Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
18-04-28, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jag2013
Jag är faktiskt ingen singelmorsa. Men florerar plötsligt en massa inlägg om att man aldrig ska välja singelmorsor i den här tråden för att den Tim valde inte var stabil.

Och då kände du att det var nödvändigt att nyansera upp bilden och påpeka att det visst finns bra singelmorsor? Ok, bra...nu har du gjort det.

Kontext för i helvete -> Familjeliv
Citera
18-04-28, 22:41
Medlem
Jag fattar inte varför folk i Tims närhet matar han med bärs. Har dom ingen aning om att han har genomlidit en akut bukspottskörtelinflammation (p.g.a. drickandet) och därmed inte bör uppmundras att dricka alkohol?

Runt 51:40 så tackar han t.o.m. nej två gånger.

https://www.youtube.com/watch?v=BcLGi3dBDyM

Direkt efter slänger han blicken på dataskärmen och sjunger lite lätt. Kanske som ett försök att dämpa den eventuella ångesten han har kopplat till de hälsoproblem han just blivit påmind av?

Måste ha varit svårt att hålla sig ifrån alkoholen när alla i hans närhet drycker som ett gäng a-lagare. Var är solidariteten?
Citera
18-04-28, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Genpolen
https://www.instagram.com/p/BdpgYXegxTx/?taken-by=terezakacerova

Några kommentarer om denna bild

anj.h__ Tim’s wardrobe?

missarzuAren’t Czech girls known for this? I mean, they invent group orgy’s and stuff

ameliejayy This is a really disgusting thing to say

jovairmascarenhas Now I know why Avicii killed himself.

missarzu She’s sexually degrades herself. All I’m saying is that Czech girls are know for that. So get the fuck out her yourself

nataliiwithlove You should shame...
Senast redigerad av kokole 18-04-28 kl. 22:46.
Citera
18-04-28, 22:42
Medlem
Catastrophias avatar
Kollar i ämnestråden...
Jo jag är tydligen i rätt tråd men vad handlar det om egentligen?!
Inte om Avicii i alla fall men moderatorerna behöver väl sova med.
Citera
18-04-28, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Catastrophia
Kollar i ämnestråden...
Jo jag är tydligen i rätt tråd men vad handlar det om egentligen?!
Inte om Avicii i alla fall men moderatorerna behöver väl sova med.

På sistone har den börjat handla om att singelmorsor absolut kan vara toppen!

Är verkligen inte avundsjuk på moderatorerna i skvaller-avdelningen då det måste vara ett heltidsarbete.
Citera
18-04-28, 22:48
Medlem
NygammalValss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonymftw1
Jag fattar inte varför folk i Tims närhet matar han med bärs. Har dom ingen aning om att han har genomlidit en akut bukspottskörtelinflammation (p.g.a. drickandet) och därmed inte bör uppmundras att dricka alkohol?

Direkt efter slänger han blicken på dataskärmen och sjunger lite lätt. Kanske som ett försök att dämpa den eventuella ångesten han har kopplat till de hälsoproblem han just blivit påmind av?

Måste ha varit svårt att hålla sig ifrån alkoholen när alla i hans närhet drycker som ett gäng a-lagare. Var är solidariteten?

Hemskt att se. Vilka äckliga människor, hans så kallade polare alltså. De är absolut inga bra eller riktiga vänner.
Citera
18-04-28, 22:48
Medlem
Citat:

INDEED. Sämsta hänget.
Citera
18-04-28, 22:50
Medlem
Citat:

Vad irriterande att se det där, det var väl ganska känt vad killen gått igenom.. Jävla skitcrew.
Citera
18-04-28, 22:53
Medlem
Hydrangeas avatar
Varför är alla så inne på att han måste lämnat ett brev? Jag tänker att han läste upp sitt avsked i det där telefonsamtalet till familjen. Det var därför dom fick brådis och åkte ner till Oman.

