2018-04-21, 08:10
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldriver
Vilka "kändisar" skaffar sig ett hus i ett arab-land? Avicci och Basshunter. När inte C eller F-kändis räcker till åker dom till ett u-land för att förpesta sin skitmusik.

Oerhört trist att killen har dött. Inte min stil men många gillade hans melodier! Många ledsna fjortisar i dag kan jag gissa mig till.

Kanske sådana som redan sett dom mest intressanta och onämda platserna i världen flera ggr om?
Citera
2018-04-21, 08:23
Medlem
Såg dokumentären för några veckor sedan och tänkte direkt på alla gamar runt honom. Varför såg inte folk och speciellt familjen till att han slutade med turnerandet och började vila ordentligt mycket tidigare....skäms alla inblandade säger jag bara...
Citera
2018-04-21, 08:24
Medlem
Inte oväntat dominerar Avicii ituneslistan i Sverige. 5 av topp 10 är hans.

Avtrycket i UK och USA är väsentigt mer begränsat. Endast 1 topp 10. Än så länge i alla fall.
Citera
2018-04-21, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av utred
Såg dokumentären för några veckor sedan och tänkte direkt på alla gamar runt honom. Varför såg inte folk och speciellt familjen till att han slutade med turnerandet och började vila ordentligt mycket tidigare....skäms alla inblandade säger jag bara...

Han var 28 år. Inget barn. Hade familjen tvingat honom göra något han inte ville så hade de fått oerhört mycket skit. Jag tror nog att de gjorde vad de kunde.
Citera
2018-04-21, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Står i af att han skulle förlänga sin vistelse i Oman samt utforska utkanten av staden med kompisarna han var där med,så sjävmord är det inte .

Tror kroppen la av,rätt och slätt.

Rip Tim 🙏

Nu tror iofs inte jag heller att det var självmord, men undrar hur du menar när du säger att det inte kan vara det eftersom han skulle utforska staden med kompisar? Har en släkting som planerade att övningsköra med dottern på dagen och nästa dag planerade han och frun en tur med hojarna men han gick och hängde sig istället. Att ha planer hindrar inte självmord.
Citera
2018-04-21, 08:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av utred

Redan 2013 började mamma Anki Liden bli orolig för sin son pga det hektiska tempot.

De träffades allt för sällan..Anki var 43 år när hon fick Tim..och är nu 71 år..

Man måste vara nära sina barn..ha en kommunikation..inte ha kontroll..för de är vuxna.. Har man en riktigt nära kommunikation så lyssnar man på sina föräldrar..man vill inte höra sina föräldrar besvikna..

https://stoppapressarna.se/svenskt/mamma-orolig-avicii
Citera
2018-04-21, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jollies
Nu tror iofs inte jag heller att det var självmord, men undrar hur du menar när du säger att det inte kan vara det eftersom han skulle utforska staden med kompisar? Har en släkting som planerade att övningsköra med dottern på dagen och nästa dag planerade han och frun en tur med hojarna men han gick och hängde sig istället. Att ha planer hindrar inte självmord.

Har ingen erfarenhet men jag tror att denna typ av beslut kan tas rätt snabbt.
Citera
2018-04-21, 08:40
Bannlyst
Det är absolut livsfarligt att kombinera smärtstillande med alkohol..

Här finns en lista på läkemedelssubstanser som man absolut inte skall kombinera med alkohol..

http://www.accentmagasin.se/missbruk...n-och-alkohol/
Citera
2018-04-21, 08:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Han var 28 år. Inget barn. Hade familjen tvingat honom göra något han inte ville så hade de fått oerhört mycket skit. Jag tror nog att de gjorde vad de kunde.
Omgiven av iranska utnyttjande gamar, fan vedervärdigt
Citera
2018-04-21, 08:51
Medlem
Han var på ett mysigt ställe med vänner...det kanske satte igång med festandet igen och då braka kroppen ihop
Citera
2018-04-21, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IHAVENOLIFE
han fick 10 år av ett fantastiskt liv

VI som skriver här kanske får 80 år skit liv

han vinner ändå över oss

Han mådde dock väldigt dåligt över turnerandet och kändisskapet. Och det är säkert anledningen till att han inte finns längre.
Citera
2018-04-21, 09:05
Medlem
autostoperkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bezos48
Redan 2013 började mamma Anki Liden bli orolig för sin son pga det hektiska tempot.

De träffades allt för sällan..Anki var 43 år när hon fick Tim..och är nu 71 år..

Man måste vara nära sina barn..ha en kommunikation..inte ha kontroll..för de är vuxna.. Har man en riktigt nära kommunikation så lyssnar man på sina föräldrar..man vill inte höra sina föräldrar besvikna..

https://stoppapressarna.se/svenskt/mamma-orolig-avicii
Stackars mamma och familjen 😥
Läser att mamma är skådis och hans äldre halvbror är son till Körberg.
"Tims halvbror Anton Körberg. Son till Anki Lidén och Tommy Körberg."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in