Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-04-26, 20:16
Medlem
Plocks avatar
...............

https://www.expressen.se/kronikorer/ozz-nujen/sverige-bryr-sig-inte-om-folkmordet-egentligen/

Hur han överslätar KURDERNAS del i folkmordet på armenierna.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Armeniska_folkmordet

"Från 1894 till 1896 dödades tiotusentals armenier i en massaker som inleddes med att turkiska och kurdiska trupper anföll armeniska bönder runt staden Sassoun."

"Trupper och avdelningar inom de reguljära osmanska militär- och polismakterna och kurdiska stamkrigare, utförde folkmordet tillsammans.[9][10]"

"Vår bataljonen lämnade Aleppo den 3 februari, och nådde Ras al-var Ain efter tolv timmar. Där såg vår bataljon nästan 12 000 armenier som drevs i en sorts dödsmarsch under ledning av några hundra kurder. Kurderna kallades för gendarmer, men i verkligheten var de soldater omgjorda till slaktare."

Sen Akilov direkt el indirekt.

Får han ett företags-gig mer ska världen få veta att dom lever. Ok, VP-FI-MP-CP får väl ge kurden fickpengar..
Senast redigerad av Plock 2018-04-26 kl. 20:21. Anledning: ..........
Citera
2018-04-26, 20:26
Medlem
Plocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grodologen
Han är inget annat än en inverterad rasist.

Inverterad? Han hatar turkfolk, svenska nationalister samt journalister som ställer obekväma frågor.

Låter som en primitiv okultiverad rasist..?

Är det någon som ifrågasatt hans lilla historia att han flytt som barn över ett minfält?
Citera
2018-04-26, 23:07
Medlem
apelsinhimlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plock
Inverterad? Han hatar turkfolk, svenska nationalister samt journalister som ställer obekväma frågor.

Är det någon som ifrågasatt hans lilla historia att han flytt som barn över ett minfält?

Özz är stolt kurdisk nationalist, vilken han har rätt att vara.

MEN han stämplar stolta svenska nationalister som rasister.

Det tycker jag är obegripligt.
Citera
2018-04-26, 23:16
Medlem
Plocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apelsinhimlen

Och vinklar sanningen om kurder..
Citera
2018-04-27, 09:24
Medlem
FFL88s avatar
Citat:

Haha hade nästan förträngt den förträffliga anekdoten om när Lözz steppade på minfältet, kan han inte göra det igen, snälla!
Citera
2018-04-27, 16:31
Medlem
Intervjun i UG är det enda roliga jag sett med kurden.
Citera
2018-04-27, 17:53
Medlem
Monarkists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HELIKOPTERPILOTEN

Håller med fullständigt. Otroligt tråkig "komiker" som endast har haft ett roligt tv-inslag någonsin. Tack vare Janne Josefsson!
Citera
2018-04-28, 00:21
Medlem
apelsinhimlens avatar
Citat:
Och vinklar sanningen om kurder..

Kan jag tänka mig därför killen är tyvärr inte pålitlig.

Att skryta om sin egna höga skattemoral samtidigt som man anlitar svart arbetskraft är som att vara självutnämnd feminist och vara sexualförbrytare.

Har alltid undrat hur man som svensk kan betala för att se Özz då mycket av hans material handlar om hur korkade och rasistiska svenskar är.

Hoppas hans karriär är äver. Han är ekonomiskt oberoende så han klarar sig bra.

Samtidigt är det maximal 100 %-ig otur att familjen Nujen lyckas anlita terroristen Akilov, finns tusentals andra och händiga illegala invandrare som det istället hade kunnat vara.
Citera
2018-04-28, 00:35
Medlem
zurfarns avatar
Citat:
Samtidigt är det maximal 100 %-ig otur att familjen Nujen lyckas anlita terroristen Akilov, finns e sotusentals andra och händiga illegala invandrarm det istället hade kunnat vara.

Jaja. Och du är väl tillhörande det jävla WT-kapital av svenska medorgare som anlitar svartskallarna svart? Att dom bor i en jävla koja ute i skogen skiter du i. Och att deras svenske "hanterare" tjänar typ 2 miljoner mer än dig skiter du också i. Och när du står där och ska sälja skiten har du inga kvitton. Inget att dra av, och inget att visa upp för den tilltänkte köparen.

Fan, vilka idioter det bor i Sverige, svenska medborgare....*suck*.... men men rösta på sossarna, som farsan gjorde.
Citera
2018-04-28, 01:09
Medlem
apelsinhimlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zurfarn
Jaja. Och du är väl tillhörande det jävla WT-kapital av svenska medorgare som anlitar svartskallarna svart? Att dom bor i en jävla koja ute i skogen skiter du i. Och att deras svenske "hanterare" tjänar typ 2 miljoner mer än dig skiter du också i. Och när du står där och ska sälja skiten har du inga kvitton. Inget att dra av, och inget att visa upp för den tilltänkte köparen.

Fan, vilka idioter det bor i Sverige, svenska medborgare....*suck*.... men men rösta på sossarna, som farsan gjorde.

Hur menar du?

Tycker du inte han haft otur?
Citera
2018-04-28, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HELIKOPTERPILOTEN
Samma här. Enda gången han bjudit på komik. Dock stor komik i detta fall, det får man ge honom.
Citera
2018-04-28, 08:07
Medlem
Mycatisonfires avatar
Citat:

Vad är det å vara stolt över? Ett land som inte finns lol.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in