2018-04-18, 21:24
Medlem
Loafees avatar
Kör testo hela vägen under denna första runda. Det viktigaste är att kunna sakligt och enkelt utvärdera effekter, både goda som onda. Ju fler preparat du blandar in, desto sämre och mindre träffsäker blir din egen överblick.
Citera
2018-04-18, 23:44
Medlem
Hej alla.
Har precis kört igång en testokur och behöver lite feedback. Körde nyss i andra sticket med 2ml Osaka E.

Har planerat att köra 500mg E5d i 16-17v + tbol 40mg ed i ca 6-7v. för att sen vila 6-7v från tbolen och sen en vända till på slutet med 40mg ed.

Det känns som att 700mg testo i veckan plus 40mg tbol ed är ganska så mycket, Och funderar därför på att köra på 1.5ml testo istället för 2ml när jag tar tbol båda gångerna. så jag kör 525mg testo ew när jag kör 40mg tbol om dagen. för att sen höja till 700mg testo ew när jag pausar tbolen.

Kommer med det upplägget hålla igång ca 21 veckor totalt fram till pct. och är tveksam på om det är lite väl länge? Men sammtidigt så kanske kropen inte vänjer sig när.man laborerar upp och ner med dosering av 2 olika substanser under en längre tid.

Har tidigare kört 3 kurer. En kur på 60mg ot ed i 6 veckor. En 14v testo E 250mg e5d kur, och en 7v kur på 100mg prop eod. Denna kur ska jag bygga massa och känner att det är gasen i botten. ökat bra på andra kurerna med men vill lägga i en till växel denna gång.

Anledningen till tbolen är att jag har 200st 20mgs tabbar liggandes och jag gillade trycket på förstakuren med just OT.

Hur hade ni lagt upp det? Första eller andra alternativet?
Citera
2018-04-19, 07:56
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Testo123
Hej alla.
Har precis kört igång en testokur och behöver lite feedback. Körde nyss i andra sticket med 2ml Osaka E.

Har planerat att köra 500mg E5d i 16-17v + tbol 40mg ed i ca 6-7v. för att sen vila 6-7v från tbolen och sen en vända till på slutet med 40mg ed.

Det känns som att 700mg testo i veckan plus 40mg tbol ed är ganska så mycket, Och funderar därför på att köra på 1.5ml testo istället för 2ml när jag tar tbol båda gångerna. så jag kör 525mg testo ew när jag kör 40mg tbol om dagen. för att sen höja till 700mg testo ew när jag pausar tbolen.

Kommer med det upplägget hålla igång ca 21 veckor totalt fram till pct. och är tveksam på om det är lite väl länge? Men sammtidigt så kanske kropen inte vänjer sig när.man laborerar upp och ner med dosering av 2 olika substanser under en längre tid.

Har tidigare kört 3 kurer. En kur på 60mg ot ed i 6 veckor. En 14v testo E 250mg e5d kur, och en 7v kur på 100mg prop eod. Denna kur ska jag bygga massa och känner att det är gasen i botten. ökat bra på andra kurerna med men vill lägga i en till växel denna gång.

Anledningen till tbolen är att jag har 200st 20mgs tabbar liggandes och jag gillade trycket på förstakuren med just OT.

Hur hade ni lagt upp det? Första eller andra alternativet?

Att byta prepp och doser mitt i en kur är något jag personligen gillar. Att ligga på exakt samma doser och prepp alltid, då kommer kroppen att normalisera det. Men ja, om det är rätt doserade prylar är det en relativt hög dos. Jag föreslår att köra runt 500 testo ew som du tänkte, och byta prepp inne i kuren, men då välja något som du får effekt av snabbt, och hålla det till kanske 14 veckor. 7v vardera prepp med testo som bas. Folk kan ha invändningar mot detta, men sedan sitter dom där på 3 gram testo ew och undrar varför dom inte ökar.
Citera
2018-04-19, 17:50
Avslutad
Jag kände en läkarstudent som ville börja kura sig, då föreslog jag testo-only kur till han. Dvs 250mg e5d enanthate. Det var det största misstaget jag gjorde.. trodde han var smart just då att han kom in på läkarlinjen och skulle ta kurandet på seriöst allvar.

När han väl var här så slarvade han en hel del.. pratade i telefon samtidigt som han lät den gröna nålen ligga i vialen flera minuter, totalt nonchalant! Sedan gjorde han inte ens rent vialen så jag fick påminna mongot gång på gång. Sa skarpt till han "har du ens läst på när du haft tid hemma" nja säger han.. vissa dagar tog han 250mg andra dagar 500mg och jag sa lägg ner om du håller på labbar som en idiot.

Killen säger " äsch man kan kompensera för glömd dos".. helt jävla puckad!! Sedan hade han inte ens beställt Adex.. å jag sa att testo konverteras till östro väldigt lätt.. och du KOMMER att få mer eller mindre bloat.. han bara äsch det händer vissa. Och vad fick han några veckor efter? Extrem bloat..

