2018-04-24, 05:36
  #26365
Medlem
Bör jag minska till 250mg vid stick 2?

Kan precis gå fast i snigel fart. Värsta jag varit med om
Citera
2018-04-24, 12:25
  #26366
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saywhaat000
Bör jag minska till 250mg vid stick 2?

Kan precis gå fast i snigel fart. Värsta jag varit med om
Blir troligtvis bättre för varje stick. Mitt första stick gjorde att jag knappt kunde gå. Det andra sticket gjorde låret lite ömt men efter det har det varit lugnt.
Citera
2018-04-24, 12:49
  #26367
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av saywhaat000
Bör jag minska till 250mg vid stick 2?

Kan precis gå fast i snigel fart. Värsta jag varit med om

Det blir bättre med tiden, första gångerna jag tryckte övervägde jag att skita i det bara för det gjorde så djävulskt ont, det var 10år sedan nu 😅 men ibland när man tar vissa grejer efter att ha varit av så kommer det tillbax ibland.

Bit ihop bara
Citera
2018-04-24, 16:44
  #26368
Medlem
Kommer köra en 8-10 veckors kur på Testo P + Mast P Eod antingen 100-150mg

Skulle behöva åsikter på vad ja behöver använda mig av för att va snäll mot min kropp och få en bra återhämtning efter och kanske till och med under preppen?

Vad tycker ni?

behöver jag någon AI under kuren, vad är en passande PCT plan? och tror ni HCG kommer behövas för en sådan kur? jag kommer se till att ha det hemma ifall att men ja tänker mig om folk kan ge sin åsikt på ett upplägg passande för min tänkta kur!

Har fått 2 förslag men skulle vilja höra vad fler har att säga

Tack för mig
Citera
2018-04-24, 17:18
  #26369
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gently
Det blir bättre med tiden, första gångerna jag tryckte övervägde jag att skita i det bara för det gjorde så djävulskt ont, det var 10år sedan nu 😅 men ibland när man tar vissa grejer efter att ha varit av så kommer det tillbax ibland.

Bit ihop bara
Kommer ha beslutsångest hur jag ska göra.

Satte i Höger och om det nu är så som ni säger att kroppen vänjer sig så bör man sticka i samma muskel annars blir det garanterat samma skit fast med Vänster ben.
Kan inte säga "Har nu stukat andra foten" till bekanta...
Citera
2018-04-24, 17:49
  #26370
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av saywhaat000
Kommer ha beslutsångest hur jag ska göra.

Satte i Höger och om det nu är så som ni säger att kroppen vänjer sig så bör man sticka i samma muskel annars blir det garanterat samma skit fast med Vänster ben.
Kan inte säga "Har nu stukat andra foten" till bekanta...

Jag varierar alltid spots, kör höger vänster quads, sen höger vänster skinka, sen axlar etc. Men det är ju personligt, Vet inte om det hjälper mot smärtan att sticka på samma ställe faltsikt. Har fått för mig att det är bra att variera för ärrvävnad osv, men vet inte hurvida det stämmer

Haha jodå, du kommer stuka mkt framöver 😅
Citera
2018-04-24, 19:32
  #26371
Medlem
SpaceMonkey1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saywhaat000
Kommer ha beslutsångest hur jag ska göra.

Satte i Höger och om det nu är så som ni säger att kroppen vänjer sig så bör man sticka i samma muskel annars blir det garanterat samma skit fast med Vänster ben.
Kan inte säga "Har nu stukat andra foten" till bekanta...

Om det gör extremt ont när du injicerar dig, så finns det flera faktorer du borde kolla på.. främst vart oljan kommer ifrån (vilket märke osv). Om man får extrem pip med feber så är det = skitolja du fått.

Rotera muskel ska man alltid göra då det bildar ärrvävnad och oljan absorberas inte lika lätt.. detta kunde du lätt ha googlat.. men ni unga pojkar vill ju ha allt serverat på silverfat.
Citera
2018-04-24, 20:10
  #26372
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av saywhaat000
Kommer ha beslutsångest hur jag ska göra.

Satte i Höger och om det nu är så som ni säger att kroppen vänjer sig så bör man sticka i samma muskel annars blir det garanterat samma skit fast med Vänster ben.
Kan inte säga "Har nu stukat andra foten" till bekanta...

Kunde inte gå mina 4 första stick, nu är det alltid lungt, varierar mellan låren.
Citera
2018-04-24, 20:25
  #26373
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceMonkey1
Om det gör extremt ont när du injicerar dig, så finns det flera faktorer du borde kolla på.. främst vart oljan kommer ifrån (vilket märke osv). Om man får extrem pip med feber så är det = skitolja du fått.

Rotera muskel ska man alltid göra då det bildar ärrvävnad och oljan absorberas inte lika lätt.. detta kunde du lätt ha googlat.. men ni unga pojkar vill ju ha allt serverat på silverfat.
Noll smärta vid inject men dag 1-2 har varit ett helvete men har börjat släppa nu så man kan böja benet hyfsat iaf. Kändes som oljan runnit ned till knät.

Kör Phenom pharma och kommer nog sätta på samma ställe vid stick 2 så folk inte börjar undra. Sen får man väl försöka skifta lår.
Citera
2018-04-24, 20:41
  #26374
Medlem
AlfredLundqvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saywhaat000
Noll smärta vid inject men dag 1-2 har varit ett helvete men har börjat släppa nu så man kan böja benet hyfsat iaf. Kändes som oljan runnit ned till knät.

Kör Phenom pharma och kommer nog sätta på samma ställe vid stick 2 så folk inte börjar undra. Sen får man väl försöka skifta lår.

Kör också Phenom pharma och upplever exakt samma som dig. Fick även lite "sjukdomskänsla" dagen efter stick. Hade dock inte lika ont som dig verkar det som. Jag kan gå och träna hyfsat obehindrat men garanterat en hel del PIP.

Jag har preppat i över 5 år så det handlar inte om att du ska vänja dig utan det är något fel på oljan med största sannolikhet.
Citera
2018-04-24, 21:49
  #26375
Medlem
isnisns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anabolatorsken97
Ni som pinnar i vastus lateralis, blöder ni mycket?
http://sv.tinypic.com/r/23sepmb/9

Funderar på byta till medialis istället.

Sätter Testo P EOD i vastus lateralis, blöder ytterst lite varannat stick ungefär.
Citera
2018-04-24, 23:04
  #26376
Medlem
SpaceMonkey1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saywhaat000
Noll smärta vid inject men dag 1-2 har varit ett helvete men har börjat släppa nu så man kan böja benet hyfsat iaf. Kändes som oljan runnit ned till knät.

Kör Phenom pharma och kommer nog sätta på samma ställe vid stick 2 så folk inte börjar undra. Sen får man väl försöka skifta lår.

Tycker du borde maila shoppen du handlade hos och säga att du får pip av deras olja.. oftast är de tillmötesgående och du får en ny batch.

Jag har varit med om såna skitoljor med pip.. försökte bita ihop, men efter 5 veckor gick det inte.. fick däremot ingen ny olja för det var en usel shop och kommer aldrig mer handlar där igen. Har ett mycket bättre märke nu.. 0 pip och otroligt potent testo. Men maila dom ASAP!! Berätta sen hur det gick.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in