2018-04-20, 17:54
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr_Sinister
Våran största idrottsman någonsin och största svensken sedan Ingemar Bergman. Så visst kommer han att diskuteras flitigt under återstoden av sitt liv.
Stor hädelse att nämna en fotbollspelare i samma andetag som en kulturgigant som Bergman.
Dessutom är Zlatan inte svensk, varken till namn, börd eller mentalitet.
Citera
2018-04-20, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Dessutom är Zlatan inte svensk, varken till namn, börd eller mentalitet.
Svensk är en nationalitet. Zlatan är svensk.
Citera
2018-04-20, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fashwave
I Jimmy Kimmberly eller vad den ointressanta talkshowen och programledaren heter så skämde Zlatan Ibrahimovic ut sig totalt.
Endast en respektblatte och möjligtvis en tioåring kan ha blivit imponerad av den oerhört omogna men kompetenta fotbollsspelaren.

Jag spyr när jag ser Zlatan i TV bete sig som en bortskämd grottmänniska utan sjukdomsinsikt.
Megalomania.

Så tror jag jänkarna ser det också. Man kan ha överseende med att någon är nervös och överspelar men när det är ett karaktärsdrag så försvinner överseendet.

I USA som har långtgående yttrandefrihet kommer zlatten få sina fiskar varma. Garanterat.

Citat:
Ursprungligen postat av Indico

Nej, svenskar är ett folkslag bestående av ungefär 6,5 miljoner individer. Jag vet inte hur många som finns utomlands kanske ett par miljoner, men en hel del borde finnas i Nordamerika. Vi är en liten hotad folkgrupp i världen.
Citera
2018-04-20, 19:39
Medlem
Citat:

Tror du inte förstod Lostworld poäng.
Citera
2018-04-20, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gary-loomis
Tror du inte förstod Lostworld poäng.

Hans poäng är värdelös.
Citera
2018-04-20, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intellectuo
Hans poäng är värdelös.

Är endast förundrad hur han som neandertalare som han är lyckats lura er?
Citera
2018-04-20, 20:27
Medlem
Citat:
Är endast förundrad hur han som neandertalare som han är lyckats lura er?

The eyez chico, never lie. Hur har Z manipulerat mig och andra?
Citera
2018-04-20, 20:29
Medlem
Citat:
The eyez chico, never lie. Hur har Z manipulerat mig och andra?

Ni använder reptilhjärnan.
Citera
2018-04-20, 20:32
Medlem
Citat:
Ni använder reptilhjärnan.

Jaja. Samma hatare är samma personer som gallskrek när Z sänkte Danmark EM-kvalet, ni är alltså hycklare.
Citera
2018-04-20, 20:37
Medlem
Citat:
Jaja. Samma hatare är samma personer som gallskrek när Z sänkte Danmark EM-kvalet, ni är alltså hycklare.

Är bara förundrad hur ni tänker (eller inte).
Citera
2018-04-20, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av in84ever
Nej, svenskar är ett folkslag bestående av ungefär 6,5 miljoner individer. Jag vet inte hur många som finns utomlands kanske ett par miljoner, men en hel del borde finnas i Nordamerika. Vi är en liten hotad folkgrupp i världen.
"Svenskar" som exempelvis aldrig varit i Sverige och inte talar svenska? Jo tack. Du vet inte vad nationalitet är för något?
Citera
2018-04-20, 21:31
Medlem
Citat:
"Svenskar" som exempelvis aldrig varit i Sverige och inte talar svenska? Jo tack. Du vet inte vad nationalitet är för något?

Nu blir ju det OT så jag skriver detta och avslutar sedan det samtalet.

Om mina föräldrar flyttade till Kina innan jag föddes och jag föds där, tycker du då jag är kines? Om jag träffar en tjej med samma bakgrund, dvs född i Kina av svenska föräldrar. Om vi då skaffar barn är de kineser eller är de svenskar boendes i Kina. Kanske rent av kinesiska medborgare. Hur du än vrider och vänder på det så blir aldrig dessa barn kineser. Flyttar de sedan till Sverige och om de talar svenska språket och haft svenska kulturen och traditionerna levande så kommer de väl smälta in alldeles utmärkt i Sverige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in