2018-04-27, 18:07
Medlem
Det här med att Tim hade det svårt att förstå menningen med livet, och lycka osv, får mig att tänka på klippet där han redan som liten frågar sin mamma vad lycka är.

https://www.youtube.com/watch?v=oRBf18Q8nBE&t=385 (6.25)

Som den grubblare han var, så antar jag att det är frågor som han alltid har gått runt och funderar på utan att finna ett vettigt svar.

Synd att han inte kunde njuta av livet fullt ut, ta en snus, och skapa lite musik i den miljö han trivdes som bäst i.
Citera
2018-04-27, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swedeheart
Du har delvis rätt. Mexican Coke/MexiCola är Coca Cola som är tillverkad i Mexico (glasflaska), och det speciella med den är att den är gjord med äkta socker och inte corn syrup som den USA-tillverkade är. Den är mycket godare än den amerikanska varianten, och den finns inte att köpa överallt och är därmed lite speciell. Jag är själv en MexiCola dyrkare.
Samma sak som inkacola typ?
Citera
2018-04-27, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ludde9601
JAPP de hade gjort slut för över 1 månad sedan och JAPP Guetta skrev att det var "girlproblems" när de pratade för en kort tid sedan...

Av artiklarna att döma var de tillsammans när han dog.
Citera
2018-04-27, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jag2013
Hon var i Prag den 16 april enligt Instagram. Sen återvände till LA den 17: e. Hon skriver om att Tim är annorlunda när hon återvände från Prag. Förmodligen det datumet imo. Jag vet inte när han lämnade för Oman?
Citera
2018-04-27, 18:17
Medlem
Swedehearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abbaslutfisk
Samma sak som inkacola typ?
Nej, det är alltså det riktiga märket Coca-Cola, men tillverkad i Mexico.

https://www.nytimes.com/2014/10/05/f...t-classic.html
Citera
2018-04-27, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skorpan102
Sant. Men mackan och Lucas V.B ? Dom var också en av "bryshens". Btw awat? vem är det?

Mackan och Lucas TW och VB är Seans vänner från allra första början, sedan kom de in i Aviciis liv eftersom Sean ville ha sitt gamla gäng med. Min tjej gick i samma skola som dom från början (Östermalmsskolan) Awat Eftekh är den som kallas Shejken etc och varit i Tims liv 100% de senaste åren, tror hans bror är promoter i Malmö och heter Ali? Sett Awat personligen sväva runt på Los Angeles klubbarna i solglasögon o hippieoutfit vid bästa borden på vems pengar tror du? Omgiven av modeller och promotors, resten kan ni räkna ut!
Citera
2018-04-27, 18:22
Medlem
Citat:

NEPP, skrolla tillbaka hennes instagram och upptäck att hon varit i en annan stat och i Tjeckien hela sista månaden. Hon kom tillbaka till LA först efter Avicii dragit därifrån till Oman
Citera
2018-04-27, 18:25
Medlem
Citat:
NEPP, skrolla tillbaka hennes instagram och upptäck att hon varit i en annan stat och i Tjeckien hela sista månaden. Hon kom tillbaka till LA först efter Avicii dragit därifrån till Oman

Jag menade att de var ett par fortfarande när han dog enligt artiklarna och att de inte alls gjort slut för en månad sedan. Tillsammans= vara ett par.
Citera
2018-04-27, 18:28
Bannlyst
Någon som vet hur han gick tillväga?
Citera
Medlem
Citat:
Hon lägger in en reklam för Tims Cold Coffe Brewery, filmad av Tims vän, 17 april?
Citera
Medlem
Citat:
Då var de ju fortfarande ett par.

Avicii stack från LA i början av April då var hon redan i Tjeckien. Innan Tjeckien hade hon varit i en annan stat ett tag.

Vet inte var du hittat att hon skrev att han var annorlunda. Alla kan alltid spekulera. Kan han varit annorlunda för att han inte tog emot hennes samtal och meddelanden längre? Kanske var det som vanligt att bryshen hade hans mobil och all inloggning och isolerade honom, inte första gången.

Kan vara fallet, eftersom Avicii gillat bilder på instagram efter sin död, såsom på modecoldbrew och annat..som uppenbarligen någon annan gjort i hans namn. Detta har skrivits om tidigare här på tråden i massa inlägg...
Citera
2018-04-27, 18:29
Medlem
skorpan102s avatar
Citat:
Mackan och Lucas TW och VB är Seans vänner från allra första början, sedan kom de in i Aviciis liv eftersom Sean ville ha sitt gamla gäng med. Min tjej gick i samma skola som dom från början (Östermalmsskolan) Awat Eftekh är den som kallas Shejken etc och varit i Tims liv 100% de senaste åren, tror hans bror är promoter i Malmö och heter Ali? Sett Awat personligen sväva runt på Los Angeles klubbarna i solglasögon o hippieoutfit vid bästa borden på vems pengar tror du? Omgiven av modeller och promotors, resten kan ni räkna ut!

Fy fan, parasiter. Men så som jag har hört var det följande personer som var med i Oman ;
Fri*ko
Se*n
J*an
Lu*as
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här