Citat:
Okay. Själv är jag reggad här sedan 3 år, då fanns väl inte ens I&C?Jag blev kritisk till I&C och nu DFS efter att de visat sina rätta färger.
Conrad då hans hycklande i ETC och bajs-Hanna kom fram och han gick under jorden.
DFS och Dan när de drog in dessa märkliga invidivder och började sälja någon utopi som man inte lägger någon energi på alls. Det är en av de mest solklara bluffarna jag någonsin skådat, allt för medlemsintäkter.
Jag kritiserar inte SveGot som mediaprojekt.
Jag kritserar det fakutm att SveGot ens existerar, då man med eftertrtyck poängterade att DFS absolut inte var ett nytt mediaprojekt. Man skall bygga/köpa hus och ta tillbaks Sverige bit för bit.
Sedan kom SveGot istället, och det är uppenbart att lejonparten av intänkterna går dit och till styrelsen som är skribenter (alternativt slussas pengarna vidare till deras bolag via kors-fakturering).
Huset skjuts upp och allt handlar om att kunna ta ut en officell lön.
Är övertygad om att I&C får brödsmulorna då de är så evinnerligt korkade och odugliga. Dan plockar säkert på sig det mesta.
Är man fejknationalist för att man vill varna folk för dessa bedragare? Det är inte första gången Dan startat nya projekt som skall förändra allt, för att sedan lägga ner skiten och casha in. Sedan nytt igen.
För att vara en äkta nationalist skall man alltså som du själv sitta och tillbeda Dan, Magnus och Ingrid samt Conrad den lille...och snällt betala sitt tioende eller ta extraskift för att finansiera deras leverne.
Annars vill man inte landets bästa menar du?
Tycker du att någon av kritiken mot ditt älskade SveGot och DFS är befogad?
När blev nationalist synonymt med Dan Eriksson-dyrkare?
)
Finfina priser från Midgård Records.