Citat:
Ursprungligen postat av
Bilingualbvern2.0
Låter gott! Choklad, ost och te

Här blir det lite grekisk yoghurt med honung och nötter, och en sockerfri Red Bull med limesmak

0.5 BMG(12,7 × 99 mm NATO) är så kraftig att den orsakar skador och kan bryta ben även om man inte blir träffad, det räcker att kulan passerar väldigt nära.. tryckvågen. Skottsäkra bröstimplantat är kanske det nya i LA?

Bara för att du nämnde Red Bull --->
https://www.youtube.com/watch?v=1y3Oh2V4O4U
Väldigt roligt kanal han har den där killen, han testar att skjuta på det mesta.
Ja, .50 BMG verkar vara en riktig rackare! Vi hade den i automatkanoner på svenska flygplan under WW2!
Skulle jag bo i USA och ha möjlighet att kunna köpa vapen så skulle jag nog vilja ha en AR-15. De verkar prisvärda, gör inget att det inte är fullautomat.
Yogurt med honung låter gott. Banan och ingefära passar faktiskt också till! Köpte även en normandisk camembert i affärn, nu luktar det så fort man öppnar kylen...he, he.
Jag kan köra en fråga i morgon om inte Baryton har återkommit. Han kanske tvingas jobba över och har glömt bort frågan!
En AR-15, ett par rejäla tuttar och kalifornisk hetta är allt man kan begära! Kanske en ostburgare med Coca-Cola också.