Lade ihop allt, detta måste få mer spridning.
Citat:
Ursprungligen postat av
Midsommardagen
Jag har tidigare i tråden skrivit om att det är troligt att Akilov gjorde jobbet i Tingstäde ihop med andra Özzbeker. När de la sig för natten i den gamla skolan på filtar eller i bästa fall luftmadrasser så kanske de snackade en stund om IS och framtida terrordåd.
De nyligen gripna Özzbekerna i Strömsund kan mycket väl jobbat ihop med Akilov i Tingstäde.
Vore ju helt makabert om Nujens även avlönat de som just gripits.
Hur många Uzbeker finns det illegalt i Sverige som är bra på att måla - 25?
SÄPO kan ha haft björnkoll på Akilovs jobbarkompisar på Gotland oavsett vad som skrivs i denna tråd.
Akilov har väl varit i Umeå också och jobbat svart? Inte så långt med norrländska mått mellan Strömsund och Umeå.
Citat:
Ursprungligen postat av
caramboll
Jo galningen Akilov sa ju själv att han hade jobbat med "landsmän" i Özzens hus. Och som Janne sa - Akilov har ingen anledning att ljuga om just detta. Det har ju däremot Özzz.
Oddsen är alltså höga att åtminstone någon av dessa Özzbeker också har jobbat där ...
Citat:
Ursprungligen postat av
Midsommardagen
Googlade lite just. Redan 2012 skall de ha bott 209 Uzbeker i Strömsund enligt ÖP med egen moské etc. Det kanske är 1 000 Uzbeker i Strömsund nu då 2018.
Vet inte ens om Strömsund är en egen kommun men det är det nog.
Citat:
Ursprungligen postat av
Klannationell
Bra formulerat detta. De svenssonfigurer som köpt klankurds-Özz trams, kan sägas mest ha gjort det utifrån att de inte vågat annat då de varit skräckslagna av ångest och föreställningar om att deras sociala omgivning skulle se desamma som någon form av rasister om de inte lät sig blåsas av Nûjens dynga och falskspel.
De är här nu, ja. Krigiske bergsmannen Adjözz är långtifrån ensam. Sverige kommer alltmer frekventeras och annekteras av stridslystna klanfigurer, toppdegenererat folk, allehanda kronexemplar från MENA-världen och dylika.
Özzbeker kommer tillta i antal. Özz ℅ the Nûjens har visat vägen: vi kommer begåvas med ännu fler "vältaliga" råskinn av lustigkurdens kaliber. I Nûjen-klanvärlden är Özz en stor hjälte - hos tänkande svenskar är han en sorts kriminell, en fanatisk ultranationalist, en dålig scamkomiker och en pinsam megapajas. Kontrasten är talande för Sveriges tillstånd.
Nûjesmaskinens transaktioner med Rakhmat Akilov måste blottläggas fullt ut.
Att skattefifflar/svartjobbs-Özz, disciplinärende hos Advokatsamfundet-syrran Debbie och målvaktssvågern Rickard är skyldiga till en hel del är en oomkullrunkelig verklighet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Carinah78
Jo, visst är Strömsund en egen kommun. Med ca 12000 invånare. Hur stor andel av dem som är uzbeker vet jag däremot inte.
Men jag vet att imamen Obid Nazarov år 2012 sköts i bakhuvudet av en uzbekisk torped. Han dömdes dec 2015 till 18 års fängelse.
Källa:
https://www.aftonbladet.se/nyheter/article21941532.ab
Det är alltså ingen helt okänd liten byhåla vi talar om, utan ett samhälle som redan en gång uppvisat exempel på internationell brottslighet. Ett mordförsök som gick "fel".
Vad som gör mig lite undrande, det är när Magnus Ranstorp kommenterade Säpo-gripandet igår av de tre terrormisstänkta. Att folk greps i Akalla tyckte han inte var så konstigt, men typ "långt uppe i norr, på landet?" (ungefärligt citat), det var en överraskning för MR. Det var en överraskning för mig, att MR inte verkar känna till att Strömsund varit en hot-spot för uzbekisk kriminalitet.