Det ska ju rätt mycket till innan man släpper allt man har och åker dit av alla ställen. Tänker även visum mm.

Och vad är det för vits med att skriva ett avskedsbrev på svenska när man begår självmord i Oman där de inte ens har samma alfabet?
Citera
18-04-28, 23:00
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=ING5Ygbqo_Y

Rita Ora har svårt att motstå tårarna vid en tribute.
Citera
18-04-28, 23:01
Medlem
NygammalValss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydrangea
Varför är alla så inne på att han måste lämnat ett brev? Jag tänker att han läste upp sitt avsked i det där telefonsamtalet till familjen. Det var därför dom fick brådis och åkte ner till Oman.

Det ska ju rätt mycket till innan man släpper allt man har och åker dit av alla ställen. Tänker även visum mm.

Och vad är det för vits med att skriva ett avskedsbrev på svenska när man begår självmord i Oman där de inte ens har samma alfabet?

Du "tänker att han läste upp sitt avsked" i telefonsamtal till familjen? Från en lapp eller ett brev då? Är du full eller bara galen? Betydligt mer troligt är att han antingen berättade hur han kände/mådde eller så drog han iväg ett sms, om det nu förekom något slags avskedsmeddelande över huvud taget.
Citera
18-04-28, 23:03
Medlem
Android2000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av malbes
@Lova33

Alltså sorry, men kanske dags att lägga ner nu?!

Först måste jag väl lägga till följande för att inget ska kunna missförstås/feltolkas:
1. Varken du eller jag eller någon annan här i tråden kände Tim personligen = Allt om honom baseras på vad man läst/sett/hört/tolkat utifrån detta
2. Absolut. Man kan absolut ha olika sätt att sörja på.

MEN.
Av allt att döma var Tim egentligen en rätt blyg person, som inte avgudade kändisskapet och allt vad det förde med sig och inte heller tycks ha velat dela supermycket privat information med resten av världen.
Dessutom hade han problem både psykiskt och fysiskt, samt befann sig i en situation som han uppenbarligen inte var helt glad över heller.
(Spekulation: Tror helt klart han hade mått bättre av att sitta i någon mysig stuga i typ Norrland, pyssla med sin musik och umgås med riktiga vänner, hellre än att hänga kvar i sin lyxvilla, bland plastiga och knarkande vänner som inte verkar ha varit mycket att ha. Men som sagt. Spekulation.)

ALLTSÅ.
Baserat på att vi utgår från att Tim var en sådan person så borde även en "flickvän" till honom förstå detta och respektera detta.
Tim hade inte många bilder på sin familj på IG, förutom några på sin mor vid mors dag-tillfällen och på hennes födelsedagar.
Tim la upp några få bilder på sina 2 tidigare flickvänner, vilket även dom gjorde under tiden dom var tsm = Ömsesidigt.
TIM LA INTE UT EN ENDA OFFENTLIG BILD PÅ HONOM OCH TEREZA!!!
Ringer några klockor?
Kan det vara så att han INTE önskade att detta skulle spridas för resten av världen. Troligen ja.

Men detta kan hon inte respektera. Som jag skrev tidigare. En enkel och fin hälsning hade varit fint och tillräckligt (om hon nu var tvungen att offentliggöra vad han inte själv velat offentliggöra). Men det räcker inte för henne, utan hon känner sig tvungen att slänga upp massor av privata bilder samt dela med sig av en massa weird och privat information som jag är ganska säker på att ingen skulle vilja ha offentliggjort efter sin död.

Det kanske ingår i hennes sorgearbete att skaffa så mkt uppmärksamhet hon bara kan. Men nej. Det är inte okej.

Bra och välskrivet inlägg.

Dock misstänker jag att den här Tereza skulle ha svårt att nöja sig med en fin och enkel hälsning, eftersom hon verkar vara så hejdlös i sin personlighet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in