2018-04-22, 01:15
Medlem
absolut-justices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takadongtakadang
Väldigt få privatjets har en actionsradie på 3,200 miles...? Nej, du har fel. Det klarar man med en super MIDSIZE Cabin. T.ex.:
Hawker 4000
Challenger 300
Gulfstream G200
Citation X
Citation Sovereign
Falcon 50

Och då har jag ändå inte nämnt de lite vräkigare jetarna med RIKTIGT brutal actionsradie.

Och hur många av dina listade finns stationerade på Bromma...och fixar snabb klarering ner dit utan omvägar då Irak och Syrien inte är så hälsosamma att flyga över...
Citera
2018-04-22, 01:16
Medlem
Det känns fortfarande väldigt overkligt att han är död. Man funderar lite på det men så fort man ser en artikel där det står något i stil med "Avicii är död", känns det som ett slag i magen. Sjukt sorgligt och pissigt.
Citera
2018-04-22, 01:16
Medlem
NygammalValss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
Hur var det, hade han slutat spela ute de sista åren?

Sista spelningen genomfördes 28/8 2016.
Citera
2018-04-22, 01:19
Medlem
shevitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av absolut-justice
Och hur många av dina listade finns stationerade på Bromma...och fixar snabb klarering ner dit utan omvägar då Irak och Syrien inte är så hälsosamma att flyga över...

Inga problem att flyga över turkiet och sedan över mosul och längs syriska gränsen. Det kan jag intyga.
Citera
2018-04-22, 01:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fritidschef
Det jag reagerade på var Axwell. Inte ett ord från honom om Avicii. Känns väl lite sådär.
Jag tänkte på detta också, jävligt märkligt, han retweetade bara ingrossos text.

Och Prydz skrev bara "I have no words.. RIP Tim"

Lite mer kan man väl uttrycka sig? :/
Citera
2018-04-22, 01:23
Medlem
Hans mördare till manager, den iranska blodsugaren Arash "ASH" blev lynchad till den graden på Facebook att han nu "gömt" inlägget.
Inte mycket bättre är det på Instagram där folk kommer både med den ena och den andra infon om hur jävlig han var mot Avicii.
Läste saker som inte ens var med i dokumentären.

Vidrig jävla blogsugare den där arash.
Citera
2018-04-22, 01:30
Medlem
Fan asså, för att vara en person jag aldrig någonsin träffat så mår man inte bra av att Tim är borta. Hur är det möjligt att man känner så starkt inför en person man inte ens känner? Kunde lika gärna varit en bekant som gick bort. Hjärnan har associerat Tim med fina minnen, nostalgi och dopamin utsläpp. Nu är allt borta.
Citera
2018-04-22, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande87
Hans mördare till manager, den iranska blodsugaren Arash "ASH" blev lynchad till den graden på Facebook att han nu "gömt" inlägget.
Inte mycket bättre är det på Instagram där folk kommer både med den ena och den andra infon om hur jävlig han var mot Avicii.

Avskyr hur han lipar till media och buhuar över att det sista de sa till varandra var ”jag älskar dig”. Fy fan sånt hyckleri. Förvånar mig inte om han inaktiverar sitt konto överallt snart, då det är många som ser detta. Det är så genomskinligt om hur (och även hans sk. vänner) är i dokumentären. Tim hade behövt en kram emellanåt, jag bara väntade tills någon bara gav han en jävla kram och säger att allt kommer ordna sig. Dom bidrog oerhört till hans inre stress.
Citera
2018-04-22, 01:33
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande87

Varför gav inte Avicii honom sparken om det var så illa?
Citera
2018-04-22, 01:35
Bannlyst
Vad ska kidsen lyssna på nu då när den här dj:en knarkat ihjäl sig? säkert en fin kille inuti, men satan vilken usel musik han gjorde. sämsta sorten.
Citera
2018-04-22, 01:35
Medlem
En sak jag uppmärksammat är att Avicii inte följer/följde Ash på sitt instagram konto.
Citera
2018-04-22, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Varför gav inte Avicii honom sparken om det var så illa?

Nån form av kontrakt? Osäkerhet? Han kanske inte ville ta den fighten? Fanns nog många orsaker. Han planerade väl att lägga av och väntade ut det kanske.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in