Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-04-25, 20:47
Medlem
Jag reagerar på "... det är faktiskt ganska oförskämt att göra så mot en gammal kurdisk mamma"

Är det något som kan skapa speciell vrede hos kurder som grupp?
Citera
2018-04-25, 20:55
Medlem
Neatlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Den enda vettiga så här långt är en random invandrad taxichaufför.

Förstår dock inte varför en random taxichaufför ska få så mycket tid i programmet.

OT: Scandic - som nu avslöjats med att anställa svartarbetare och inte kollat upp dem såsom lagen kräver - har nu stängt möjligheten att recensera dem på Facebook
Citera
2018-04-25, 21:00
Medlem
Ja, då vet vi.
Özz Nujen är en feg och vidrig liten varelse.
Fy Fan för den ynkryggen!
Citera
2018-04-25, 21:01
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Skulle säga att det är helt oanvändbart nu när programmet handlar om Akilov och inte om The Nujens.

Nix, Josefsson tvålade till Özz i sista minuten och uppmanade att se hela intervjun på SVT play.
Citera
2018-04-25, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neatless
Förstår dock inte varför en random taxichaufför ska få så mycket tid i programmet.
Det kanske var Özz pappa?
Han är ju taxichaufför och har också fört över pengar från sin eget konto direkt till terroristens konto.
Citera
2018-04-25, 21:03
Medlem
ace_secs avatar
Satan vad Özz gör bort sig på bästa sändningstid

Jävlar! Snacka om NOLL medieträning.

Özz är ju inte klok någonstans! Han tappade det helt.
Citera
2018-04-25, 21:05
Medlem
...om du Özz läser detta så vill jag att du skall veta att du är en ynklig patetisk person som bär en del av ansvaret till det som skedde på Drottninggatan och det är du fullt medveten om men som den pissråtta du är så vägrade du svara på Janne Josefssons frågor i Uppdrag Granskning och det besvisar bara vem du är och jag hoppas jag slipper se dig mera i Sverige - stick hem till därifrån du kom så alla slipper se dig mera.....
Citera
2018-04-25, 21:08
Medlem
ace_secs avatar
Jäklar vad Özz ser ut för övrigt. Ingen vacker syn!
Citera
2018-04-25, 21:09
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Nix, Josefsson tvålade till Özz i sista minuten och uppmanade att se hela intervjun på SVT play.

Precis, helt oanvändbart i programmet. Ser ingen vits heller med att visa intervjun i efterhand när Özz beter sig som han gör , programmet handlar trots allt om Akilov. Nu blir det mer bara en hämnd för att visa att Özz är dum i huvet. Vilket han är, men det hör hemma i programmet om honom eller hans familj.

Hörde faktiskt aldrig Janne säga att hela intervjun fanns på SVT?
Citera
2018-04-25, 21:14
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Precis, helt oanvändbart i programmet. Ser ingen vits heller med att visa intervjun i efterhand när Özz beter sig som han gör , programmet handlar trots allt om Akilov. Nu blir det mer bara en hämnd för att visa att Özz är dum i huvet. Vilket han är, men det hör hemma i programmet om honom eller hans familj.

Hörde faktiskt aldrig Janne säga att hela intervjun fanns på SVT?

Det stod så: se hela intervjun på svt play. En ren uppmaning från Josefsson.
Citera
2018-04-25, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MohamedMohamed
...om du Özz läser detta så vill jag att du skall veta att du är en ynklig patetisk person som bär en del av ansvaret till det som skedde på Drottninggatan och det är du fullt medveten om men som den pissråtta du är så vägrade du svara på Janne Josefssons frågor i Uppdrag Granskning och det besvisar bara vem du är och jag hoppas jag slipper se dig mera i Sverige - stick hem till därifrån du kom så alla slipper se dig mera.....

Fan vad bra. +100

Hoppas idioten har nån som hjälper honom att komma in på FB.
Citera
2018-04-25, 21:16
Medlem
Det här är ju helt sjukt.
Varför lägger Özz upp klippet på sin Youtube? Han gör ju bort sig totalt.

Det ligger ju på svt play också så han behöver inte vara orolig att folk inte ska se det.

Janne är seriös och lugn, medans Özz beter sig väldigt illa.

Kan inte förstå att någon som sett detta kan ha någon som helst respekt kvar för özz..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in