2018-04-06, 02:15
Medlem
SwBlackmails avatar
https://www.youtube.com/watch?v=RvhBsfUsmmY

Lite om Anders och Martin, lite smågulligt med syskonkärlek sådär
Citera
2018-04-09, 15:12
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Tråden handlar om Anders Timell. Det har inte märkts i tråden på länge. Vill ni diskutera företaget som har eller haft honom anställd samt dess högsta ledningen, så får ni ta det i delforumet Företagsskvaller.

/Mod

Citera
2018-04-12, 18:41
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwBlackmail
https://www.youtube.com/watch?v=RvhBsfUsmmY

Lite om Anders och Martin, lite smågulligt med syskonkärlek sådär
Japp, nuförtiden består väl deras syskonkärlek mest av att den ene kör på den ene i röven och suger av honom samtidigt. Sen byter de plats. Ingen normal människa vill väl vara i närheten av dessa två idioter så de får ta hand om varandra
Citera
2018-04-13, 13:00
Medlem
Det är helt sjukt. Efter AT´s alla skandaler så har han knappt tappat några följare alls på Instagram. Jag avföljde såklart direkt.

Vad är det ni vill se ?
Citera
2018-04-16, 14:41
Medlem
Patrik Ekwall och några andra kändisar pikar Olof Lundhs pose. Även Anders får vara med i gänget.
Jag hade en förhoppning att han var körd i dessa kretsar. Speciellt Patrik som kör hårt på "Aldrig ensam, aldrig glömd" och "Tre ska bli noll" nu tappar han lite i förtroende då han spexar med en sexbrottsling.
https://www.instagram.com/p/BhPbaGSD4ae/?taken-by=patrickekwall
Citera
2018-04-19, 06:32
Medlem
Han är inte ”persona ingrata” i någon av kretsarna, han skildes från verksamheterna för att riskminimera.

Om han skulle dras in i skandalerna runt Martin timell, hade det gett negativ PR för företagen han var inblandad i.

Nu hinner allt blåsa över under hans föräldraledighet och jag skulle inte förvånad om han är åter på samma sätt som tidigare efter pappa ledigheten.

Kommande årsskifte har de flesta glömt Martins skandal och Anders kan återgå till jobbet som om ingenting hänt.
Citera
2018-04-19, 16:13
Medlem
Jenshalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qesmer
Han är inte ”persona ingrata” i någon av kretsarna, han skildes från verksamheterna för att riskminimera.

Om han skulle dras in i skandalerna runt Martin timell, hade det gett negativ PR för företagen han var inblandad i.

Nu hinner allt blåsa över under hans föräldraledighet och jag skulle inte förvånad om han är åter på samma sätt som tidigare efter pappa ledigheten.

Kommande årsskifte har de flesta glömt Martins skandal och Anders kan återgå till jobbet som om ingenting hänt.

Han är inte föräldrarledig det är barnets mor som är det. Han är i bästa fall (sett ur AT:s synvinkel) hemförlovad från sin arbetsplats av arbetsgivaren Svenska Brasserier. Han kommer aldrig tillbaka till sin arbetsplats möjligen omplacerad inom koncernen. Arbetsgivaren kommer aldrig acceptera och riskera något. Det enda som har med äldre brodern att göra är avstängningen av AT från Gladiatorerna (han klipptes bort) därför TV4 inte ville ens riskera något i kölvattnet av MT.
Citera
2018-04-19, 18:26
Medlem
thaimans avatar
Jag mins den tid då Anders hade en golfkrönika i jag tror det var Expressen , detta är många år seda, han var rolig och kunde skämta " rumsrent" om det mesta.
Sedan då han blev mera känd så hände det tydligen något, han har ju satt sig över allt vad moral och hövlighet heter.
Att visa kotten till höger och vänster är bara sjukt, inte någon tycker att det är roligt, " möjligen Trump" så han är nog bränd i båda ändar vad jag kan förstå
Citera
2018-04-19, 18:28
Medlem
AT varför har han denna "knarkar-look". Håret väldigt missklädsamt. Skulle vilja bakbinda honom och tvångsraka av det.
Citera
2018-04-20, 10:29
Medlem
123....s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
AT varför har han denna "knarkar-look". Håret väldigt missklädsamt. Skulle vilja bakbinda honom och tvångsraka av det.

Han kan inte leva utan sitt hår. Han ÄR sitt hår, precis som Peter Harrysson och Edward Blom ÄR sina gemytliga rondörer.

Facts of life....
Citera
2018-04-20, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anderssonniklas62
Det är helt sjukt. Efter AT´s alla skandaler så har han knappt tappat några följare alls på Instagram. Jag avföljde såklart direkt.

Han har i varje fall slutat kommentera Martin Melins insta då Martin slutade ge någon respons. Han kommenterar dock Simon Skölds insta och Simon svarar glatt med att bjuda in Anders på hans kommande match. Martin är en man, Simon är en som en liten hundvalp.
Citera
2018-04-20, 11:44
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anderssonniklas62

Vad är det ni vill se ?

Varför ens följa muppen från början?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in