På mina 2 senaste prov så har planeringen varit usel varje gång. HT17 så fick vi inte öppna kuverten fören de startade tiden vilket är helt efterblivet.
VT18 så var satt vi i en undervisningslokal dvs en rad med massor av bänkar, Där var vi tvungna att sitta längst till höger på våran bänk vilket gjorde att man la sitt ID till vänster om bänken eftersom att på den högra sidan hade man sitt prov där man satt och skrev.
Provledarna gick ju runt för ID-kontroll under provet och räckte inte till ID-kortet som var på bänkens vänstra sida. Detta resulterade i att mitt under provet viskar provledaren till var och en om man kunde räcka dem ID-kortet. Man var alltså tvungen att mitt under provet avbryta sin fokus för att räcka dem ID-kortet. Om man inte gjorde det så sträckte de sig över hela bänken för att nå det
Blir så jävla irriterad när inkompetenta jävla provledare inte kan fatta bra beslut. Hade vi som skrev provet suttit längst till vänster istället hade man haft Id-kortet på sin högra sida och därav inte behövt räcka det och bli störd av provledaren.
Får väl se vad dom gör för jävla idioti HT18