2014-05-19, 20:45
Medlem
SvenskOppositions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrphonk
Om du lyssnar på senaste avsnittet så sägs det där. Vi får se när vi kan spela in. Saker händer utanför internet också.

Nu ska jag byta bajsblöja

Så härligt! All lyckönskan till dig och din familj.
Citera
2014-05-19, 20:46
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Om du lyssnar på senaste avsnittet så sägs det där. Vi får se när vi kan spela in. Saker händer utanför internet också.

Nu ska jag byta bajsblöja
Uppfattade det som att det skulle vara förinspelat till denna måndag, och förinspelat till nästa måndag ända till sommaruppehållet, men då vet jag

Stort grattis!
Citera
2014-05-19, 21:05
Medlem
Aleh09s avatar
Grattis Dan!
Citera
2014-05-19, 21:30
Medlem
Stort Grattis Dan! Önskar dig och familjen allt gott!
Citera
2014-05-19, 22:03
Medlem
Tercios avatar
stort grattis!

Det är kul att lyssna på motgift, en oas i en öken av kulturmarxism, och förhoppningsvis återkommer ni så småningom!
Citera
2014-05-20, 00:28
Medlem
Hur många lyssnare är det per avsnitt nu? Live och nedladdningar?

Ser att dem börjat lägga ut avsnitten på youtube, det kommer nog ge många nya lyssnare i längden, men rubrik sättningen på YT skulle kanske vara mer "spektakulär", lär av Aftonbladet, räckvidden ökar men kvaliten i programmet förblir den samma. Hacka lite på Åkesson eller SD i rubrikerna så lär nya besökare trilla in.

Ett "Motgift Special" hade varit häftigt, någon form av special program där ni behandlar ett specifikt ämne, kanske med någon interjuv eller så. Detta hade ni sedan kunnat köra en flashback reklam-banner med.
Eller helt enkelt välja ett bra avsnitt och göra reklam för det på flashback, jag är helt övertygad om att ni kan växa riktigt kraftigt. Jag följer flera radio poddar och kan säga att ni är en av Sveriges mest underhållande och intressanta.

Skulle ni starta en insamling på er hemsida för Flashback reklam skulle pengarna rulla in fort, öppenhet och ett mål är mäktigt, finns mycket att lära från Ron Paul movment i USA.

Annars grattis till många sömnlösa nätter framöver
Citera
2014-05-20, 12:17
Medlem
mrphonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xant
Hur många lyssnare är det per avsnitt nu? Live och nedladdningar?

Ser att dem börjat lägga ut avsnitten på youtube, det kommer nog ge många nya lyssnare i längden, men rubrik sättningen på YT skulle kanske vara mer "spektakulär", lär av Aftonbladet, räckvidden ökar men kvaliten i programmet förblir den samma. Hacka lite på Åkesson eller SD i rubrikerna så lär nya besökare trilla in.

Ett "Motgift Special" hade varit häftigt, någon form av special program där ni behandlar ett specifikt ämne, kanske med någon interjuv eller så. Detta hade ni sedan kunnat köra en flashback reklam-banner med.
Eller helt enkelt välja ett bra avsnitt och göra reklam för det på flashback, jag är helt övertygad om att ni kan växa riktigt kraftigt. Jag följer flera radio poddar och kan säga att ni är en av Sveriges mest underhållande och intressanta.

Skulle ni starta en insamling på er hemsida för Flashback reklam skulle pengarna rulla in fort, öppenhet och ett mål är mäktigt, finns mycket att lära från Ron Paul movment i USA.

Annars grattis till många sömnlösa nätter framöver

Nyss hemkommen. Ska sätta mig och ta tag i Motgift inom kort, så får vi se hur vi kan planera. Hoppas kunna köra live redan nästa måndag.

Angående lyssnare så ligger vi runt 250 samtidiga live (och runt 350 unika uppkopplingar per direktsändning) i genomsnitt och nedladdningarna varierar mellan fem och tiotusen med ett snitt på runt sjutusen.
Citera
2014-05-20, 16:39
Medlem
MightyMaxs avatar
Ett stort tillskott för vår ras. All lycka!
Citera
2014-05-20, 20:56
Medlem
Don.Cs avatar
Citat:
Nyss hemkommen. Ska sätta mig och ta tag i Motgift inom kort, så får vi se hur vi kan planera. Hoppas kunna köra live redan nästa måndag.

Angående lyssnare så ligger vi runt 250 samtidiga live (och runt 350 unika uppkopplingar per direktsändning) i genomsnitt och nedladdningarna varierar mellan fem och tiotusen med ett snitt på runt sjutusen.

Antar att ni blev hemkörda av barnmorskan som nu kommer varje dag och masserar dina fötter? De lagar mat och häller upp whisky också förmodar jag?
Citera
2014-05-20, 20:58
Medlem
mrphonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Don.C
Antar att ni blev hemkörda av barnmorskan som nu kommer varje dag och masserar dina fötter? De lagar mat och häller upp whisky också förmodar jag?

Ja, nästan. Eller, hon hade med sig nybakt bröd idag åtminstone. Men hon kommer komma varje dag de kommande två veckorna och se så att allt går bra, svara på frågor och så vidare.

Men Sverige har världens bästa sjukvård, glöm inte det
Citera
2014-05-21, 03:35
Medlem
Endsiegs avatar
Citat:

Gratulerar
Citera
2014-05-21, 11:15
Medlem
anna_83s avatar
Stort grattis till tillökningen!

Förstod jag det rätt med att Söderman nu kunde spela in egna avsnitt? Ser fram emot det i så fall. Inte för att Dan inte är en perfekt programvärd, tvärtom, utan för att Dan numera kommer vara desto mer upptagen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in