Citat:
Ursprungligen postat av
RobertoSaviano
Vettefan om gamla stan är mitt inne i fiendeland, men absolut, WM är egentligen de enda idag som ser till att det händer nåt.
Hur är det inte mitt i fiendeland?
En minuts promenad ifrån Slussen? Tycker hela Stockholm bör vara fiendeland för Götet.
Är det en myt som sprids angående knivhuggningen eller varför får man ingen info angående det?