OnT: Måtte det nu finnas raka och graverande trådar mellan de nu gripna och Akilov! Och gärna också lika raka trådar mellan de nu gripna och Svåger Damm. Eller ännu hellre: trådar direkt till asyladvokaten Debbie Nujen.
Det är nog inte bara Özz Nujen och hans familj som är här inne i tråden och läser. Gissningsvis bör även Säpos folk titta in här då och då. Bra för dem att se att vi vill se resultat. Det är därför vi, till skillnad från The Nujens, betalar skatt. Klanen Nujen har gjort det till sin livsstil
de luxe att parasitera på det som andra har slitit och släpat ihop. Nu räcker det!
Rätt men fel att Özz radikaliserats på Gotland, muslimerna har bedrivit Dahwa, lockat Akilov till moskén och sedan har han radikaliserats där. Han fick säkert knark via IS, de ger ju sina trupper något amfetaminliknande för att de skall klara av att bete sig bestialiskt.
Jag har nyligen åkt taxi med en snubbe från Tajikistan - jag var tvungen att kolla en karta.
https://goo.gl/images/Hjfxce
Han sade att Pakistan ger en massa pass till människor från hans land, till afghaner, och uzbeker med flera, för att dessa ska ta sig till Europa. (det är väl dessa pass som slängs senare?)
Alltså detta är något som sker medvetet, man pumpar in dem i Europa. USA vet om detta men är rädda för Pakistan som har kärnvapen, enligt mannen
Jag har hört att många som kommer vill ha svenskt pass (eftersom ett svenskt pass har bland den högsta kredden i världen, man kan resa in i många länder) nu vet jag varför.
Då kan man ha Sverige som bekväm bas och terrorista över resten av världen.
(Och återigen släpper vi igenom tysketågen)
I alla fall så är det här normala människor som blir hjärntvättade när de kommer hit enligt den här mannen. Men man "byter hjärna" på dem här. Det förklarar också det jag fick fram i mitt scoop om afghanerna som ingen brydde sig om

nämligen att Ung i Sverige fick mat genom Stockholms moské som har koppling till muslimska brödraskapet Stark koppling. Min vän Christian Österman tipsade om kopplingen till muslimska brödraskapet, och ja det fanns där om man grävde lite om Ung i Sveriges transaktioner. Ullhagen gjorde det tror jag.
Även muslimska brödraskapet inte använder våld för att sprida islam, så finns det ju enligt Mohamed Omar mången Iman som stöttar IS och vi vet att otroligt många radikaliseras här, och många muslimer här, stöttar IS
Batiktanterna advokaterna och centerpartister och miljöpartister är vår tids tysketöser med andra ord.
Det här förklarar också varför man är så rädd att hiva ut, eller ge utvisningsbeslut till afghanerna, jag har sett dem i deras grupper, de som inte får uppehållstillstånd, blir sura på Sverige och går under jorden, hjälpta av de medberoende batiktanterna.
I alla fall taximannen sade att det är jättevanligt att uzbeker som har det bra i sitt hemland blir terrorister, både här och i Ryssland, de är normala när de kommer hit, sedan byter man deras hjärna som han sade. De blir radikaliserade här.
Det börjar bli dags att en större grupp människor får veta vad som händer egentligen.
Kanske skall man kolla upp snitt IQ i Uzbekistan
consider it done -87
https://iq-research.info/en/average-iq-by-country/uz-uzbekistan
Här har vi verkligen Yuri Bezmenovs användbara idioter.
Kom ihåg att Jordan sade att gränsen för att anta människor till Armen ligger på 83 om jag inte minns fel. Under -83 ställer rekryten till mer skada än nytta för armen, därför är det olagligt att enroll människor med för låg IQ
Här lite mer siffror om Uzbekistan att gräva i för den som har tid och förnuft.
http://www.humantruth.info/uzbekistan.html