Citat:
Ursprungligen postat av
Butterss
Men hur jävla lättkränkt kan man vara?! Jag sitter och spottar på hans musik och slasket han producerade som för mig liknas vid själlöst och högst vidrigt. Samtidigt blir du kräkfärdig på grund av mina åsikter om hans musik, när du själv inte är insatt i det över huvud taget. Ofattbart. Ingen jag har diskuterat med har ens försvarat hans musik utan enbart hans heder. Jag pratar om hans verk.
Förstår att det jag skriver är extremt opassande i en sörjetid, men jag säger vad jag tycker tillskillnad från er som hyllar någon helt utan kunskap om ämnet.
Länka något bra han gjort de senaste fem åren istället för att vara ironisk.
Du visar upp en gräslig sida av dig själv. Låt bli det. Hoppas du har några som är åtminstone lite sympatiska. Du vet att man inte måste säga allt man tänker - och det du tänker och dessutom känner dig absolut tvungen att säga är så fruktansvärt illa. Har du ingen som tycker om dig? Du skulle behöva det verkar det som. Sök hjälp. Något är galet med dig.
Att flera här har jämfört TB med M Jackson, Bach osv. kommer nog från dokumentären där det sägs en otrolig massa positivt om honom, bl a det, från musiker. T ex David Guetta som hyllar TB ser jag peronligen som en fantastisk artist. Vad jag kan se av det du har skrivit så är du inte förmögen att bedöma särskilt mycket vad gäller musik. Btw, jag uppskattar många olika sorters musik, bl a klassisk musik, kan inte säga att jag har följt Avicii jättenoggrant men det jag har hört har jag tyckt om.
Så snälla, håll truten, eller bete dig åtminstone civiliserat. En alltför ung människa har dött efter att ha kört slut på sig själv. Människor sörjer. Låt dem.