2018-04-21, 09:05
Medlem
Helvete va stor han var, större än vad jag trodde i alla fall.

Bukspottskörtelinflammation ska han tydligen ha haft. Börja supa och du kan vara körd.
Senast redigerad av Rogersson 2018-04-21 kl. 09:09.
Citera
2018-04-21, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av delight
Intressanta spekulationer kring hans död här i tråden.
Intressant om folk som går in och skriver att dom inte ens vet vem har var typ. Antar man inte varit ute de senaste 8 åren eller lyssnat på radio/läst tidningar.
Tror på min arbetsplats så vet alla vem han är även den äldsta gubben.

Tillbaks till Tim, tror faktiskt bara de kan vara så lätt som att kroppen gett vika. Dvs utmattning.
Så som han körde på var ju inte sunt och det är imponerande att han pallat tanke på att han var introvert av sig och inte ville synas.

Men det är tragiskt när unga människor går bort när dom går miste om allt som livet har att erbjuda.
Har jobbat i Oman och värmen där är inte att leka med. En bräcklig fysik och 30-35 grader i skuggan, betydligt mer i solen, kan vara dödande. En kollega med astma höll på att stryka med under en ökentur.
Citera
2018-04-21, 09:35
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Undrar om det kommer dyka upp nån kvinna som hävdar att hon fött hans barn? Eller var han gay?
Citera
2018-04-21, 09:37
Medlem
PandorasAsks avatar
Vem/vilka reste han med? Vem är tjejen på instagrambilden? Tragisk händelse, RIP.
Citera
2018-04-21, 10:00
Medlem
Brukar inte ha så stark emotionell reaktion när någon dör. Men att han dött, vet inte varför, men tar hårt på mig. Kanske för att han är så ung och jag kan relatera mycket till honom? Tänk att han startade sin stora karriär relativt 'nyligen' också. Kommer ihåg då hans låtar var det enda man hörde i högstadiet och festade till... och nu är han död..
Tragiskt. Antar väl att det var en överdos. Självmord låter osannolikt då han på egen hand valde att sluta turnera och trappade ner i stressen
Citera
2018-04-21, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DragonOnWall8
20 tabletter om dagen samt "några drinkar" att skölja ner det med för att överhuvudtaget få det att funka skriver Expressen
Var skriver Expressen att han sköljde ner sina mediciner med alkohol för att få det att funka?
Citera
2018-04-21, 10:07
Medlem
Blackdollkillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Var skriver Expressen att han sköljde ner sina mediciner med alkohol för att få det att funka?

Där va nog lite kola och tjack som slank med också...
Citera
2018-04-21, 10:13
Medlem
NisseNyfikens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Alla lyssnade på hans musik, för han var ett geni när det kom till musikskapande. Du kallar alltså alla stora djs som hyllar honom för fjortisar? Idiot jävel.
Låt grabben vila i frid i mitt tycke så var han inte någon jätte stor musiker han skrev inte sina låtar själv lägg på en synt slinga på Ulf Lundells öppna landskap du har redan melodin där fast det är Ulf Lundells låt text och musik den nivån bör man klara själv för att kallas musiker det otroliga var marknadsföringen spel listor på Spotify kan man betala sig till du verkar inte förstå musik branschen mycket. Det är mycket jobb för att synas och höras över olika plattformar. Tråkigt bara för ung att gå bort.
Citera
2018-04-21, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bezos48
Det är absolut livsfarligt att kombinera smärtstillande med alkohol..

Här finns en lista på läkemedelssubstanser som man absolut inte skall kombinera med alkohol..

http://www.accentmagasin.se/missbruk/sex-dodliga-kombinationer-av-medicin-och-alkohol/
Bra där doktorn att du redogör för det som alla redan visste.
Citat:
Ursprungligen postat av vinnarskallen
Omgiven av iranska utnyttjande gamar, fan vedervärdigt
Eller hur, med facit i hand så kan man osökt undra hur nöjd hans iranska manager, som han senare bröt med, är över sin vidriga kommentar över att TB inte insåg värdet av pengar och vad fan det var han sa mer. Där såg man hans rätta jag, men bra att det kom fram iaf.
Citat:
Ursprungligen postat av Goldriver
Hm.. hans föräldrar var utnyttjande gamar?

Och vem är du att påstå detta?
Hans päron var inte iranier ditt nöt.
Citat:
Ursprungligen postat av Blackdollkiller
Där va nog lite kola och tjack som slank med också...

Bör väl ha varit lite droger med men det är ju spekulationer, inga vilda sådana men ändå.
Citera
Medlem
Vem ärver låtskatten och vilka kommer bada i royality-pengar framöver?
Borde bli föräldrarna om han inte skrivit något testamente.

För övrigt tycker jag det är konstigt att man aldrig ser Avicii men några tjejer?
Var han asexuell eller möjligen spelade han i det andra laget?
Citera
Bannlyst
Tråkigt på en ung grabb, nu har jag inte läs tråden eller vad som kommit fram med jag tror det är självmord.
Har inte följt honom på något vis aldrig lyssnat på honom det är inte min genre, men jag har sett han som hastigast någon gång på tv eller tuben och jag blev faktiskt inte ett dugg förvånad.
Som sagt jag har ingen koll på karln men jag har från första gången jag såg honom tyckt att han hade en självmordsaura omkring sig

V.I.F unge man, slänger iväg ett par tankar till familjen.

Edit: Men visst var han lite av ett geni i sin genre lite som Michael var för pop, någon som banade väg för en jäkla massa andra antar jag.
Vem var först, SHM eller Tim?
Citera
2018-04-21, 10:18
Medlem
Takadongtakadangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av delight
Intressanta spekulationer kring hans död här i tråden.
Intressant om folk som går in och skriver att dom inte ens vet vem har var typ. Antar man inte varit ute de senaste 8 åren eller lyssnat på radio/läst tidningar.
Tror på min arbetsplats så vet alla vem han är även den äldsta gubben.
Jag visste inte vem han var. inte den blekaste. Efter det senaste dygnets skriverier, ja, men inte innan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in