@Lova33
Alltså sorry, men kanske dags att lägga ner nu?!
Först måste jag väl lägga till följande för att inget ska kunna missförstås/feltolkas:
1. Varken du eller jag eller någon annan här i tråden kände Tim personligen = Allt om honom baseras på vad man läst/sett/hört/tolkat utifrån detta
2. Absolut. Man kan absolut ha olika sätt att sörja på.
MEN.
Av allt att döma var Tim egentligen en rätt blyg person, som inte avgudade kändisskapet och allt vad det förde med sig och inte heller tycks ha velat dela supermycket privat information med resten av världen.
Dessutom hade han problem både psykiskt och fysiskt, samt befann sig i en situation som han uppenbarligen inte var helt glad över heller.
(Spekulation: Tror helt klart han hade mått bättre av att sitta i någon mysig stuga i typ Norrland, pyssla med sin musik och umgås med riktiga vänner, hellre än att hänga kvar i sin lyxvilla, bland plastiga och knarkande vänner som inte verkar ha varit mycket att ha. Men som sagt. Spekulation.)
ALLTSÅ.
Baserat på att vi utgår från att Tim var en sådan person så borde även en "flickvän" till honom förstå detta och respektera detta.
Tim hade inte många bilder på sin familj på IG, förutom några på sin mor vid mors dag-tillfällen och på hennes födelsedagar.
Tim la upp några få bilder på sina 2 tidigare flickvänner, vilket även dom gjorde under tiden dom var tsm = Ömsesidigt.
TIM LA INTE UT EN ENDA OFFENTLIG BILD PÅ HONOM OCH TEREZA!!!
Ringer några klockor?
Kan det vara så att han INTE önskade att detta skulle spridas för resten av världen. Troligen ja.
Men detta kan hon inte respektera. Som jag skrev tidigare. En enkel och fin hälsning hade varit fint och tillräckligt (om hon nu var tvungen att offentliggöra vad han inte själv velat offentliggöra). Men det räcker inte för henne, utan hon känner sig tvungen att slänga upp massor av privata bilder samt dela med sig av en massa weird och privat information som jag är ganska säker på att ingen skulle vilja ha offentliggjort efter sin död.
Det kanske ingår i hennes sorgearbete att skaffa så mkt uppmärksamhet hon bara kan. Men nej. Det är inte okej.