Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-22, 16:51
Medlem
powderfuckers avatar
" Carl Jung, jävla king asså" -Tim "Avicii" Bergling.
Citera
2018-04-22, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raven2.0
Oh fyfan vilket helvete att vara superrik & turnera runt hela världen, dessutom att ha ångest. Helvete vilken stress!

Bättre att bo i en sunkig etta i nån förort & jobba på Donken vilken dag som helst...

Endast en idiot som inte har en aning om vad det innebär att lida av ångest och depression kan säga något sådant.
Psykisk ohälsa är inget man är immun emot för att man har pengar.
Citera
2018-04-22, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sir.
Endast en idiot som inte har en aning om vad det innebär att lida av ångest och depression kan säga något sådant.
Psykisk ohälsa är inget man är immun emot för att man har pengar.
Undrar vem som är idioten. Det var exakt det jag antydde.
Citera
2018-04-22, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minesofterror
läste också det.. varför gör man det två ggr?

För att man försöker bortförklara den verkliga orsaken?
Citera
2018-04-22, 16:56
Medlem
Cameltotems avatar
Problemet är som många säger, Avicii var för naiv och svensk.

En annan kanske hade sagt "Nä vet du vad, fuck you. Jag pallar inte mer, jag har cash så det räcker och blir över så fuck ditt kontrakt" Och sen helt enkelt gjort vad fan han vill.

Men det är tydligt att Avicii verkligen ville prestera det bästa för andra. Han skulle behöva någon som verkligen sa till han att ta det lugnt och backa ett steg.

Ash, svinig som han är gör ju inget fel egentligen. Han gör bara sitt jobb och man behöver vara så för att komma någon stans men ja, visst lite äcklig var han ändå.

Han skulle också opererats direkt istället för fortsätta med turnering, och slutat dricka.
Citera
2018-04-22, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raven2.0
Undrar vem som är idioten. Det var exakt det jag antydde.

Jaså, ditt inlägg var inte det minsta sarkastiskt?
Citera
2018-04-22, 17:06
Medlem
"Sedan dess har Arash Pournouri begravt stridyxan – mycket tack vare framgångarna med Avicii. Under 2013, samma år som albumet ”True” släpptes, ska Avicii dragit in 130 miljoner kronor, skriver Dagens Industri och hänvisar till uppgifter i amerikanska Forbes Magazine. Av dessa är det vanligt att en manager tar omkring 20 procent i arvode.

Men att drivkraften skulle vara pengarna förnekar succémanagern, som genom åren tillsammans med världsstjärnan skänkt mångmiljonbelopp till välgörenhet.

”Kan jag ta hand om familjen, käka vad jag vill och resa när jag hinner så är det lugnt.” "

Alltså va? Vilket jävla skitsnack.

Hycklare har inget att hämta och denna dokumentär tror jag kommer ge Ash stoooooora problem framöver. Hoppas det iaf.

http://www.dagensps.se/business/profiler/avicii-geniets-tabbe-ville-bara-att-de-skulle-konka/#conversion-2070161268
Citera
2018-04-22, 17:09
Medlem
Får Ash ta del av royalties på musik som är skapad när Ash var manager? Dvs fram till typ 2016?
Citera
2018-04-22, 17:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Minkapten
"Sedan dess har Arash Pournouri begravt stridyxan – mycket tack vare framgångarna med Avicii. Under 2013, samma år som albumet ”True” släpptes, ska Avicii dragit in 130 miljoner kronor, skriver Dagens Industri och hänvisar till uppgifter i amerikanska Forbes Magazine. Av dessa är det vanligt att en manager tar omkring 20 procent i arvode.

Men att drivkraften skulle vara pengarna förnekar succémanagern, som genom åren tillsammans med världsstjärnan skänkt mångmiljonbelopp till välgörenhet.

”Kan jag ta hand om familjen, käka vad jag vill och resa när jag hinner så är det lugnt.” "

Alltså va? Vilket jävla skitsnack.

Hycklare har inget att hämta och denna dokumentär tror jag kommer ge Ash stoooooora problem framöver. Hoppas det iaf.

http://www.dagensps.se/business/profiler/avicii-geniets-tabbe-ville-bara-att-de-skulle-konka/#conversion-2070161268

Arash är rökt i branschen. Ingen vill jobba med mågon som har blod på händerna.
Citera
2018-04-22, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bul-11-33
Nu är det ju inte du som avgör vad som är jobbigt för en annan människa. Så du bör hålla käft.

Nej, men det är inte upp till den enskilde, snarare samhälleligt medel. Om en jobbar några timmar i veckan, andra 8 timmar om dagen. Den förra med något han älskar, de senare med saker de måste göra för att få pengar. Då är det den förra som "bör hålla käft" om han klagar på arbetsbördan.
Citera
2018-04-22, 17:14
Medlem
Som gammal i gamet undrar jag, varför tror ingen han var schitzofren? Styrd sen unga år, ångest och en oerhörd ambivalens. Frisk var han i vart fall inte och mitt hetaste tips är någon form av psykossjukdom. Debuterar ofta i 20-årsåldern.
Citera
2018-04-22, 17:14
Medlem
Vad sura en del blir så fort någon skriver något som inte passar med deras bild av idolen.

Men uppenbart dog han av självmord eller överdos.
Muslimskt land = vågade han smuggla in? Vågade han köpa? Nej
Alltså: självmord.

Men ok, kan finnas andra alternativ: stryponani som gått fel, har ju hänt förr (Carradine)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in