Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-04-26, 01:03
Medlem
Sockerpappans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vitingen
Jag hör absolut inte vad Janne svarar på Özz fråga om att han ringer 10- åringar. Något svammel kommer från Janne som jag inte kan analysera.
På det säger Janne att: Jag ringde HONOM. Vem fan är HONOM? Svågern? Säg det rakt ut då istället för säga HONOM.

No recpekt for Janne anymore.

Han svarar att abbonemanget är på Svågern, och att han därför ringde det numret.
Vilket är rimligt, hur ska Janne veta att det i verkligheten är sonen som har telefonen.

Men lägg märke till. Hur Özz simultant lyckas anklaga Josefsson för att inte ha tagit kontakt med Svåger. (frågar om han ens försökt)
OCH för att ha ringt en telefon som står på honom(Svågern) Och skäller på honom för båda nästan samtidigt.
Utan att själv verka se självmotsägelsen i dessa två attacker han använder för att försöka köra över Josefsson.

Vilket kräk han är Özz.
Senast redigerad av Sockerpappan 2018-04-26 kl. 01:05.
Citera
2018-04-26, 01:03
Medlem
Dofternas avatar
Från Özz Fbook:

"Oj! Jävlar vilken självbehärskning du hade👍 Klipp ner materialet till din favör och släpp en ”Özz vs. Janne.J”.
Hälsningar från dina fans i Hökarängen"

Kommunals förra ordförande Annelie Nordström:
"Bra agerat Özz , blir bara ledsen över att vissa självupptagna personer undergräver journalistikens viktiga uppdrag i vårt öppna samhälle, genom att misstänkliggöra kända personer på ett ojust sätt"
Citera
2018-04-26, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vitingen
Jag hör absolut inte vad Janne svarar på Özz fråga om att han ringer 10- åringar. Något svammel kommer från Janne som jag inte kan analysera.
På det säger Janne att: Jag ringde HONOM. Vem fan är HONOM? Svågern? Säg det rakt ut då istället för säga HONOM.

No recpekt for Janne anymore.

Ja, det krävs normal intelligens för att kunna hänga med verkar det som. Numret stog på svågern, men sonen svarade, hur är det Jannes fel? Skärpning för f-n, de pratade ju om att kontakta svågern i meningarna före.

Samtidigt som han attackerar Janne för att ha ringt svågerns telefon, attackerar han Janne för att inte ha försökt kontakta svågern, vilken lågintelligent bergsturk Özz är. Ridå.
Citera
2018-04-26, 01:11
Medlem
Passepartouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av benganbanan
Inget i hans reaktion tyder på att han känner sig felaktigt utpekad, är du så pass dålig på att läsa hur en människa agerar?

I intervjun är han uppenbart i attack-läge, vilket är ett typiskt agerande för en person som har något att dölja vid konfrontation. Han försöker hela tiden trycka ner Janne emotionellt genom härskarteknik som baseras på att få den andre att känna skam, därför han ologiskt talar om barn och sin "kurdiska mamma", eller Jannes påstådda "pinsamma" redaktion och arbete. Han totalförnekar att han har med det att göra trots att det bevisligen är falskt, endast en skyldig kan förvränga verkligheten på det viset för att mentalt skydda sig själv och sina lögner.

Det går ihop med att han laddade upp hela intervjun i tron om att han skulle se bra ut, hans verklighet är så förvrängd pga hans mentala försvar, något enbart en skyldig är kapabel till att göra, eller ens har behov av. Intervjun avslöjar honom totalt, verkligen helt ofattbart att han befinner sig i sådant mentalt läge att han tror detta hjälper honom, men han vet antagligen att hans karriär är över och det gör honom desperat.

Kommer ej sakna Özz, ännu en falsk kurd som visar sitt sanna smutsiga inre.

Tror inte ett ögonblick att Özz Nujen är desperat, förbannad däremot, j-t förbannad för att han blivit påkommen med fingrarna i syltburken.

Nujen är i klass med Macciarini, samma grandiosa självbild och brist på empati. I SR-intervjun var Nujen ledsen för terrordådet på Drottninggatan, för att det var mot kurder; ingen medkänsla med de verkliga offren. Han vred alltså händelsen till sin egen fördel. Med Özz Nujen kommer JAG, JAG och JAG och sedan JAG.

Intervjun i SR, P1, i slutet på mars detta år, är vad jag kan se raderad från SRs hemsida. Jag gjorde dock en ordagrann transkribering av intervjun när den tog upp Akilov och penningtransaktionerna. Läs själva [spoilern].
(FB) Familjen Nujens penningtransaktioner med Rakhmat Akilov (utbrutet)
Senast redigerad av Passepartout 2018-04-26 kl. 01:44.
Citera
2018-04-26, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Från Özz Fbook:

"Oj! Jävlar vilken självbehärskning du hade👍 Klipp ner materialet till din favör och släpp en ”Özz vs. Janne.J”.
Hälsningar från dina fans i Hökarängen"

Kommunals förra ordförande Annelie Nordström:
"Bra agerat Özz , blir bara ledsen över att vissa självupptagna personer undergräver journalistikens viktiga uppdrag i vårt öppna samhälle, genom att misstänkliggöra kända personer på ett ojust sätt"

Nu mäter jag iof med svenska mått, men självbehärskning? Har bara skådat Bert Karlsson i liknande tillstånd. Bergsturkar går väl efter andra mått antar jag.
Senast redigerad av benganbanan 2018-04-26 kl. 01:17.
Citera
2018-04-26, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Özz ägde JJ, inte ofta det sker.

