Citat:
Ursprungligen postat av
Remark
I min värld skulle han haft kameran i ett fäste på huvudet. Det verkar dessutom att Kim var uppspänd i lodrät ställning så varför han skulle filma från golvet begriper jag inte?
Jag tror att Kim legat ner vid själva styckning/sågningen och han har då stått på knä och sågat.
Exakt vad PM gjorde med Kim under dessa fyra timmar vet vi inte. Hälften kanske ägnades åt styckningen.
Det har inte talats om en pro-go-kamera. Bara en videokamera med försvunnet minneskort.
Det fetade: Lägg ihop 1+1 där, så får du vad?
PMs dödsfascination + partering på golvet + stor blodpöl + koagulerat,intorkat blod på knä och armbågar (= under lång tid + starkt tryck från jordens dragningskraft underifrån och PMs tyngd ovanifrån i denna ställning på armbågar och knä, för att blodet ska bli intryckt/intorkat i textilierna så att de inte går att skölja bort.)
Overallen har helt säkert varit helt blodig men PM (om en ska våga tro GW) har inte lyckats få bort blodet med vattenslangen på vissa ställen. Och 19 timmars genomsköljning med tonn av saltvatten (tänk vilken jättetvättmaskin) har heller inte fått bort det.
Så vad tror du PM gjorde i denna kroppsställning så länge? Det skulle ta evigheter att såga i den ställningen vilandes på armbågarna
med en stor fogsvans. Som att skura trappor med en liten tandborste.
Du kan ju själv testa att såga upp ett par valborgspinnar i den ställningen och återkomma och berätta hur bra det gick.
EDIT: Hade de funnit en pro-go-kamera så hade ÅK jublat för det om något hade varit ett väldigt graverande bevis!
Eftersom PM använt just en pro-go-kamera när han spelat in egna sexfilmer tidigare.