Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-04-25, 21:53
Medlem
CHALLETVAERVIGGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matteolofsson
Det här är ju helt sjukt.
Varför lägger Özz upp klippet på sin Youtube? Han gör ju bort sig totalt.

Det ligger ju på svt play också så han behöver inte vara orolig att folk inte ska se det.

Janne är seriös och lugn, medans Özz beter sig väldigt illa.

Kan inte förstå att någon som sett detta kan ha någon som helst respekt kvar för özz..

Özz säger att han har fullt förtroende för svågern som skött allt och att han inte har någonting att göra med någonting refererande husen på Gotland - varför rentvår han sig inte då och ger Janne kontaktinfo till svågern? Eller rent av tagit med sig svågern till intervjun! Genom att hysteriskt slå sig fri från allt ansvar och skylla på någon annan (som han lätt själv skulle kunna redovisa för att ge klargöranden) istället tycker att han inte ska behöva göra Jannes jobb utan han ska kämpa i motvind för att försöka få fram den präktige/ärlige svågern ur hålet han gömt sig! Klagar på att han ringt ett barn på 10-år som hade nummer reggat i sin fars namn... helvete varför gav du då inte bara rätt nummer istället för att hala vidare... helt klart vet Özz allt!!!
Citera
2018-04-25, 21:54
Medlem
happilappis avatar
Varför är Özz så hetsig och uppretad? Och går till motangrepp mot Janne. Jag vet, det är en klassisk försvarsmekanism. Han skrattar och försöker greppa diskussionen och rikta den mot Janne. Han vill ha kontroll. I denna intervju visar han upp klassiska manipulativa och psykopatiska tendenser.

Usch vilken kille, blir fan rädd av att se människan även fast det bara är på youtube. Får kalla kårar.

Man kan ifrågasätta att Janne pratar med Özz om något som han inte vet (påstår han), men det är ingen anledning till att gå berserk på detta viset.. Här ligger inte en hund begraven utan här är det en massgrav
Citera
2018-04-25, 21:55
Medlem
Studsbolls avatar
Någon med lämplig utbildning som kan ge en diagnos på Özz? Dum i huvudet verkar inte räcka för att beskriva hans reaktioner i intervjun med Josefsson. Det måste finnas någon form av patologi i botten?
Citera
2018-04-25, 21:57
Medlem
ace_secs avatar
Har man rent mjöl i påsen har man en vilja att vilja reda ut sådant här på en gång utan tjafs.

Finns inte en jävel som litar på Özz efter det här.

Feg, ynklig, lönare
Citera
2018-04-25, 21:57
Medlem
dobbelinas avatar
Jag tycker tv programmet Plus ska undersöka Özz moralkompass, kanske finns fler
med navigationssvårigheter?
Citera
2018-04-25, 21:58
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Någon med lämplig utbildning som kan ge en diagnos på Özz? Dum i huvudet verkar inte räcka för att beskriva hans reaktioner i intervjun med Josefsson. Det måste finnas någon form av patologi i botten?

Narcissistisk personlighetsstörning, psykopat och framförallt lågt IQ tror jag ligger närmast.
Citera
2018-04-25, 22:01
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kemiske-Allan
Det krävs inte alls nått jävla annat program som handlar om "Özz och terroristen" för att ställa han mot väggen. Jävla idiot.

Är väl lite mycket begärt att få en sådan som du att fatta nyhetsvärdet i att en känd profil nyttjat en terrorist till svartarbete. Hur fick han kontakt med honom? Ligger det nått kontaktnät i det dolda som den V-mun-flinande Özz döljer?

Det var ett svar till Sven-Gustav.
Min bedömning var vad värdet av intervjun skulle vara för Uppdrag Gransknings program och jag bedömde den saken rätt bra där, blev inte många sekunder de använde sig av i programmet. Eller hur? Jag hade alltså rätt.
Det här är inget försvar av Özz utan en ren bedömning av vad UG kunde göra av intervjun i programmet.

Özz är en idiot. Nöjd? Nästa gång får du gärna läsa och fundera över mina svar innan du brummar igång så slipper jag förklara allt.
Citera
2018-04-25, 22:02
Medlem
ace_secs avatar
Knäpptyst hos både Aftonbladet och Expressen om detta.

"Vi kan inte förstååååå varför vi har toklågt förotroende hos svenska folket"
Citera
2018-04-25, 22:03
Medlem
Kilowattjagarens avatar
Özz för i helvete, vilken djävla outbildad apa du är som inte visar respekt för den äldre JJ.
Om du tror att du gick segrande ur intervjun så visar du iallafall inte det med kroppsspråket eller genom att släppa mikrofonen i golvet.

Har aldrig sett Özz så nervös tidigare, försöker ta kommandot med härskarteknik men det blir totalt misslyckat.

Özz påstår att han är kurd, men vad står det i hans pass, hur fan skulle det se ut om jag påstod att jag var Norsk fast det står svensk i passet.

Bye Bye Özz, du får inga hedervärda uppdrag i framtiden.
Senast redigerad av Kilowattjagaren 2018-04-25 kl. 22:07.
Citera
2018-04-25, 22:04
Medlem
Det är fortfarande ett mysterium att inte polisen behagat undersöka vad Nujens finansiering av Akilovs liv och leverne handlat om. Att Mamoste Nujen var den förste att skicka pengar gör det hela extra suspekt då han inte är delägare till huset på Gotland. Klart misstänkt terrorfinansiering men polisen kanske tycker det var för få dödsoffer för att de ska bry sig?
Citera
2018-04-25, 22:05
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
Känns som att Özz failade dessa tre steg väldigt, väldigt hårt

On point!

Men det kanske man inte behöver om man har en kurdisk mamma som blivit kränkt via telefon?
Citera
2018-04-25, 22:07
Medlem
Vedklyvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
Knäpptyst hos både Aftonbladet och Expressen om detta.

"Vi kan inte förstååååå varför vi har toklågt förotroende hos svenska folket"

Etablissemanget försöker väl stänga in Özz i garderoben på samma sätt som dom gjort med Soran Ismail.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in