Citat:
Jag har inte sett någon i tråden som påstått någonting annat. Du bemöter argument som inte finns.Däremot är det folk som ifrågsätter att en förening som skulle skaffa flera hus och vara någonting helt annat har förvandlats till ytterligare ett media-projekt i mängden.
Citat:
Det är precis det som det innebär, när man slänger sina egna under bussen.Samma sak skulle kunna sägas om SD för att försvara deras förvandling till sossarna 2.0 - Det är viktigt att nå ut till många.
Jag skulle gärna vilja höra hur du själv och andra som gång på gång drar sin lans för Dan Eriksson/Andersson ställer sig till hur han exponerats i TV2 DK för sina bedrägerier under olika namn.
Är det den sortens person du vill ha som ordförande i en ideell förening, där han inte kan avsättas och kontrollerar precis allt. Som en händelse köps allt material in från dennes egna bolag och hans flytt finaniseras av föreningen....som skall vara ideell.
Det står klart vilket sorts människa Dan Eriksson är.
"Säljchef" för 20 pers sa någon. Typ den där snubben som går in på måndagsmöten och gormar "sälj sälj sälj" till 20 st 19-årignar på provisionslön och skyhög personalomsättning?
Det låter vackert, men det gör många titlar som är skit.
Det står klart vad Dan sysslade med 2008-2011.
Lurade danska företag på stora belopp genom sin svindel, som t.o.m exponerats av TV2 i Danmark där han hängts ut med namn.
Hur kan ni försvara denna slemmiga typ? Även om man gått på hans trams (som jag gjort med) så får man väl inse att man varit förd bakom ljuset och göra det bästa, d.v.s klippa banden.
Det är ingenting att skämmas över att ha haft fel, det är en styrka att kunna erkänna det. Alla går på minor i bland, folk som påstår annat är självgoda idioter.
Släpp prestigen, det leder aldrig till någonting gott. Jag ser inte ner på någon som har fel och villigt erkänner det. Däremot folk som dunkar skallen blodig i väggen för att vägra ta någon prestigeförlust (som en hedersarab) har jag väldigt svårt att känna sympati för.