– Och som en creepy gubbe som frågar var hans föräldrar är, igen och igen. Är det så du jobbar? Vet dina chefer om att du jobbar så, att du ringer tioåriga barn?

Sluta trolla. UG ringde 2 ggr, en gång svarade svågern - den andra svarade pojken (svågern lät pojken svara?).
Citera
2018-04-26, 01:17
Bannlyst
Inte direkt så att jag tycker om Özz särskilt mycket. Men flashback visar än en gång hur hatet mot invandrare färgar deras partiskhet.

Ska det vara så jävla svårt att diskutera och utreda sakfrågan istället för att komma med samma jävla plattityder? Ni är anledningen till att folk runtom i Sverige inte tar flashback och flashbackare på allvar.

Frågan är om Özz verkligen varit inblandad i anlitandet av Akilov. Kan man bevisa det? Om inte, håll er jävla käft ifrån att anklaga någon bara sådär.
Citera
2018-04-26, 01:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mufff
Haha du kan ju fan inte vara allvarlig? Så att sitta och gorma och avbryta och upprepa samma frågor om och om igen, trots att Janne svarar på frågorna flera gånger, är att sköta sig bra? Är det möjligtvis du som är svågern?

Hade Özz haft rent mjöl i påsen så hade han gjort så gott han kunnat för att svara på frågorna, inte med maxpuls anklaga Janne för det ena med det tredje och avsäga sig ALLT ansvar. Han ljuger och de allra flesta ser det.
Janne hade absolut ingenting att komma med utan satt bara och väntade på en öppning som sen aldrig kom. Varför skulle Özz öppna sig för honom?han har inga skyldigheter att säga nåt för Janne.

Anfall var bästa försvar här.
Citera
2018-04-26, 01:25
Medlem
banzaipirates avatar
Hursomhelst. Özz har visat sitt sanna jag. Det var kul att lära känna dig och du var kul ibland. Men vill inte se dig mer.
Citera
2018-04-26, 01:27
Synd att JJ inte avslutade meningen som inleddes med: "Alla vet nog nu att du är skyldig, och du själv brukar vara snabb med" ...

Jag vill veta vad han tänkte säga om Özz.
Senast redigerad av GenesisP 2018-04-26 kl. 01:32.
Citera
2018-04-26, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitbmw
Inte direkt så att jag tycker om Özz särskilt mycket. Men flashback visar än en gång hur hatet mot invandrare färgar deras partiskhet.

Ska det vara så jävla svårt att diskutera och utreda sakfrågan istället för att komma med samma jävla plattityder? Ni är anledningen till att folk runtom i Sverige inte tar flashback och flashbackare på allvar.

Frågan är om Özz verkligen varit inblandad i anlitandet av Akilov. Kan man bevisa det? Om inte, håll er jävla käft ifrån att anklaga någon bara sådär.

Hatet mot invandrare gör inte oss partiska, invandrares dåliga beteende bekräftas dock gång på gång, bedragare och lögnare ska skit ha. Hela Özz familj är involverad i denna härva, allt från syster, föräldrar och svåger, självklart visste Özz att svart arbetskraft användes på hans gård i en sådan tight familj, samtidigt som han predikat om hur de som utnyttjar arbetskraft eller smiter från skatter är de värsta som går att hitta.

Hans familj gör exakt detta, de anlitade illegala flyktingar svart. Sen om han personligen anlitade terroristen eller någon i familjen är föga intressant, han anlitades och svartarbete användes i stor utsträckning på hans gård. 80k på 6 veckor är enorma summor, inget svartjobb kostar så mycket för en person.

Han är en lögnare och bedragare.
Citera
2018-04-26, 01:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av benganbanan
Hatet mot invandrare gör inte oss partiska, invandrares dåliga beteende bekräftas dock gång på gång, bedragare och lögnare ska skit ha. Hela Özz familj är involverad i denna härva, allt från syster, föräldrar och svåger, självklart visste Özz att svart arbetskraft användes på hans gård i en sådan tight familj, samtidigt som han predikat om hur de som utnyttjar arbetskraft eller smiter från skatter är de värsta som går att hitta.

Hans familj gör exakt detta, de anlitade illegala flyktingar svart. Sen om han personligen anlitade terroristen eller någon i familjen är föga intressant, han anlitades och svartarbete användes i stor utsträckning på hans gård. 80k på 6 veckor är enorma summor, inget svartjobb kostar så mycket för en person.

Han är en lögnare och bedragare.
Kan man fastställa att han hade kunskap om detta?

Jo du är väldigt partisk om du bara utgår ifrån "invandrares ständiga brottslighet".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in