2018-04-22, 09:28
Medlem
kostymnisses avatar
Det är rätt gött att vi ikväll kan gå in mot AIK utan någon som helst press efter segern senast.
Visst hade vi varit lika stora underdogs även vid torsk i torsdags men nu har vi iaf den trean inhämtad och kan spela lite mer avslappnat.

Risken för Sebs första röda är idag dock överhängande...
2018-04-22, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Det är rätt gött att vi ikväll kan gå in mot AIK utan någon som helst press efter segern senast.
Visst hade vi varit lika stora underdogs även vid torsk i torsdags men nu har vi iaf den trean inhämtad och kan spela lite mer avslappnat.

Tippar på att Sakor får rött innan Seb, ibland är han rätt vårdslös och otajmad, men det är ju inte säkert att han får spela.
2018-04-22, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse

Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Tippar på att Sakor får rött innan Seb, ibland är han rätt vårdslös och otajmad, men det är ju inte säkert att han får spela.
Om Sakor eller Seb kommer i närheten av superfittan fröken Sundgren så kommer det att sluta med rött omgående.

Eller är fröken Sundgren borta pga allvarlig skallskada efter Djurgårdsmatchen?

Blir 3 enkla poäng till Blåvitt i kväll om domaren klarar av att inte bli påverkad.
2018-04-22, 13:18
Medlem
Nej, idag är jag tyvärr helt inställd på torsk. Kommer vara sjukt bittert men serieledning oavsett vad efter fem raka omgångar och det är svårt att lufta kritik mot.
2018-04-22, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Nej, idag är jag tyvärr helt inställd på torsk. Kommer vara sjukt bittert men serieledning oavsett vad efter fem raka omgångar och det är svårt att lufta kritik mot.
Jag förstår verkligen din lycka. Att hålla på ett lag som aldrig vinner och åker mellan Superettan och Allsvenskan måste slita på nerverna!
Och på detta så spelar nu på plast
2018-04-22, 13:22
Medlem
eternussermos avatar
Häcken och Elfsborg är väl årets jobbigaste bortamatcher, dessutom har Glenn namnsdag. Kan bara gå på ett sätt. Kul så länge som sviten varade.
2018-04-22, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Jag förstår verkligen din lycka. Att hålla på ett lag som aldrig vinner och åker mellan Superettan och Allsvenskan måste slita på nerverna!
Och på detta så spelar nu på plast
Bra svingande, tyvärr är jag på för bra humör för att något ska bita.

Lycka till mot aik ikväll!
2018-04-22, 16:11
Medlem
Pizzapaomeletts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
Ok, du är så pass puckad alltså. Tradition att harva i superettan/division 1 ja. Den här tråden visar bara på att allsvenskan är ytterligare ett ämne som flashbackare inte borde uttala sig om, herregud bajen har vunnit några matcher mot riktiga skräpgäng, plus norrköping och nu kommer de helt plötsligt att ta SM-guld. Sitter ni på fullt allvar och siar över allsvenskan baserat på den senaste omgången som spelats? Hammarby kommer dala i tabellen i takt med att de möter lag som är bra på riktigt, laget är ett riktigt jävla skämt, omöjliga att ta på allvar.

...bara för att de råkar ha en tillfällig hajp med de höginkomsttagande bönder som har råd att bosätta sig på söder idag (och tränger bort alla ursprunliga stockholmare som bott där i generationer) har upptäckt bajen som ett kul hobbyprojekt. Bajen fördubblade väl sina publiksiffror från en säsong till en annan?

Tippar att de slutar 8:a i tabellen när säsongen summeras.
Visste redan innan säsongen började att bajen skulle vinna. Är själv inget fan av denna skitliga men vet uppenbarligen mer än dig sin nolla... 20 gånger pengarna bättre än ränta på banken
2018-04-22, 16:56
Medlem
Jag tror banne mig Sundsvall har nåt bra på gång i år. 2-2 mot Dalkurd borta känns riktigt bra med tanke på den dåliga inledningen av matchen. Starkt att komma tillbaka och lyckas sno en poäng och det kunde även blivit 3 poäng. Finns en helt annan kämpaglöd och inställning i årets Giffarna känner jag. Ifjol gjorde vi minst mål av alla lag och nu har vi 5 mål på 4 matcher plus att vi är fortsatt obesegrade. Finns goda förhoppningar om en rolig säsong för oss giffers!
2018-04-22, 17:07
Medlem
simonvps avatar
13/30 poäng. Bra så!

Sämsta matchen i år dock, och man ska vara glad att det blev kryss. Häcken klart bättre och är nog en av de svåraste bortamatcherna i år.

Märktes att spelarna var ruggigt trötta efter tight matchande. Hoppas att Fenger hinner tillbaka till nästa vecka så att han kan spela derbyt mot Hemlösa
2018-04-22, 17:30
Medlem
Denna grymma känsla av besvikelse när man blivit van att vinna.

Dålig match men en poäng borta mot Häcken får anses vara bra.

Men nu måste vi slå dif, annars är denna inledning oacceptabel.
2018-04-22, 17:38
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Denna grymma känsla av besvikelse när man blivit van att vinna.

Dålig match men en poäng borta mot Häcken får anses vara bra.

Men nu måste vi slå dif, annars är denna inledning oacceptabel.

Ni ska tacka Emil Wahlström för poängen utan hans bjudning vid ert andra mål är jag inte helt säker på att ni tagit en poäng.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in