Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-19, 17:26
Medlem
Rivarols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IKN
Haha samma konservativa förlorarattityd. Alltid vara den svaga parten som är beredd att kompromissa.

Allting går, men med en bunt defaitistiska nollor så kommer inget att hända någonsin, för stora förändringar kräver rejäl ansträngning och risker, oja usch, bäst att förhandla istället...

Inte en jävla chans i helvetet att jag är beredd att ge bort halva landet till massa otacksamma invandrare och landsförrädare. Bekväma konservativa är bland det värsta som finns.
Det måste bli tre områden.

Söder svenskt, mitt inklusive Stockholm blir MENA och norr svenskt.

Det är enda möjligheten. Dvs inte göra som Israel och bli omgärdat av MENA.
Citera
2018-04-19, 17:32
Citat:
Ursprungligen postat av K8-ta
Undrar hur länge det dröjer innan pöbeln lämnar AfS och klagar på deras lama politik. De tuffa grabbarna i NMR köper inte AfS:s snack om etniska Svenskar
https://www.nordfront.se/jeff-ahl-afs-vi-repatrierar-inte-pa-etnisk-grund.smr Det blir kanske en nioklöver snart.

Positivt att de tar ställning för öppen svenskhet! Vi kan inte skicka ut produktiva invandrare som levt här i årtionden.
Citera
2018-04-19, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
Positivt att de tar ställning för öppen svenskhet! Vi kan inte skicka ut produktiva invandrare som levt här i årtionden.
Varför? Jag har bakgrund i finland och är halvfinne kan man säga. Förstår inte varför ni svenskar inte bryr er i fall ni blir minoritet. Över 2 miljoner borde lämna och Sverige borde bli 87% svenskt.
Citera
2018-04-19, 17:59
Citat:
Ursprungligen postat av J39
Varför? Jag har bakgrund i finland och är halvfinne kan man säga. Förstår inte varför ni svenskar inte bryr er i fall ni blir minoritet. Över 2 miljoner borde lämna och Sverige borde bli 87% svenskt.

Det är inte särskilt troligt att vi blir en minoritet om svenskhatet upphör. Därför en röst på AfS för min del. Men jag vill inte skicka ut produktiva, icke-svenskhatande, invandrare. Etniska svenskar som aktivt bidragit till vänsterns maktövertagande i landet (med bl a massinvandring som följd) betraktar jag som ett mycket värre fenomen.
Citera
2018-04-19, 18:04
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:

Fast nu tar ju Alternativ för Sverige inte ställning för öppen svenskhet. Artikeln är vilseledande.
Citera
2018-04-19, 18:18
Medlem
KlausSteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Hoppas för AfSs skull att du inte är representativ för partiet. Dum som få.

https://nyheteridag.se/dokumentet-avslojar-kasselstrand-tillat-nordisk-ungdom-i-sdu/

Berätta, vad består samröret i? Har du ens läst länken själv?
Citera
2018-04-19, 18:52
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Gustav Kasselstrand intervjuas av Radio Bubbla: https://soundcloud.com/radiobubbla/rb-2018-04-18

Intressant intervju!

20-25 % platt skatt vill afs/Gustav ha. Det är ju mil bättre än skräpet vi har som opposition i riksdagen i alla fall. Hur mycket sänkte alliansen skatten, var det 0,5%? Patetiskt!
Senast redigerad av okok1 2018-04-19 kl. 18:54.
Citera
2018-04-19, 19:07
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Fast nu tar ju Alternativ för Sverige inte ställning för öppen svenskhet. Artikeln är vilseledande.

Det hade varit positivt med ett förtydligande från AfS sida om vart man står i den här frågan. Det kan vi nog alla enas om.
Citera
2018-04-19, 19:34
Medlem
Citat:
Det är inte särskilt troligt att vi blir en minoritet om svenskhatet upphör. Därför en röst på AfS för min del. Men jag vill inte skicka ut produktiva, icke-svenskhatande, invandrare. Etniska svenskar som aktivt bidragit till vänsterns maktövertagande i landet (med bl a massinvandring som följd) betraktar jag som ett mycket värre fenomen.
Jo även om vi skulle stoppa den blir vi fortfarande minoritet 2045.
Citera
2018-04-19, 19:37
Citat:
Ursprungligen postat av J39
Jo även om vi skulle stoppa den blir vi fortfarande minoritet 2045.

Den ska inte bara stoppas. Vi måste även, som AfS vill, repatriera en jvla massa. Men etnicitet är, som sagt, inte något jag stirrar mig blind på.
Citera
2018-04-19, 19:42
Medlem
Alla röster på AfS är en röst på sjuklövern. Kan ni leva med det?
Glöm att de kommer in i riksdagen. Kommer inte hända.
Citera
2018-04-19, 19:46
Medlem
Citat:
Den ska inte bara stoppas. Vi måste även, som AfS vill, repatriera en jvla massa. Men etnicitet är, som sagt, inte något jag stirrar mig blind på.
Hur många vill du repatiera? Jag vill repatiera typ 2 miljoner och ge nästan alla som har bakgrund utanför Sverige och grannländerna sitt hemlands medborgarskap. Om Sverige ska bli som det var så måste vi typ ha 88% svenskar iställer för 58% som vi snart har.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in