Plus att när han skulle injicera sig så ville han köra in den långt nere vid skinkan där alla nerver och vener sitter.. hade jag inte ingripit där så hade det gått illa.. fy fan asså. Är de som söker till läkarlinjen idag alla puckon? Helt jävla bissart!!
Citera
2018-04-19, 18:19
Medlem
hhhe91s avatar
Tja.
Jag har fått problem med början till gyno.
Kör just nu testosteron propionate 100mg/ml ed och npp 130mg/ml eod.
Så jag tänkte ta bort nandrolonet och endast ligga kvar på testosteronet i hopp om att det är progesteronet som är boven i dramat då jag aldrig fått gynokänningarna utav endast testosteron tidigare.
Funderar på att slänga in masteron då jag har hört att det kan hjälpa till att hålla nere gynokänningarna
Åsikter på det skulle uppskattas.

Btw... Kan man vara xtra känslig för progesterone?
Senast redigerad av hhhe91 2018-04-19 kl. 18:23.
Citera
2018-04-19, 18:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hhhe91
Tja.
Jag har fått problem med början till gyno.
Kör just nu testosteron propionate 100mg/ml ed och npp 130mg/ml eod.
Så jag tänkte ta bort nandrolonet och endast ligga kvar på testosteronet i hopp om att det är progesteronet som är boven i dramat då jag aldrig fått gynokänningarna utav endast testosteron tidigare.
Funderar på att slänga in masteron då jag har hört att det kan hjälpa till att hålla nere gynokänningarna
Åsikter på det skulle uppskattas.

Btw... Kan man vara xtra känslig för progesterone?

Ja det kan du, vissa är endast känsliga för prog och inte alls för östro, därför det rekommenderas att man börjar med endast testo första gången man kurar så man vet vad det är man reagerar på.

Gissar att du har koll på hur man kontrar gyno, att bara lägga av med det ena preppet hjälper inte.
Citera
2018-04-19, 19:14
Medlem
hhhe91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manbat
Ja det kan du, vissa är endast känsliga för prog och inte alls för östro, därför det rekommenderas att man börjar med endast testo första gången man kurar så man vet vad det är man reagerar på.

Gissar att du har koll på hur man kontrar gyno, att bara lägga av med det ena preppet hjälper inte.
Letrozole är tanken.
Citera
2018-04-19, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loafee
Kör testo hela vägen under denna första runda. Det viktigaste är att kunna sakligt och enkelt utvärdera effekter, både goda som onda. Ju fler preparat du blandar in, desto sämre och mindre träffsäker blir din egen överblick.
Fått värdena, allt såg bra ut trots att man går på Accutane sedan 4mån tillbaka.

Det som däremot var intressant var att min testo nivå låg på 0,12nmol/L, det är ju på gränsen till att få testo utskrivet....... Är väldigt lättirriterad och ofta slutkörd under dagarna så kanske kan vara ett svar på den frågan.

Frågan är nu vilken kur man bör köra på med så låg nivå?
Hur mycket kommer min testo nivå stiga med 250mg testo E(teoretisk)?
Vad säger ni kunniga om mitt resultat?

Resultat

PS:
Lågt Kalium värde är pga 1,5mån hård diet.

Mvh
Citera
2018-04-19, 21:59
Medlem
Loafees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saywhaat000
Fått värdena, allt såg bra ut trots att man går på Accutane sedan 4mån tillbaka.

Det som däremot var intressant var att min testo nivå låg på 0,12nmol/L, det är ju på gränsen till att få testo utskrivet....... Är väldigt lättirriterad och ofta slutkörd under dagarna så kanske kan vara ett svar på den frågan.

Frågan är nu vilken kur man bör köra på med så låg nivå?
Hur mycket kommer min testo nivå stiga med 250mg testo E(teoretisk)?
Vad säger ni kunniga om mitt resultat?

Resultat

PS:
Lågt Kalium värde är pga 1,5mån hård diet.

Mvh

Din egen nivå är oväsentlig i sammanhanget eftersom den kommer ersättas med exogent testo, vilket i det här fallet borde trycka upp nivåerna flerfaldigt. Min föregående åsikt kvarstår fortfarande.
Citera
2018-04-19, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loafee
Din egen nivå är oväsentlig i sammanhanget eftersom den kommer ersättas med exogent testo, vilket i det här fallet borde trycka upp nivåerna flerfaldigt. Min föregående åsikt kvarstår fortfarande.
Tack Loafee.

Jag tar ditt råd och garderar mig ifrån "varför lyssnade jag inte" ;-)

Får se om man får in nålen inom 1v, måste tänka ut vilken dag som är klokast att sätta som start(legday mest troligt).

Spruträdd så det blir intressant..
Citera
2018-04-19, 22:32
Medlem
Citat:
Tack Loafee.

Får se om man får in nålen inom 1v, måste tänka ut vilken dag som är klokast att sätta som start(legday mest troligt).

får jag ifrågasätta vad det är för jävla nöt som sköter din diet?

addera kalium i kosten för fan.. kritiskt för att din viktnedgång ska fungera så optimalt som möjligt samtidigt som din muskelfunktion och glycogen inlagring ska fungera alltså direkt prestations relevant...
Citera
2018-04-19, 22:56
Medlem
Loafees avatar
Citat:
Tack Loafee.

Ta dig en genomsökning av olika termer här på F12. Det finns gott om människor som genomgått samma sprutångest, både akut och kronisk. I värsta fall får du ta hjälp av en extremt betrodd och tillförlitlig skottsättare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in