Citat:
Ursprungligen postat av
svettigafettsvinet
Det ser ut att gå bra för Svegot dom ser ut att på kort tid nått plats ~1400 i Sverige på Alexa, vilket borde göra er alla kverulanter och fejknationalister arga.
Har nu läst dina inlägg där du går i bräschen, haha, vad duktig du är som låter dom lyfta lön från dig? Är du medlem i Det fria Sverige också? I så fall lyfter de dubbla löner från dig, en sann nationalist med andra ord eller hur? Mitt råd till dig: Du måste lämna
Svegotologerna innan det är för sent för dig.
Andra kanske är upptagna med att försöka "väcka folk," vilket man ej gör via betalväggar, för då kan man lika gärna sitta och prata in i en vägg (till ryggdunkarna som ger 100kr i månaden, vilket blir en jädra massa pengar) som absolut inte behöver höra om det som sägs i poddarna. Du kan lika gärna slänga pengarna du ger till Svegotologerna i sjön, det gör lika mycket nytta. En bekant till mig sålde "skitsaker" som kostade 5kr och 10kr styck, idag är han en miljonär. Målet är så uppenbart,
pengar, pengar, pengar och åter pengar.
En gång i tiden var det icke så, i alla fall inte med I&C, men de är ju två kappvändare som ljuger konstant: "Vi ska aldrig bli som Motgift, med deras betalningssätt, för det är inte så man väcker folket", "DfS är ett sidoprojekt och I&C samt Motgift är helt separat (några veckor senare slår de sina påsar ihop och lanserar Svergot)" och INTE NOG MED DET! Nu ska de kanske söka pressstöd dessutom, vilket dom också sa att de aldrig skulle göra. Nej, jag går inte på deras skitsnack längre. Korruptionen har varit ett faktum i snart 2 månader. Att jag och andra är besvikna på dessa individer som man för inte så längesedan höll högt är en underdrift. De gör fan mer skada än nytta för den nationalistiska rörelsen när de skor sig på desperata och oroliga människor, vem fan får förtroende för sånt!? Du tydligen?
Tacka fan för poddar som t.ex "Me Ne Frego" och "Vita Pillret" som för kampen vidare! Apropå MNF hör vad de har att säga om DfS:
https://www.youtube.com/watch?v=xPibpx4OP0A