2018-04-24, 23:53
Medlem
Ingen som vill svara på mitt inlägg längre upp i tråden?
Citera
2018-04-25, 00:00
Medlem
Framtidsatlets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AASsubject101
kör letro ensamt och använd nolva efter för att undvika rebound

nolva är inget som motverkar gyno det blockerar bara dina receptorer

Okej, jag tackar för svaret! Då får det bli ett par veckor med letro helt enkelt.

Finns det någon vinning i att slänga in typ 25mg Proviron ED också? En del verkar mena att det också kan påverka gynot positivt?

Har förresten en rookie-fråga till... kan någon tolka progesteron och östrogen-värden? Tog blodprover ca 10 dagar in i PCT, som bestod av Nolva 20mg ED. Detta är nu cirka 2 veckor sen.

S-Progesteron 1.9 nmol/L

Östradiol <70 pmol/L

Har svaga gynokänningar än, antar att det fortfarande är hormonellt kaos i kroppen? Är inte progesteronet väldigt högt?

Tacksam för all hjälp!
Citera
2018-04-25, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isnisn
Sätter Testo P EOD i vastus lateralis, blöder ytterst lite varannat stick ungefär.

Mer än min bild? Ska nog testa sticka högre upp på lateralis.

Men finns de som sticker på rectus femoris eller vastus medialis? Nackdelar?
Citera
2018-04-25, 00:51
Medlem
AlfredLundqvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anabolatorsken97

Jag har blött så mycket som du gjorde på bilden enstaka gånger. Händer extremt sällan att jag blöder mycket efter injekt.

Testa i rectus femoris. Jag har satt i den väldigt många gånger utan problem.
Senast redigerad av AlfredLundqvist 2018-04-25 kl. 00:54.
Citera
2018-04-25, 08:47
Medlem
isnisns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anabolatorsken97

Mycket mindre än din bild, alltså det kommer kanske en droppe som knappt är brydd av gravitationen. Andra gånger kommer det verkligen noll blod.
Tycker du sticker långt ner? Måtta upp mittpunkten mellan knä och höftben, där sticker du.

Vad jag läst ska v.laterialis vara säkraste i benet, kommer inte ihåg på rak arm varför
Citera
2018-04-25, 18:36
Medlem
Har ni varit med om att det "läckt ut" efter man skjutit lite mer än 1 ml? Känns lite konstigt då det aldrig hänt förut, bara någon droppe alltså
Citera
2018-04-25, 18:37
Medlem
Tja fick mina prover från werlab idag. Är inne på 3:e veckan på min testo p kur 100mg eod. Tänkte fråga hur ni hade doserat armidexen? Räcker det med 0.5 2ggr i veckan eller vad tror ni?
S-Testosteron, total*

85

nmol/L

S-Östradiol, total*

536

pmol/L

Mvh j
Citera
2018-04-25, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lopl
Har ni varit med om att det "läckt ut" efter man skjutit lite mer än 1 ml? Känns lite konstigt då det aldrig hänt förut, bara någon droppe alltså

Jo det händer ibland, dock bara lite grann
Citera
2018-04-25, 19:09
Medlem
Fick även ett annat oroande provsvar, kanske lika bra att uppsöka vc inom! Men har ni någon erfarenhet av att erat crp värde skjutit i höjden under kur? Kan tillägga att jag känt att lymfköttlarna svullnat upp lite senaste dagarna

Infektions- och inflammationsmarkör

P-CRP*

70

mg/L

<5 mg/L

Mvh j
Citera
2018-04-25, 19:26
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimbobo90
Tja fick mina prover från werlab idag. Är inne på 3:e veckan på min testo p kur 100mg eod. Tänkte fråga hur ni hade doserat armidexen? Räcker det med 0.5 2ggr i veckan eller vad tror ni?
S-Testosteron, total*

85

nmol/L

S-Östradiol, total*

536

pmol/L

Mvh j

Jag skulle satsat på 0.5mg eod till en början. Jag hade snäppet under dina värden och la mig på den dosen, vilket gjorde att jag hamnade på en bra nivå. Angående din infektions/inflammationsmarkör har jag inget svar. Kommer nog någon med mer kunskap och svarar på det.
Citera
2018-04-25, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Jag skulle satsat på 0.5mg eod till en början. Jag hade snäppet under dina värden och la mig på den dosen, vilket gjorde att jag hamnade på en bra nivå. Angående din infektions/inflammationsmarkör har jag inget svar. Kommer nog någon med mer kunskap och svarar på det.

Tack mannen för snabbt svar till en början? Snart kört halva kuren så lika bra att köra 0.5 eod kuren ut? Sjukt ändå att östrot kan skjuta så i höjden på bara 350mg i veckan haha

Mvh j
Citera
2018-04-25, 20:57
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimbobo90
Tack mannen för snabbt svar till en början? Snart kört halva kuren så lika bra att köra 0.5 eod kuren ut? Sjukt ändå att östrot kan skjuta så i höjden på bara 350mg i veckan haha

Mvh j
Jag låg på 440pmol/L på 350mg i veckan. Men ja, vi verkar fan aromatisera väldigt mycket mer än de flesta. Jag tänkte mest så att du kunde ta ett till prov senare. Om du inte vill göra det så skulle jag köra dosen hela kuren ut. Om du får för lågt östrogen så kommer du märka av det, i form av dålig sexlust, trötthet och kanske värk i lederna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in