2018-04-19, 21:02
Medlem
Pantheraduss avatar
Jag förstår inte varför Jokrarna inte kuppade. Alexandra och Jan var på väg att göra det, men Carro var inte med på tåget och Rick var för feg, eller fattade det inte. Åter igen = intressantare TV och ett annat lag Syd i så fall.
Janne, lyssnar de inte på (märktes att det var tyst efter varje kommentar han gav), honom fryser de ut.

Hade jag varit honom hade jag inte velat vara kvar bland dom gässen, förutom Rick och Alexandra. Jag hoppas Lag Nord kommer ha en större inverkan på nästa öråd.
Rick kommer säkert rösta på jokern, Janne, i vilket fall, det är så han tror... han skulle nog inte fatta om det var en kupp på gång, och om lag Nord skulle vilja hjälpa / ändra om lite.
2018-04-19, 21:03
Medlem
Titanicsurvivors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Camelot
Jag tyckte han (Pascal) sa något i stil med att det är bra att förlora så att fler får lämna laget inför de övriga i laget... Vilken taskig inställning och attityd!
Helt galet otaktiskt att försöka rösta ut Alexandra, då hon kan bidra starkt till att vinna pris- och robinson-tävlingar. Hoppas att hon får immunitet eller att Desi, som verkar ganska smart, övertalar de andra.
Ja, det är helt sjukt och då ska den fittan vara lagledare och ännu värre livnära sig som personlig tränare.

Hade jag varit jude hade jag hellre sett Adolf Hitler som min ledare på en öde ö än Pascal Mazza Ramsby.
2018-04-19, 21:09
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
Man (eller i alla fall jag) är imponerad av Alexandra.
Inte nog med att hon är vältränad,fast lite för muskulös för min smak, tänk om hon dänger stekpannan/brödkaveln i huvudet på en då går man i graven direkt.
Men förmågan att analysera/läsa av individer och grupperingar så korrekt och så snabbt det är imponerande.
Hur blir en människa så bra på det?
Medfött eller har hon umgåtts med lismande måttligt begåvade människor tidigare och fått träning?
Jag bugar för Alexandra, må hon vinna Robinson nu när Månsson inte tycker att det är värt besväret.
Eller är hon Månssons förlängda(och mycket muskulösa) arm?
Hell Månsson!!!!

Sluta tjata om Månsson i varenda jävla inlägg du gör. Det blir bara tramsigt. Han är borta och kommer att förbli borta.

Syd förtjänar verkligen att förlora med tanke på att de har gett sig fan på att rösta ut alla starka personer. Undantaget var väl Jim. Hur mycket tillför Victoria? Hur mycket tillför Nicoline? Betydligt mindre än Nick, Caroline och Alexandra. Produktionen borde blanda om lagen så att deras äckliga pakt splittras och så att folk ser vilket jävla sänke Pascal är för ett lag och röstar ut honom.
2018-04-19, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Camelot
Jag tyckte han (Pascal) sa något i stil med att det är bra att förlora så att fler får lämna laget inför de övriga i laget... Vilken taskig inställning och attityd!
Helt galet otaktiskt att försöka rösta ut Alexandra, då hon kan bidra starkt till att vinna pris- och robinson-tävlingar. Hoppas att hon får immunitet eller att Desi, som verkar ganska smart, övertalar de andra.
Ska man säga något till prinsessans försvar är det att han ser ganska tärd ut.
Men kanske hans totala misslyckande(4 öråd i rad är det Robinsonrekord?) som lagledare kanske sänker hans axlar så att hakan nästan släpar i sanden när han går på stranden.
Om han är med för att promota sin PT-verksamhet så är det nog läge att hitta ett nytt mindset.
Prinsessan Pascal lyckas inte i praktiken visa att hans teoretiska tankar om hur man blir en vinnare håller.
Åtminstone inte om det är prinsessan själv som står för utförandet.
2018-04-19, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Sluta tjata om Månsson i varenda jävla inlägg du gör. Det blir bara tramsigt. Han är borta och kommer att förbli borta.

Syd förtjänar verkligen att förlora med tanke på att de har gett sig fan på att rösta ut alla starka personer. Undantaget var väl Jim. Hur mycket tillför Victoria? Hur mycket tillför Nicoline? Betydligt mindre än Nick, Caroline och Alexandra. Produktionen borde blanda om lagen så att deras äckliga pakt splittras och så att folk ser vilket jävla sänke Pascal är för ett lag och röstar ut honom.
Borta för dig men inte för mig......
Höll på att glömma Hell Månsson!!!!
2018-04-19, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erzulie
Lade också märke till det och ja visst är det så, TV4 spoilade! Tydligt att det är ett immunitetshalsband.

haha typiskt fyran
2018-04-19, 21:13
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ska man säga något till prinsessans försvar är det att han ser ganska tärd ut.
Men kanske hans totala misslyckande(4 öråd i rad är det Robinsonrekord?) som lagledare kanske sänker hans axlar så att hakan nästan släpar i sanden när han går på stranden.
Om han är med för att promota sin PT-verksamhet så är det nog läge att hitta ett nytt mindset.
Prinsessan Pascal lyckas inte i praktiken visa att hans teoretiska tankar om hur man blir en vinnare håller.
Åtminstone inte om det är prinsessan själv som står för utförandet.

Det är nog rekord för svenska Robinson, men i Survivor Palau förlorade Ulong varenda immunitetstävling tills det till slut bara återstod två personer som fick göra upp i en eldkamp.
2018-04-19, 21:14
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Borta för dig men inte för mig......
Höll på att glömma Hell Månsson!!!!

Ska du inte ta och suga av honom när du ändå håller på?
2018-04-19, 21:14
Medlem
dialektikers avatar
Plågsamt att se dem frysa ut Jan såpass att de inte svarar på hans kommentarer. Alltså jag tycker sån utfrysning är värre än någon annan.
De behöver inte vara sådana.

Vilka dysfunktionella människor. Först Farmen, sen det här. Barn tittar ju på sånt här. Se vuxna människor som mobbas. De kan ju tappa tilltron för samhället och vuxna människor.
2018-04-19, 21:15
Medlem
Titanicsurvivors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duramater
På instagram skyller han sitt beteende på matbrist, extrema förhållanden och att TV4 vinklat till det.
Greppar efter halmstrån. Ganska kul egentligen att killen kommer dit för att stärka sitt eget varumärke, men att det bakslår eftersom det visar oss alla vilken synnerligen obehaglig person det är. Karma!

Han kan skylla på vad han vill. Ingen kommer dock ha sympati för honom om han inte gör det stora och rannsakar sig själv och erkänner att han är en solid mobbare av rang. Patetiskt att skylla på annat trams. De sakerna han säger och gör har inget annat än hans mindset att göra. Han är såklart en rutten psykopat.
2018-04-19, 21:17
Medlem
Edt.cat.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Ska du inte ta och suga av honom när du ändå håller på?

Sluta larva dig, Månsson är en levande legend. Klart att folk skriver om honom.
2018-04-19, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor

Usch så synd om lilla geten, vilka dödsskrik.

Var det verkligen geten, tyckte det lät som Pascal?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in