Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-30, 20:55
  #205
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crawly
Ingen påstår att 500 miljoner afrikaner är på väg norrut idag,


Förutom rubriksättaren (TS) då... Men vi får väl helt enkelt finna oss i att rubriksättaren har råkat födas med samma typ av gener som valfri klickfiskehora till rubriksättare på Aftonbladet... Detta är Flashback, och här finns ALLA typer av människor.


Citat:
Ursprungligen postat av crawly
men att det kommer att ske om regionen destabiliseras ytterligare. Enligt artikeln kommer det från källor på FN.
Jag har själv inte kontrollerat det ytterligare och vill inte göra någon bedömning av trovärdigheten i detta läge. Det som däremot är sant är att IS och andra grupper håller på att destabilisera den regionen. Det är något som pågått under lång tid, och eftersom Libyen numera är laglöst land så finns det väldigt få hinder på vägen till europa.


Jag tvivlar inte på att IS har dessa planer, och tillsammans med deras planer att göra högern till nyttiga idioter som spär på motsättningar mellan folkgrupper vilket förenklar rekrytering av terrorister på hemmaplan, så har vi SVÅRA utmaningar att möta i den nära framtiden.


Det enda vi egentligen har kvar att bestämma oss för är om vi skall inkludera IS "nyttiga idioter" i vår förteckning över "Fiender att Utrota" eller ej?


Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Låt oss be.

Åh herre, den stora negerapokalypsen skall inte bli vårt slut.
När negertsunamin kommer och världen sjunker ned i negerkaos så ska vi resa oss igen.
Vi ska resa oss igen.

🐸


They will be Assimilated. Resistance is Futile!
Västs "dekadenta" syn på Livet och Livsstilar, är OTROLIGT lockande. INGEN kan stå emot den i det långa loppet.
__________________
Senast redigerad av Trolltestet 2018-04-30 kl. 21:52.
Citera
2018-04-30, 21:38
  #206
Medlem
musttomtes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagnusBengtsen
Deras diktatorer önskar inte vår död utan vill nog helst bara få bli lämnade ifred.

Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Dom verkar ha gott om dom med.

Diktatorer sitter ju livet ut. Deras söner blir direkt generaler och är under 20 år. Skicka get körarna till Eu så kommer det bli kaos. Dom kan sin sak, Hitler lärde dom allt och lite till. Många Nazister som varit i Arabländerna efter andra världskriget och lärde dom terrorism.

http://varldenshistoria.se/samhalle/...ars-umbaranden
Citera
2018-04-30, 21:46
  #207
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bern666
Resa oss? de är våra slavar....har alltid varit och kommer alltid vara. Du ser utvecklingen redan nu då segregation och inkomstskillnader skenar. Och du tror vänstern vinner? de är cementerade som de själlösa moraliskt dekadenta fårena de är för generationer framöver. Så vänstern/kommunister bestämmer inget....sakta men säkert börjar ljuset gå upp för dem att de är lurade på alla plan.
Jag vill inte ha dem som slavar. Jag vill att de ska stanna i sina länder och ha det bra där, medan vi stannar i vår sköna Nord och har det bra här. Alla nöjda, alla glada.
Citera
2018-04-30, 21:50
  #208
Medlem
Skillys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YP4XQ
När säkerheten, tillgången, utrymmet eller vad det är ställs till sin ända så kommer dagens vurmare bli fientligt inställda. Så blir det _alltid_ när den personliga sfären hotas och vi är inte riktigt där än... Men den kryper på oss allihopa och fler och fler ändrar på sig i den här debatten.

Jag håller med. Men det kommer inte att förändra något. Det enda som kan hindra migrationsströmmarna kommer att vara berlinmurar med skyttar som skjuter alla som försöker ta sig in. Och dit kommer vi inte.
Citera
2018-04-30, 21:56
  #209
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YP4XQ
När säkerheten, tillgången, utrymmet eller vad det är ställs till sin ända så kommer dagens vurmare bli fientligt inställda.

Yep, that happened to Me...


Citat:
Ursprungligen postat av YP4XQ
Så blir det _alltid_ när den personliga sfären hotas och vi är inte riktigt där än... Men den kryper på oss allihopa och fler och fler ändrar på sig i den här debatten.

Jag har alltid varit en vurmare för allt från resande till flyende, men när Irländska asfaltläggare en dag gick över gränsen och hotade mina föräldrar, så kom jag på mig själv med att begå både grovt olaga hot och vapenbrott på en och samma dag... I gengäld fick jag dock bevittna hur man med en liten skitbil kan accellerera från 0-100 på en mycket kort sträcka i ett bostadsområde och klara sig helskinnad.


Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Jag vill inte ha dem som slavar. Jag vill att de ska stanna i sina länder och ha det bra där, medan vi stannar i vår sköna Nord och har det bra här. Alla nöjda, alla glada.


...och där en normal Dator för hemmabruk (dock ej tillräcklig för "hardcoregrafik"-spel) kostar 25 tusen spänn, och din smartphone (om du vill behålla alla funktioner den har idag) går loss för lika mycket.


JAG är villig att betala 25 tusen spänn för en simpel hemdator. Är du?
Om JA, övertyga minst 75% av beolkningen om det samma, och våra problem med "folkstormar" är Ur Världen.


Kineserna destabiliserar centralafrika i jakt på de mineraler som krävs för att de skall kunna bygga den skit som Vi köper. Vi köper, och sen betalar vi, och betalar, och betalar, och betalar...


__________________
Senast redigerad av Trolltestet 2018-04-30 kl. 22:13.
Citera
2018-04-30, 22:21
  #210
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Skilly
Jag håller med. Men det kommer inte att förändra något. Det enda som kan hindra migrationsströmmarna kommer att vara berlinmurar med skyttar som skjuter alla som försöker ta sig in. Och dit kommer vi inte.

Jag vet inte men jag har otroligt svårt att tro att miljoner vill leva i ett kallt skitland som slav UTAN bidrag. Men det är ett billigt sätt att skapa slavar, de kommer hit helt utav sig självt. Det kommer inte destabileras ett skit, naiva kommunister och feminister kommer dö och bli satta på plats inget annat. Bidragen sänks och de bästa slavarna blir kvar resten drar vidare. Så om du på något sätt trott på någon Kalergiplan eller kommunistiskt övertagande så var den planen sänkt för längesedan. Du ser resultaten i urnorna och de konservativa har redan vunnit....ni är körda. Så jobba på nu i ghettot...
Citera
2018-04-30, 22:23
  #211
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaerakel
Tror du på fullaste allvar att detta stämmer?
ja.
Och de kommer från Afrika. FN vill att alla dessa skall få samma rättigheter och tillgång till hälsovård mm som medborgare av resp. land. Sverige ställer upp på förslaget eftersom de lovade till de afrikanska staterna i fall de röstar Sverige in i säkerhetsrådet.
Man inte vill tro för sina öron
Citera
2018-04-30, 22:36
  #212
Medlem
Skillys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bern666
Jag vet inte men jag har otroligt svårt att tro att miljoner vill leva i ett kallt skitland som slav UTAN bidrag. Men det är ett billigt sätt att skapa slavar, de kommer hit helt utav sig självt. Det kommer inte destabileras ett skit, naiva kommunister och feminister kommer dö och bli satta på plats inget annat. Bidragen sänks och de bästa slavarna blir kvar resten drar vidare. Så om du på något sätt trott på någon Kalergiplan eller kommunistiskt övertagande så var den planen sänkt för längesedan. Du ser resultaten i urnorna och de konservativa har redan vunnit....ni är körda. Så jobba på nu i ghettot...

Många vet inte att dom inte vill vara här, innan de kommer. När de sedan levt i Sverige i tio år eller så, så önskar nog de allra flesta att de kunde åka hem.

Vad ni världsfrånvända nötter inte fattar, är hur det ser ut ute i världen. I fattiga länder sitter fattiga människor och tittar på TV-serier från väst. De ser vackra fina människor som lever i flotta hus, har fina bilar, och tror att alla som bor i väst är nerskitna med pengar. Sedan ser de västerlänningar komma på semester till deras länder och gödsla pengar omkring sig som det vore skit (de har förstås ingen tanke på västerlänningarna jobbat i ett helt år, och sparat, för att kunna leva som kungar på sin semester). Vidare får de höra av polare och avlägsna släktingar (som flyttat till Sverige och inte klarar av att berätta att det var ett dåligt beslut av rädsla för att tappa ansiktet), att man inte behöver jobba i Sverige och att deras son numera har en (12 år gammal) BMW. Vad tror du att dessa människor tror om Sverige?

Samtidigt sitter de i länder med enorm korruption, dagligt våld av ett like ni dumlantisar aldrig ens varit i närheten av, och helt utan vettig framtid för sig själva och sina barn. Dom vore naturligtvis dumma i huvudet om dom inte sökte sig hit de med.

