2019-04-17, 13:25
  #35881
Medlem
BabySailors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tiddlywank
Haha vad snackar du om egentligen? De bangade uppstyrt.

Såg ett gäng av deras "grabbar" stå och spänna sig utanför en pizzeria istället. Phett inglish.

Du luktar troll, visst de bangade uppstyrt med gav bajen en omgång utanför Olympia. Antar att du pratar om Olympia pizzeria och har du som bajengrabb tagit dig dit lär du behövt stå upp för dig. Dessutom är den angofila profilen mer på läktaren, inte bland grabbar/ultras i samma uträckning längre. Förklara dig gärna, låter som du vill briljera med gamla fördomar allt jag säger.
Citera
2019-04-18, 12:28
  #35882
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BabySailor
Du luktar troll, visst de bangade uppstyrt med gav bajen en omgång utanför Olympia. Antar att du pratar om Olympia pizzeria och har du som bajengrabb tagit dig dit lär du behövt stå upp för dig. Dessutom är den angofila profilen mer på läktaren, inte bland grabbar/ultras i samma uträckning längre. Förklara dig gärna, låter som du vill briljera med gamla fördomar allt jag säger.
Ja jävlar vilken omgång..

Hoppas att ni blir några stycken som kommer upp nu i sommar. Det blir kul.
Citera
2019-04-22, 07:08
  #35883
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linje40
I Djurgården håller vi käften om sånt här. Möta kuk på Flashback får andra göra.

Jag kan ju bara hoppas på att du är ironisk men; dif och bajens inbördeskrig på tele2 är i nuläget ungefär hälften av tråden där ena sidan grinar över fula attacker för att utsätta sina opponenter för något snarlikt inom ett väldigt kort tidsspann. Att mäta kuk (möta kuk för den delen också..) är djurgårn världsmästare i med bajen på en tätt följande andraplats.
Citera
2019-04-24, 17:08
  #35884
Medlem
ÖSK vs Bofors någon som sitter på mer info om de ryktades om yngre? någon som vet nummer vilka som vann osv?
Citera
2019-04-26, 10:49
  #35885
Medlem
quqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsmulle1312
ÖSK vs Bofors någon som sitter på mer info om de ryktades om yngre? någon som vet nummer vilka som vann osv?

Det var yngre. Örebro vann.
Är Värmlandsalliansen tillbaks?
Citera
2019-04-26, 22:24
  #35886
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av quq
Det var yngre. Örebro vann.
Är Värmlandsalliansen tillbaks?

Nej.
Citera
2019-04-28, 19:53
  #35887
Medlem
Bröndby + Bajen = Sant?????
Citera
2019-04-28, 22:12
  #35888
Medlem
Little.Geezers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av got2bfree
Bröndby + Bajen = Sant?????


Djurgårn + Ukraina = Sant
Citera
2019-04-28, 23:34
  #35889
Medlem
Ni som är aktiva, hur funkar allting? Hur styr ni upp allt? Ringer ”ledaren” och frågar om ni är redo för box?
Citera
2019-04-29, 04:07
  #35890
Medlem
Är det mycket invandrare i firmorna nuförtiden?
Har andelen ökat mot för tio år sedan?
Citera
2019-04-29, 08:52
  #35891
Medlem
Blåvitt - AIK?
https://www.gp.se/nyheter/göteborg/17-fotbollssupportrar-omhändertagna-i-göteborg-1.14799541
Citera
2019-04-29, 09:08
  #35892
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoDp
Blåvitt - AIK?
https://www.gp.se/nyheter/göteborg/17-fotbollssupportrar-omhändertagna-i-göteborg-1.14799541

Haha men är du hjärndöd? Står väl ganska klart och tydligt i artikeln också eller?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in