Citat:
Ursprungligen postat av
§ryttare
Jag fick upp
det här i flödet och blev lite nyfiken. Någon som vet vad det handlar om?
Någon som vet vad det rörde sig om?
Förresten, hur går det med kåken? Har styrelsen behagat sig ge en uppdateringen med hur arbetet går?