Citat:
Det finns en tråd här på forumet från innan han blev känd, har diskuterats rätt så mycket redan.
Jag ger inte källa då det inte tillåts, men om du söker så kan du säkert finna.
Citat:
Fattar inte att alla puckade människor som får höra att deras största idoler upplevs som dåliga mediokra/upphausade alltid ska köra med "få höra din musik dåå rååå". Ja, för vi leker med tanken att musiken är bra som personen själv gör. Vad hjälper det då dennes credd i argumentationen?. Kan säga av egen erfarenhet. Om jag sågat någon och sen kunnat visa att jag kan göra det dom gör mycket bättre, och dessutom fått medhåll av andra (runtikring som inte känner en.)
Så hjälper det inte ett dugg emot människor som dig. För alla vi som kritiserar Avicii måste själva vara EDM gudar och kunna FL Studio för att ha din respekt, men när sanningen kommer fram så skiter du helt enkelt i dom bakomliggande kunskaperna av kritikerkåren.
Du klarar helt enkelt inte av att folk kritiserar din idol Avicii.
Oavsett vad vi tycker om Avicii så är han död nu, och det är jättesorgligt. Jag blev illaberörd och nästan lika chockad som när Jackson (i mitt tycke en riktig talang/geni, whatever du vill kalla det).
Så hjälper det inte ett dugg emot människor som dig. För alla vi som kritiserar Avicii måste själva vara EDM gudar och kunna FL Studio för att ha din respekt, men när sanningen kommer fram så skiter du helt enkelt i dom bakomliggande kunskaperna av kritikerkåren.
Du klarar helt enkelt inte av att folk kritiserar din idol Avicii.
Oavsett vad vi tycker om Avicii så är han död nu, och det är jättesorgligt. Jag blev illaberörd och nästan lika chockad som när Jackson (i mitt tycke en riktig talang/geni, whatever du vill kalla det).
Jag har aldrig påstått att jag varit ett fan av Avicii, jag har om något mest kritiserat honom. Han är yngre än mig men både han och jag har hängt på studio.idg.se.
Jag vet vad det innebär att sitta och nöta i FL och Live, fan jag sitter och nöter fortfarande.
Finns väldigt många där ute som säger att Avicii hade 0 talang... Kan ställa frågan på ett annat sätt då: Vem är ni som kritiserar när stora artister erkänt honom som ett geni?
Chris Martin är en, Wyclef Jean en annan, båda vet vad de snackar om ärligt talat.
Jag personligen respekterar det han gjort; fört en genre till mainstream, finns bara ett fåtal akter som gjort det i historien, Elvis och Beatles.
Det tåls att respektera om inget annat!
Skiter björnar i skogen?Sover påven på rygg?