I takt med att befolkningar ökar i Afrika och mellanöstern, och resurserna blir knappare.. så kommer folk att börja röra sig hit en masse. Och avsett vad en dum lantis tycker eller inte .. så kommer de att belägra Europa och Sverige.

Du kan ju sitta och runka till dina töntiga tonårsdrömmar om "naiva kommunister och feminister som kommer dö och bli satta på plats". Men om inte du växer upp, skärper dig, inser allvaret i det här och gör något vettigt av den här situationen .. så har du ett ännu miserablare liv framför dig än den sorgliga lilla depression din stackars hjärna redan tvingas genomlida.
Citera
2018-04-30, 22:59
  #213
Moderator
Tystnads avatar
Sedan skickar dom ju hem en del av bidragen dom får ....finns ju för sjutton hur många "Western union" skyltar som helt, varenda blatte butik som säljer konserver och arabkrubb har en sådan.
självklart skapar detta en illusion av att det är guld och gröna ängar i Europa.
Citera
2018-04-30, 23:17
  #214
Medlem
ArgBlattePostars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morx
Fast hade du läst vidare så pratade jag om FT rent generellt.
För mig så är inte det en vettig källa men vi alla tycker olika.
Fria Tider är inte källan. Dom är leverantören av källan, som i det här fallet är en Guardian-intervju med ett överhuvud inom FN.

Att utöva källkritik handlar om att faktiskt läsa artikeln. Inte att blint avfärda saker med abstrakta hänvisningar till rykte. I min erfarenhet är Fria Tider lika trovärdiga som mainstream-media. Det händer att dom vinklar en del, men sällan publiceras rena lögner.

När vi nu etablerat att Fria Tiders artikel är legitim: Vad tycker du om att 500 miljoner afrikaner kanske kommer till Europa?
Citera
2018-04-30, 23:27
  #215
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArgBlattePostar
När vi nu etablerat att Fria Tiders artikel är legitim: Vad tycker du om att 500 miljoner afrikaner kanske kommer till Europa?

Jag tycker att deras siffra är markant tagen i underkant, då antalet Klimatflytingar vida kommer att överstiga den siffran inom de kommande 100 åren.


IS är duktioga på att överdriva sina hot mot Väst. De har tusentals terrorister i varenda europeiskt land numera, men lyckas ändå inte producera mer än en handfull AKTIVA terrorister över en 10-årsperiod, och som i varje dåd sällan lyckas skapa fler döda civila än vad 1 Hellfire-missil gör på en eftermiddag i deras hemländer...


Jag vet inte VARFÖR folk försöker skapa bilden av att IS är ett HOT emot Väst, men inte fan drivs denna agenda av Västerlänningar iaf... Hela denna tråd är ett resultat av en inflation av muslim-skit... En vacker dag kommer den bubblan att kollapsa, varpå TS kommer att ses som ett TOTALT fåneri och som lätt kvalificerar för (FB) Konspirationer och alternativa teorier .
Citera
2018-04-30, 23:39
  #216
Medlem
crawlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skilly
Absolut inte. Men jag förstår din fråga, och tror att jag förstår varför du ställer den.

Mitt Sverige är inte NMR's Sverige. Och min svenskhet är inte NMR's svenskhet. Deras (och Sd's) syn är efterbliven och inte i samklang med dagens värld. De lever i dåtiden.

Mitt Sverige är ett etniskt blandat Sverige med svenska moderna värderingar. Och kampen för dessa värderingas fortlevnad (dvs modern "svenskhet") är att ge sig ut och möta invandrade individer för att förmedla dessa värderingar - och därmed få fler förkämpar för värderingarna inför en kommande anstormning av storre horder av individer från mindre utvecklade samhällen. Just för att vårt egna samhälle inte ska degenereras. Vi behöver integrera invandrarna. Vi, var och en.

Vi behöver inte vänta på att de ska integrera sig själva, då gör vi "svenskheten" en otjänst.

Du är fem år försenad till festen Skilly. Vi testade det du sa, och gissa vad? Det funkade inte och sitter din mormor på centralen med sina kläder i en plastkasse. Vi testade att förklara våra värderingar Skilly, men ingen brydde sig eftersom det inte var förenligt med de värderingar som lärs ut genom islam. Nej, istället började man tjata och att dela upp tjejer och killar i skolan, att slöja skulle respekteras, och att låta informella klanhövdingar skipa rättvisa i förorterna. Gruppvåldtäkter är för fan årets nyord och skjutningar blir på sin höjd en notis intill din stulna subventionerade elcykel.

Du får +1 för ditt blödande hjärta, men skölj nu ansiktet med kallt vatten och vakna till.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback