Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-04-22, 19:12
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av retina
Det var väl inte Ash som bytte tallrik? Det var ju en vältränad kille som var med i många klipp och verkar vara nån typ av allround medhjälpare.
Var det så? Då tar jag självklart tillbaka det jag skrev.
Citera
2018-04-22, 19:13
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bardotrutanett
Kan inte du lägga upp en bild på dina ögon så får vi göra en bedömning.

Min poäng är att du inte verkar riktigt klok. Du snackar skit med andra ord.

Känner du Tim? Det tror jag inte, så varför skriver du sådana dumheter om honom? Är det avundsjuka över uppmärksamheten eller vad farao handlar det om?

(Det skrivs ö h t en särdeles massa skit här och på Flashback i övrigt men det får man stå ut med för den goda sakens skull. Herregud, jag känner mig inte särskilt smart men får hela tiden bekräftat att det finns så många som är bra mycket värre. Det är illa.)

Om du är så säker på att undertecknad har fel borde du ju med lätthet kunna argumentera ned mig med fakta.

Så, ja väntar på dina argument!
Citera
2018-04-22, 19:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Är väl inte helt otänkbart att han kanske hade lite asperger och/eller var lite bipolär, jag tycker iaf att lite drag åt nåt av hållen kunde man skönja i hans person.

Han blev ju ex så glad när han läst något från psykologen Karl Ljung där han kände att beskrivningen av det han led av, eller så som han såg på sig själv och sin problematik, att det verkligen stämde in. Han verkar inte ha kunnat beskriva det själv och inte fått höra det heller så när han då ansåg att Karl Ljung satte huvudet på spiken så kände han en stor lättnad.

"Vilken jävla king", som han själv sa angående Karl Ljung.

"Introverta, inåtvända, personer styrs i sitt tänkande mer av sina egna uppfattningar än av yttre händelser, argument och situationer. I sina känsloreaktioner kan de utåt visa likgiltighet och kyla, men bakom fasaden finns ofta ett rikt och nyanserat känsloliv. Introverta upplever ofta sociala sammanhang som utmattande och får istället energi av ensamma, ofta kreativa

Ganska träffande av det lilla man fick se av honom.

Genier är ensamma..pga att väldigt få förstår dem..för de är på en annan nivå än de flesta.
Citera
2018-04-22, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zplatt
Det var Semi Badreddine.

Han verkade ju vara högst normal och sympatisk snubbe. Han försökte ju iaf se till att Tim fick käk. Om jag förstått saken rätt var han Tims livvakt.
Citera
2018-04-22, 19:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Han blev ju ex så glad när han läst något från psykologen Karl Ljung där han kände att beskrivningen av det han led av, eller så som han såg på sig själv och sin problematik, att det verkligen stämde in. Han verkar inte ha kunnat beskriva det själv och inte fått höra det heller så när han då ansåg att Karl Ljung satte huvudet på spiken så kände han en stor lättnad.

"Vilken jävla king", som han själv sa angående Karl Ljung.

Han hade läst om extroverta/introverta personligheter och insett att han vart introvert. Det var så glad för att han äntligen förstod sig själv och sina reaktioner mer 🙂[/QUOTE

Menar du Martin Ljung eller Carl Jung?😉
Citera
Medlem
Machiavellys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fillidutt1
Efter att ha sett dokumentären kan man lätt säga att den där iranska managern är ett jävla svin.
Avicii ville inte turnera mer ändå pressar denna Ash honom till att göra det.

Min teori är att han mått dåligt en lång tid. Något som varken pengar eller annat kan lösa. Ett ärr djupt inne. Orsakat av ett X antal olika substanser för att försöka må bra.

Dödsorsaken var troligtvis självmord. Därför dom vet vad som hänt men inte vill gå ut med det.

Nä. Jag tror inte alls på självmord, utan att han har fått i sig en överdos av något drogklassat preparat han använder för att dämpa ångesten.

Det är lätt hänt att man överdoserar skit när man är knarkare.
Citera
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bezos48
Genier är ensamma..pga att väldigt få förstår dem..för de är på en annan nivå än de flesta.

Absolut.
Dock handlar den här tråden absolut inte om något geni.
Citera
2018-04-22, 19:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bezos48
Jag tror att Avicii bytte hotell i Muscat pga att han blev ” upptäckt” på Muscat Hill Resort. Jag tror att han fintade bort den där DJ på hotellet.. Avicii har ofta sagt att han varit på en plats på Instagram..men varit på en annan i verkligheten.
+1 på den.

Killen verkar inte direkt proffsig, vill ha selfies och frågar ut om resmål och annat. Sedan går han ut i pressen och berättar allt han vet, noll integritet, och därefter utlyser han på eget bevåg en insamling av kondoleanser från lokalbefolkningen (som aldrig träffat Avicii) som han sedan tänker skicka till anhöriga. Fail deluxe.
Citera
2018-04-22, 19:18
Medlem
Jo det är en baksida Bezos med att vara känd, att alla jävlar känner igen en och man kan inte bara vara.
Såg en dokumentär om Beckham där han körde MC i Brasilien och var gång han tog av sig hjälmen så strömma folket.
Han fick åka ut till nån kiosk mitt ute i djungel för att inte bli igenkänd.

Tror man blir lite fång i ett konstigt fängelse där det ”fria” inte är det fria längre utan att ens enda fristad/fria är ens hem.

Så jag förstår hans resmål eftersom det inte är så ”känt” än. Ungefär som Dubai, åkte dit när de var up and coming, nu åker alla dit...vilket i sin tur leder till att man aldrig mer kommer åka dit för man pallar inte med en massa svenskar
Citera
2018-04-22, 19:19
Medlem
DogsDAmours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Om du är så säker på att undertecknad har fel borde du ju med lätthet kunna argumentera ned mig med fakta.

Så, ja väntar på dina argument!

Det normala förfaringssättet vid argumentation på Flashback och på andra ställen är att den som kommer med ett påstående sedan argumenterar för detta med länkar eller annan kunskap. Alltså är det du som har bevisbördan här för det du påstod tidigare i tråden. Så funkar det här.
Citera
2018-04-22, 19:22
Medlem
Turneledaren utmärkte sig jävligt negativt, iraniern behövs inte ältas mer.

Men han som ni säger var hans livvakt, han var en ganska lömsk jävel. Det är iaf min uppfattning av honom och skulle jag orka titta igenom doku igen så vet jag varför. Han gör det relativt osynligt men jag tyckte han var lömsk och han var alltid runt honom på ett ganska malplacerat sätt.
Citera
2018-04-22, 19:24
Medlem
PeaceOnEarths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leedogustav
Har du ens läst tråden?
Ja han var med polare i Oman, inte ensam, han är död (OD av egen medicin)

Citat:
Ursprungligen postat av retina
Har du källa på det fetade?

Det finns en (1) källa. Spaderdam88: (FB) Skvaller om DJ:n Avicii (Tim Bergling), död 2018-04-20

Spaderdams alla inlägg i denna tråd: https://www.flashback.org/find_posts_by_user.php?userid=996291&threadid=1845 066

Bedöm trovärdigheten själv alltså, Retina
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in