Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-21, 23:46
Medlem
Passepartouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Anki Liden, hans mamma, har ju varit ute i pressen och varit orolig för hans hektiska schema.

Är man orolig i pressen händer inget. Nu skriver jag något som kan svida för närstående, men var fanns de (förutom i skvallerblaskorna)?
Citera
2018-04-21, 23:47
Medlem
Är flera som skriver skit om Ash på hans Instagram nu. Han har också tagit bort kommentarer på de två senaste inläggen som handlar om Tim. Ash lär ju ha det tufft nu.
Citera
2018-04-21, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Ok, du tror inte att en kille som inte kan leva utan sina mediciner vet om han får ta med sig dem dit han åker, att han inte har kollat upp det.

Klart att han lämnade sina oerhört viktiga mediciner hemma och chansade med att leta på stan!!!1111

SHERLOCKKKK

Du verkar veta exakt allt
Sett dokumentären och hört om de mediciner han gick på när han mådde som sämst?
Gick han på alla 20 olika preparat fortfarande?

Som sagt, man letar inte på stan/gatan i Murkat... Det finns "apotek" (ja, statliga butiker) där man kan få tag i just det man behöver...
Han kan mycket väl ha kollat upp allt detta och sen stuckit... Inte riskera att ta in några saker för att det kan bli hårt straffat...

Bra där, kalla folk namn för att du inte fattar enkla saker...
https://imgur.com/a/2hTlEk5
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spaderdam88
Jag vägrar låta folk tro att han blev mördad, eller tog sitt liv. Jag har stor respekt för familjen.
Mycket klokt av dig. Du tystar skitsnacket, du ger honom den värdigheten han förtjänar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spaderdam88
Han dog av en överdos av medicinska preparat

Men hvordan kan da en sikker kilde si at han eller noen av hans venner/crew reiste til Prag for å kjøpe dette tydeligen nye fantastiske drog. Kan jo ha vart opiater eller hva som helst.
Er noe nytt på marknaden
Citera
2018-04-21, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klensommar
Men hvordan kan da en sikker kilde si at han eller noen av hans venner/crew reiste til Prag for å kjøpe dette tydeligen nye fantastiske drog. Kan jo ha vart opiater eller hva som helst.
Er noe nytt på marknaden
Länka din jävla källa så man kan översätta skiten.
Citera
2018-04-21, 23:50
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glendale
Vad härligt att du sitter och vädrar det här på flashback! Har du ingen respekt för de efterlevande eller TB?

Det ska talas tyst om när folk dör i beroendesjukdomen?
Citera
2018-04-21, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mzzo
Är flera som skriver skit om Ash på hans Instagram nu. Han har också tagit bort kommentarer på de två senaste inläggen som handlar om Tim. Ash lär ju ha det tufft nu.

tro fan det fanskapet stressade ihjäl han
Citera
2018-04-21, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Garderob
Obduktion. Mycket pengar. Extra snabbt.

Vet inte hur det fungerar men troligtvis går det att betala för att det ska gå snabbare.
Citera
Medlem
Man kan inte kommentera på de två senaste bilderna hos Ash längre...

Karma is coming
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klensommar
Er noe nytt på marknaden

Jag vill att ni slutar spekulera om att han har tagit droger. Jag som nära närstående är mycket väl medveten om att Tim är livrädd att förknippas med saker som kan komma ut i media, framförallt droger. Tim skulle aldrig våga köpa droger i ett främmande land.
Citera
2018-04-21, 23:53
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HG
Alla förstår ju nu att T dog av en överdos av tabletter. Blir väl känt under den kommande veckan. Sedan om det var självmord..........ja, det är en annan historia.

Jo det blir den svåra biten var det överdos oavsiktligt eller ej. Jag tror helt ärligt att för de flesta som dör pga droger så är det just oavsiktligt. De tar helt enkelt för mycket men hade inte för avsikt att dö. Återstår hur man kommer klassa detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in