Citat:
Ursprungligen postat av
Tiddlywank
Haha vad snackar du om egentligen? De bangade uppstyrt.
Såg ett gäng av deras "grabbar" stå och spänna sig utanför en pizzeria istället. Phett inglish.
Du luktar troll, visst de bangade uppstyrt med gav bajen en omgång utanför Olympia. Antar att du pratar om Olympia pizzeria och har du som bajengrabb tagit dig dit lär du behövt stå upp för dig. Dessutom är den angofila profilen mer på läktaren, inte bland grabbar/ultras i samma uträckning längre. Förklara dig gärna, låter som du vill briljera med gamla fördomar allt jag säger.