallucinationerna från ayahuasca sant sapo kan återkomma spontant långt efter dessa har tagits.

Provade inte ayahuasca, behöver inget hallucinogent för att kommunicera med naturen, djur och människor.

Mediterat i nästan 40 år, har haft liknande och endast positiva erfarenheter som gett stabilitet och livsglädje.

Förstår från det som skrivs på nätet om ayahuasca att Tim såg det som en möjlighet att hitta en stabilitet i sin mentala ohälsa.

Han verkar ha sökt efter en balans och frid som jag hade önskat att han kunnat finna i livet och innerligt hoppas att han har det nu.

Älskar hans musik, finns ingen åldersgräns, dansar och gör gärna sunsalutations, yoga till Tims musik. 🙏

En relativt bra sida om Ayahuasca, the recovery village.com

I ljus till Tim
Citera
2018-05-02, 10:40
Medlem
Citat:

Det där har hon ju inte sålt. Det där är ju en tidning som skriver om hennes brev till Avicii som hon lade upp på sin Insta och vad jag vet så har hon inte skrivit nåt mera eller uttalat sig nå mera än brevet.

Väldigt många här nu som är bittra och måste ha en syndabock att klaga på nu.

Vi vet inget om deras relation än och i Hollywood lever man väldigt speciella liv.

Det enda vi vet är att dom åtminstone har haft en speciell relation och brevet är skrivet i förtvivlan till Avicii inte till hans fans och hela världen att dömma.

Det enda som är konstigt med hon är att Avicii inte tog farväl av henne utan bara sina föräldrar.

Vi vet inte om hon nämns i hans påstådda själmordsbrev eller i hans testamente.

Tog han sitt liv så kan det ha varit planerat en tid men han har inte vetat när, var och hur.
Citera
2018-05-02, 11:03
Medlem
Systerns gripande kamp för Tim "AVICII" Bergling

https://stoppapressarna.se/svenskt/s...de-kamp-avicii
Citera
2018-05-02, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl7
Det där har hon ju inte sålt. Det där är ju en tidning som skriver om hennes brev till Avicii som hon lade upp på sin Insta och vad jag vet så har hon inte skrivit nåt mera eller uttalat sig nå mera än brevet.

Vi vet inget om deras relation än och i Hollywood lever man väldigt speciella liv.

Det enda vi vet är att dom åtminstone har haft en speciell relation och brevet är skrivet i förtvivlan till Avicii inte till hans fans och hela världen att dömma.

Det enda som är konstigt med hon är att Avicii inte tog farväl av henne utan bara sina föräldrar.

Tog han sitt liv så kan det ha varit planerat en tid men han har inte vetat när, var och hur.

Om nu brevet var skrivet till Avicci o inte hela världen så skulle hon sparat de för sig själv och inte fläkt ut intima detaljer,"roliga"saker hon utsatt honom för.

Ingen vet om något av de hon skrivit är sant,men skulle de va så att allt de hon skriver om har hänt så verkar de mer som en 10-åring skrivit det.

Hon är en vuxen kvinna och mamma som borde förstå att hon sårar hans nära anhöriga i en svår period.Och vägrar att plocka bort brevet o bilder från hennes instagram.Gör man så om man har älskat o saknar en annan människa?
Senast redigerad av m036 2018-05-02 kl. 11:07.
Citera
2018-05-02, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl7

Fan vad ni håller på, de som publicerar hennes brev och foton får betala eller ha hennes godkännande skriftligt, jag tror dom betalar.

Mot slutet av artikeln berättar hon lite om situationen och att hon försökt kontakta TB familj.

Hon är värsta sortens träskapa, ni gillar henne för att hon gett lite privata bilder på TB och har stora tuttar och är besvikna på att familjen inte sagt mycket.

Systern har ju kontaktat henne och bett henne sluta.

Jag sätter mitt hus på att det kommer komma ut snart att dom gjort slut och TB var knäckt
Citera
2018-05-02, 11:26
Medlem
Hatabusets avatar
Citat:
Mot slutet så kommenterar hon brevet och situationen, bla. att hon försökt kontakta TB familj

Jättetacksam om du kopierar texten eller visar vart hon kommenterar till tidningen då jag läst igen och kan inte se det.
Citera
2018-05-02, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hatabuset
Jättetacksam om du kopierar texten eller visar vart hon kommenterar till tidningen då jag läst igen och kan inte se det.

Jag hade fel, ja det var bara citat från brevet.

Fortfarande så behövs tillåtelse eller att man betalar för bilder, återpubliceringar eller rena kvoter.
Citera
2018-05-02, 11:41
Medlem
Citat:
Jag hade fel, ja det var bara citat från brevet.

Fortfarande så behövs tillåtelse eller att man betalar för bilder, återpubliceringar eller rena kvoter.

Nej så är det inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in