Citat:
Ursprungligen postat av
OliverCromwell
Kommer du att rösta på NMR?
Du ville bara dubbelkolla så att jag inte skrev fel?
Som det ser ut nu så kommer jag att rösta på NMR ja. Beror delvis på att jag har tappat förtroendet för den "liberala demokratin" och att det är min form av "protest" att rösta på dem. Sedan inser jag att hela samhället behöver byggas om från grunden, och där är NMR i princip ensamma om att förstå och vilja. AfS verkar vilja förändra Sveriges massmedia från grunden om jag fattat det rätt, vilket är bra men otillräckligt. Tänk bara på alla kulturmarxister i poliskåren och våra domstolar som ger skämtstraff till våldtäktsinvandrare, samtidigt som de utdelar hårda straff till svenskar eller oliktänkande (nationalister). Sedan är jag en stor motståndare till mångkulturen, och NMR är de största motståndarna till det... så ja. Sedan vill jag visa dem min uppskattning och stöd i allmänhet. Om inte jag röstar på dem vem ska då göra det?
Jag är dock tillräckligt medveten om att väldigt många inte är redo att stödja dem (än), och då är AfS ett bra alternativ för dem. Vi är dessutom i desperat behov av ett nytt radikalare invandringskritiskt parti inne i riksdagen som kan ersätta SD på sikt. Och hur trevligt det än vore med ett NMR som vrålar i riksdagen så är det knappast troligt i detta läge. AfS däremot är både realistiskt och tillräckligt radikalt för att det skulle göra stor nytta på längre sikt.