Citat:
Ursprungligen postat av
AASsubject101
får jag ifrågasätta vad det är för jävla nöt som sköter din diet?
addera kalium i kosten för fan.. kritiskt för att din viktnedgång ska fungera så optimalt som möjligt samtidigt som din muskelfunktion och glycogen inlagring ska fungera alltså direkt prestations relevant...
Ligga under BO får man bara göra kortare perioder, minskade BF fint på den här tiden och fått behålla nästan all styrka. Nu har jag bättre BF för att hoppa på kuren än att gå på innan.
Varför addera när värdena är OK? Spannet är 3,6-5,0 och jag fick efter diet 3,6, säg då att jag ligger på ca 4 normalt vilket då är helt perfekt. Bättre med Kalium i det nedre intervallet.
Värre att min testo nivå är så pass låg för att vara 30bast, här är en stor bov till att man tappar energi/prestation och blir lättirriterad. Varit så i måånga år så ska bli mycket intressant att se hur välmåendet blir vilket inte funnits i mina tankar innan.
Loafee:
Det är bara att köra in skiten. Sätta på någon bra låt på hög volym och be till Non Existent God att jag inte missar första skottet, då blir det nog svårt att våga sig på ett nytt försök