2018-04-19, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AASsubject101
får jag ifrågasätta vad det är för jävla nöt som sköter din diet?

addera kalium i kosten för fan.. kritiskt för att din viktnedgång ska fungera så optimalt som möjligt samtidigt som din muskelfunktion och glycogen inlagring ska fungera alltså direkt prestations relevant...
Ligga under BO får man bara göra kortare perioder, minskade BF fint på den här tiden och fått behålla nästan all styrka. Nu har jag bättre BF för att hoppa på kuren än att gå på innan.

Varför addera när värdena är OK? Spannet är 3,6-5,0 och jag fick efter diet 3,6, säg då att jag ligger på ca 4 normalt vilket då är helt perfekt. Bättre med Kalium i det nedre intervallet.

Värre att min testo nivå är så pass låg för att vara 30bast, här är en stor bov till att man tappar energi/prestation och blir lättirriterad. Varit så i måånga år så ska bli mycket intressant att se hur välmåendet blir vilket inte funnits i mina tankar innan.

Loafee:
Det är bara att köra in skiten. Sätta på någon bra låt på hög volym och be till Non Existent God att jag inte missar första skottet, då blir det nog svårt att våga sig på ett nytt försök
Citera
2018-04-20, 14:03
Medlem
kattvalps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saywhaat000
Ligga under BO får man bara göra kortare perioder, minskade BF fint på den här tiden och fått behålla nästan all styrka. Nu har jag bättre BF för att hoppa på kuren än att gå på innan.

Varför addera när värdena är OK? Spannet är 3,6-5,0 och jag fick efter diet 3,6, säg då att jag ligger på ca 4 normalt vilket då är helt perfekt. Bättre med Kalium i det nedre intervallet.

Värre att min testo nivå är så pass låg för att vara 30bast, här är en stor bov till att man tappar energi/prestation och blir lättirriterad. Varit så i måånga år så ska bli mycket intressant att se hur välmåendet blir vilket inte funnits i mina tankar innan.

Loafee:
Det är bara att köra in skiten. Sätta på någon bra låt på hög volym och be till Non Existent God att jag inte missar första skottet, då blir det nog svårt att våga sig på ett nytt försök

Du kommer lösa det galant Jag är oerhört obekväm med blodprov, men jag kan sticka mig med olja 4 gånger i veckan.
Det är bara obehagligt första gångerna, det går över fort! Lycka till med kuren
Citera
2018-04-20, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattvalp
Du kommer lösa det galant Jag är oerhört obekväm med blodprov, men jag kan sticka mig med olja 4 gånger i veckan.
Det är bara obehagligt första gångerna, det går över fort! Lycka till med kuren
Var sätter du nålen och vilken strl?

Tänkte försöka mig på Vastus lateralis för att hamna så långt bort ifrån nerverna det går, men har fått en nål(blå) som är 30mm lång som känns lite väl lång.

Blodprov petar de väl in nålen ca 10mm så kommer nog inte fixa det här lika bra
Citera
2018-04-20, 18:17
Bannlyst
Citat:

Tänkte försöka mig på Vastus lateralis för att hamna så långt bort ifrån nerverna det går, men har fått en nål(blå) som är 30mm lång som känns lite väl lång.

Kör gluteus bara, på över 300 stick i glute har jag träffat en nerv en enda gång, och det var inte allt för farligt heller.
Finns ingen anledning alls att noja för att träffa en nerv...

Du behöver inte köra in hela nålen bara så du vet
Citera
2018-04-21, 00:01
Medlem
SpaceMonkey1s avatar
Hej herrar och damer, en fråga. Det är så att jag kurade mig senast med Tren A 0,8 ml eod + Testo P 1ml eod -- Testo P vialen var koncentrerad 100mg/ml
-- Tren A samma som ovan

Relativt liten dos. Det har gått ca 6 månader och varit ren enda sen. Vill påbörja en ny kur ganska omgående, men är rädd för att få självmordstankar och depression när jag går av den.

Kommer köra samma upplägg som sist.. och frågan lyder, kommer jag undan bättre med hcg eller kommer det inte göra mycket skillnad alls?

Utöver PCT kör jag Nolva+Clomid som vanligt.. även adex under kur.

Vad säger ni?
Citera
2018-04-21, 00:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceMonkey1
Hej herrar och damer, en fråga. Det är så att jag kurade mig senast med Tren A 0,8 ml eod + Testo P 1ml eod -- Testo P vialen var koncentrerad 100mg/ml
-- Tren A samma som ovan

Relativt liten dos. Det har gått ca 6 månader och varit ren enda sen. Vill påbörja en ny kur ganska omgående, men är rädd för att få självmordstankar och depression när jag går av den.

Kommer köra samma upplägg som sist.. och frågan lyder, kommer jag undan bättre med hcg eller kommer det inte göra mycket skillnad alls?

Vad säger ni?

Det är inte normalt att få självmordstankar när du går av en kur, låter som att du inte ens ska kura.
Citera
2018-04-21, 08:34
Medlem
Loafees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceMonkey1
-- Tren A samma som ovan

Vad säger ni?

Har du haft depressionsproblem med självmordsindikationer förr?
Citera
2018-04-21, 12:17
Medlem
kattvalps avatar
Citat:

Beror på vad jag kör, men just nu test C och blå 23g 25mm nål i rumpan Du behöver inte vara nojig, tryck in den i yttre övre halva av din glute så är det toklugnt.
Citera
2018-04-21, 12:52
Medlem
Khaams avatar
Tja.
Är det någon som vet hur mkt östrogen man behöver för att kunna bygga muskler?
Kör nämligen letrozole just nu 1mg ed.
Och jag vet inte om det är nån idé att ens fortsätta träna då jag hört att letrozole dödar östrogenet.
\\
Citera
2018-04-21, 13:44
Medlem
Loafees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khaam
Tja.
Är det någon som vet hur mkt östrogen man behöver för att kunna bygga muskler?
Kör nämligen letrozole just nu 1mg ed.
Och jag vet inte om det är nån idé att ens fortsätta träna då jag hört att letrozole dödar östrogenet.
\\

Läs ditt inlägg. Tänk igenom det du skrivit. Tänk sen igenom ditt nuvarande upplägg. Efter det tänker du efter vad som händer med kroppen om du helt slutar träna.

Varför kör du just 1mg letro ed? Varför tror du det finns en magisk östro-gräns?

Det ska helst ligga inom referensvärde, och kan dippa eller toppa lite grann utanför det. Men att konstant nolla det är motsägelsefullt för dopingsyftet och negativt för din allmänhälsa.
Citera
2018-04-21, 13:50
Medlem
Khaams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loafee
Läs ditt inlägg. Tänk igenom det du skrivit. Tänk sen igenom ditt nuvarande upplägg. Efter det tänker du efter vad som händer med kroppen om du helt slutar träna.

Varför kör du just 1mg letro ed? Varför tror du det finns en magisk östro-gräns?

Det ska helst ligga inom referensvärde, och kan dippa eller toppa lite grann utanför det. Men att konstant nolla det är motsägelsefullt för dopingsyftet och negativt för din allmänhälsa.
Är så illa tvungen att köra letro pga av gyno.
Så....
Citera
2018-04-21, 13:54
Medlem
Loafees avatar
Förslagsvis använder man letro akut för att kontra effekterna av gyno. Att sen fortsätta nolla en del av sin hormonprofil under kuren, med aggressiv dosering, är kontraproduktivt och innebär andra hälsorisker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in