Citat:
Ursprungligen postat av
Flickfotograf
Intressant uttalande från en som slutat svara helt på mina frågor.
I vissa ekokammare kan man välja vilken verklighet man vill tillhöra, kanske?
Rent objektivt finns det dock bara en.
jag har valt att sluta svara dig för du klarar inte debattera hederligt.
Jag debattera mycket gärna med mina åsiktsmotståndare, men ägnar sig dessa för mycket åt trams, argumentationsfel, halmdockor, lögner, härskartekniker, skitsnack, personpåhopp så finns ingen poäng.
JP däremot är högst troligt medveten om hur ovan retorik skulle få honom att framstå, (som en komplett idiot) eftersom han är verksam inom miljöer där detta inte accepteras (än! kan kanske tilläggas). Till skillnad från average tomte på detta forum som inte verkar skämmas ett skit.
Jag hade personligen hellre ätit min egen skit, än betett mig som du m.fl sysslar med på detta forum. (helt seriöst)
Har länge funderat på att starta en tråd i ämnet varför det finns denna könsskillnad i beteendet: Medvetet och "offentligt" välja bete sig som en skit mot debatmotståndare utan skam, men, jag har tappat lusten starta trådar på feministforumet, inte värt ansträngningen.
Så du har fel, jag debattera glatt med de mer seriösa på detta forum ex. RedX ovan m.fl.
och jag hade med glädje gett mig i kast med någon som JP, även om jag inser att mina bristande akademiska kunskaper inom hans profession/ specialområden hade varit en kraftig belastning.
men som sagt inte med dig längre tack.